Voor de PC wist ik dat die er waren maar voor TV's niet, kan hem ook niet op een computer aansluiten maar misschien was er een bepaald soort film van of zo die dat ook kan.quote:
De meeste HDTV's kun je met een DVI-to-HDMI kabel aansluiten op je PC.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:56 schreef Sanderrrr het volgende:
kan hem ook niet op een computer aansluiten
Ik wel, de slapende pixel die eerst in mijn scherm zat, is wegquote:Op woensdag 14 november 2007 23:18 schreef maartena het volgende:
De vraag is alleen of een ge-erfde TV het je 20 euro waard is om het te proberen. Ik heb op PC monitoren nog nooit geluk gehad met dat soort tools.
Hij heeft hem geërft slimpie..quote:Op donderdag 15 november 2007 00:24 schreef mcDavid het volgende:
Daarom moet je LCD-apparatuur altijd via internet kopen. Kun je het binnen 7 dagen terugsturen en je geld terugeisen.
Had zijn oma moeten doen dus.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij heeft hem geërft slimpie..
Ja een paar maanden geleden bestond er inderdaad nog geen internet dus sorry ik hou mijn mond alquote:Op donderdag 15 november 2007 00:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hij zegt dat de TV meer dan een paar maanden oud is...dat is meer dan 7 dagen...
[slechte grap]quote:Op donderdag 15 november 2007 13:04 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Haar is 1 hot pixel natuurlijk nooit opgevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |