bij mijn ouders thuisquote:Op donderdag 15 november 2007 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heej en bij wie komt er nou altijd de schoonmaakster langs dan ???![]()
en trouwens, ik ga hier niet op mn werk schoonmaken![]()
haha jajaquote:Op donderdag 15 november 2007 14:59 schreef lynda het volgende:
[..]
bij mijn ouders thuisdat ik er nou toevallig ook nog woon
![]()
whehequote:Op donderdag 15 november 2007 14:59 schreef lynda het volgende:
[..]
Hij wil mee doen WL heb je het door![]()
waarom niet, je hebt toch geen reet te doen op je werkquote:Op donderdag 15 november 2007 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heej en bij wie komt er nou altijd de schoonmaakster langs dan ???![]()
en trouwens, ik ga hier niet op mn werk schoonmaken![]()
hallo vreemdeling!quote:Op donderdag 15 november 2007 15:06 schreef Dylanesque het volgende:
HoiBen je hier ook welkom als je wél een reet te doen hebt op je werk?
ik vind een val zetten meer dan genoegquote:Op donderdag 15 november 2007 15:07 schreef NrSiX het volgende:
[..]
waarom niet, je hebt toch geen reet te doen op je werk![]()
inkoppertje
Nou nou wat hebben jullie wel niet voor werk dat je geen reet te doen hebt, dat is toch helemaal niet uitdagend en bevredigend? Als ik jullie was had ik allang m'n ontslag ingediend, en een echte baan gezocht!quote:Op donderdag 15 november 2007 15:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hallo vreemdeling!
Welkom!
koffie ?
[ afbeelding ]
Ik ruim me eigen slaapkamer al op is al genoegquote:Op donderdag 15 november 2007 15:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha jajaje kan natuurlijk ook voorstellen dat je naast je werk en hobbies ook kan gaan schoonmaken
![]()
![]()
![]()
Ik vind jou stomquote:Op donderdag 15 november 2007 15:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nou nou wat hebben jullie wel niet voor werk dat je geen reet te doen hebt, dat is toch helemaal niet uitdagend en bevredigend? Als ik jullie was had ik allang m'n ontslag ingediend, en een echte baan gezocht!
![]()
whahaha , ik moest zowaar echt lachenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Grapje toch![]()
Ik wil slapend geld verdienen![]()
veel plezier met de reis , en tot morgenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:21 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Die 2 processen vandaag helemaaaaaaal uitgetekend en beschreven!![]()
En uitgelegd en toegelicht en alles!
Mijn dag zit erop! Morgen nog 1 dag thuis werken en dan weekend!
Nu eerst nog even 2 uur naar huis toe reizen
Tot morgen
je kan zeg maar van de grond eten ?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:15 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ruim me eigen slaapkamer al op is al genoeg
Schoonmaakster maakt hem schoon![]()
Je vindt me toch niet echt stom hequote:Op donderdag 15 november 2007 15:21 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Die 2 processen vandaag helemaaaaaaal uitgetekend en beschreven!![]()
En uitgelegd en toegelicht en alles!
Mijn dag zit erop! Morgen nog 1 dag thuis werken en dan weekend!
Nu eerst nog even 2 uur naar huis toe reizen
Tot morgen
Nou, ik meende het wel hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaha , ik moest zowaar echt lachen
* Dylanesque doet mee.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
* WhiteLightning doet eens een diepe zucht
nou lekker danquote:
Bedoel je daar iets mee ofzoquote:Op donderdag 15 november 2007 15:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou lekker dan![]()
ik vat ook alles verkeerd op heh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |