quote:Op woensdag 14 november 2007 16:13 schreef crossover het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ooKF-SBAFyQ![]()
![]()
Is dat vies?quote:Op woensdag 14 november 2007 17:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb net een bordje PATAT gegeten![]()
Ook altijd lekker jaquote:Op woensdag 14 november 2007 17:42 schreef vdvorst het volgende:
Hier hebben we stoofvlees!!!![]()
![]()
Heerlijk gewoon, over 5 minuten eten gok ik![]()
Altijd goed.quote:
Laat etenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:03 schreef OA het volgende:
Ik ga pas beginnen met eten koken als OAdin thuis is... moet ze zich eerst door totaal 23 km file worstelen...![]()
Vandaag wordt het wel erg laat... ze gaat pas om half 7 weg, dus ik denk dat we rond half 9 eten.quote:
Kom even online wil je?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:08 schreef OA het volgende:
[..]
Vandaag wordt het wel erg laat... ze gaat pas om half 7 weg, dus ik denk dat we rond half 9 eten.![]()
Dat is te laat. Rond half 8 is een mooie tijd.
In de tussentijd maar even een broodje met filet americain eten!![]()
O en een nieuwe updeet aan het vakantietopic geven! Frits!!![]()
Ik zag net dat er een aardbeving in Chili was, 7.7, op een plek was ik ook ben geweest. Net te vroeg dus.![]()
Cool. Dan heb ik vanavond wat te lezenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:08 schreef OA het volgende:
[..]
Vandaag wordt het wel erg laat... ze gaat pas om half 7 weg, dus ik denk dat we rond half 9 eten.![]()
Dat is te laat. Rond half 8 is een mooie tijd.
In de tussentijd maar even een broodje met filet americain eten!![]()
O en een nieuwe updeet aan het vakantietopic geven! Frits!!![]()
Ik zag net dat er een aardbeving in Chili was, 7.7, op een plek was ik ook ben geweest. Net te vroeg dus.![]()
Nee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |