Wat heb jij gedaan dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:07 schreef sararaats het volgende:
willen jullie m'n duimpje zien?
[ afbeelding ]
voila
nee. gesneden tijdens het koken. zitten 2 draadjes in en die mogen er volgende week maandag uitquote:Op woensdag 14 november 2007 23:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je je aan je scheermes gesneden toen je zat te soppen ?![]()
polenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Teruglezen is voor polen en kleine plaatjes zijn
Da's best een goedmaker iddquote:Op woensdag 14 november 2007 23:10 schreef OA het volgende:
Eerste hit op "goedmakertje
[ afbeelding ]
ongelukje in de keuken. 2 hechtingen.quote:
Beter dan dit:quote:Op woensdag 14 november 2007 23:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee. gesneden tijdens het koken. zitten 2 draadjes in en die mogen er volgende week maandag uit
Jeutje heeequote:Op woensdag 14 november 2007 23:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee. gesneden tijdens het koken. zitten 2 draadjes in en die mogen er volgende week maandag uit
Tof hequote:Op woensdag 14 november 2007 23:11 schreef sararaats het volgende:
[..]
ongelukje in de keuken. 2 hechtingen.
en het jeukt verdomme
En met die gedachte ga ik pitt'n!quote:
fapfapfapquote:
iid /madquote:Op woensdag 14 november 2007 23:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's ook wel zo'n beetje het enige goedmakertje wat voorkomt bij die zoekterm
Bij mij bij een pitcherquote:Op woensdag 14 november 2007 23:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Veel bloed begint bij mij vanaf 1 liter
quote:
Denk dat ik wel een keer een litertje ben kwijtgeraaktquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Denk dat ik wel een keer een litertje ben kwijtgeraakt
Nooit zoveel bij elkaar gezien iig
Nee, niet eensquote:
Daarom deel ik deze foto met de medemensquote:Op woensdag 14 november 2007 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
2 goeie dingen
Ik zou graag ín de ene willen rijden, en óp de ander
veertien punt gif daarvoorquote:Op woensdag 14 november 2007 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom deel ik deze foto met de medemens
Mooi mooiquote:Op woensdag 14 november 2007 23:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, niet eens
Ik had 5 jaar geleden op sinterklaas avond, in de kroeg, m'n pols gemold
Sloeg met lamme kop met m'n pols tegen een lamp aan, snee in de pols, verdund bloed door het bier, tel uit je winst
Ben in de keuken van die kroeg om een doekje gaan vragen, toen ik op de grond keek dacht ik: he, is dat van mij?
Heel spoor naar die keuken.
toch maar effe naar het ziekenhuis gegaan toen
Mooi verhaal ook om tegen je ouders te vertellen als je 's ochtends met je klauw in het verband naar beneden komt
Ja, 't zootje moest toch weer aangevuld wordenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mooi mooi![]()
![]()
![]()
Je had nog zo een paar liter opgekund![]()
En je played er boemcicawaawaa veel chickies meequote:Op woensdag 14 november 2007 23:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, 't zootje moest toch weer aangevuld worden
Wel nog op vakkundige wijze gebruik gemaakt van het verplicht dragen van m'n mitella though
Steeds met uitgaan mitella mee, kon zo doorlopen naar de bar en de plee steeds
Iedereen laat je er langs als je met zoiets aankomt
Ook dat uiteraardquote:Op woensdag 14 november 2007 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En je played er boemcicawaawaa veel chickies mee![]()
Boh draag me weg en noem me Barryquote:
Ik hoop het nietquote:Op woensdag 14 november 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
whehe, komt deze serie ooit nog op tv?
[ afbeelding ]
Had er echt een schijthekel aanquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Had er echt een schijthekel aan![]()
Er zijn geen mods in dit topicquote:Op woensdag 14 november 2007 23:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Beter verandert een mod de TT even in eer-ik en S-F's SC hoekje
![]()
Kut modsquote:
Iddquote:Op woensdag 14 november 2007 23:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kut mods![]()
Waar is die koffie mod ?![]()
'pitten' jaquote:Op woensdag 14 november 2007 23:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Waar zijn ze als je ze nodig hebt.
Die koffiepot is gaan pitten nadat ie die pic postte
Of op de keukentafel...quote:Op woensdag 14 november 2007 23:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
pitten, pompen, allebei in bed toch
Barryquote:Op woensdag 14 november 2007 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Boh draag me weg en noem me Barry![]()
Idem, met die kutkat lucky die hij wilde opvretenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Had er echt een schijthekel aan![]()
Ja, da's ook wel weer waarquote:Op woensdag 14 november 2007 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of op de keukentafel...
Bad is ook een leuke![]()
![]()
da's ook een nepmod, die is nooit onlinequote:Op woensdag 14 november 2007 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die kut mod van een houniet loopt een boel posts mis
Jaquote:Op woensdag 14 november 2007 23:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem, met die kutkat lucky die hij wilde opvreten
Maar gelukkig zijn er geen mensen die zeiken dat er te weinig 'zwarten' zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die kut mod van een houniet loopt een boel posts mis
Ik zie een verbandquote:Op woensdag 14 november 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, da's ook wel weer waar
[..]
da's ook een nepmod, die is nooit online
Ohja, hij moest werken ofzo
Het stomme is, dat de meesten die daarover zeiken, zelf ook gesolliciteerd hebbenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn er geen mensen die zeiken dat er te weinig 'zwarten' zijn![]()
![]()
Er zijn inderdaad maar weinig mensen die zeiken dat er te weinig zwarten zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 23:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn er geen mensen die zeiken dat er te weinig 'zwarten' zijn![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!

Mike!111111!11 its amazingquote:
De FC SC is er niets bijquote:
Bier _!quote:
Uiteraard, anders had ik 't niet geroepenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mike!111111!11 its amazing![]()
Amazing Mike![]()
![]()
Ik neem aan dat iedereen hem kende![]()
Iddquote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De FC SC is er niets bij![]()
Hij is dood. Aan kanker. En Tony zie ik ook nooit meerquote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Amazing Mike![]()
![]()
Zovaak heb ik die reclame gezien met die witte auto die ze in de zoute zee gingen hangen met een kraan en precies de helft was nog mooiquote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bier _!
[..]
Uiteraard, anders had ik 't niet geroepen
Als die eikel terug komtquote:Op woensdag 14 november 2007 23:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, hier gaat het dus gebeuren?
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is dood. Aan kanker. En Tony zie ik ook nooit meer![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Amazing Mike![]()
![]()
Yeah, this is the place.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zovaak heb ik die reclame gezien met die witte auto die ze in de zoute zee gingen hangen met een kraan en precies de helft was nog mooi![]()
![]()
Honderden keren![]()
Waarom test jij je rars ?quote:
Hier gebeurt hetquote:Op woensdag 14 november 2007 23:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah ik voel me nog niet aangesproken dan.quote:
Tweakerquote:Op woensdag 14 november 2007 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom test jij je rars ?![]()
Ohjee, en nu?quote:
En allemaal legaal?quote:
Tiny little details...quote:Op woensdag 14 november 2007 23:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Yeah, this is the place.
[..]
Dé reclame
Ik dacht trouwens dat het een rooie wagen was.
Sport wagen was het toch?
Of coupe ofzo
Kan ook een rode geweest zijn jaquote:Op woensdag 14 november 2007 23:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Yeah, this is the place.
[..]
Dé reclame
Ik dacht trouwens dat het een rooie wagen was.
Sport wagen was het toch?
Of coupe ofzo
Omdat ik anders weer moet uploadenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom test jij je rars ?![]()
Die heb ik dan weer honderden keren gezien.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan ook een rode geweest zijn ja![]()
Die witte staken ze dan de motorkap van in de fik![]()
En die mike maar gek doen van: noooo what are you doing![]()
![]()
![]()
* Ik wil me graag aanmelden als nieuw lid.quote:
Ik gebruik enkel quickpar en dan moet het goed zijnquote:
Aaah kijk dan snap ik hetquote:Op woensdag 14 november 2007 23:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ik anders weer moet uploaden
Eerst vaker meedoen, dan word je automatisch lidquote:Op woensdag 14 november 2007 23:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
* Ik wil me graag aanmelden als nieuw lid.
Quickpar ftwquote:Op woensdag 14 november 2007 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik gebruik enkel quickpar en dan moet het goed zijnRars testen
Heb wel iets beters te doen
![]()
Downen parren en rarren![]()
Klinkt als een uitmuntend idee.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eerst vaker meedoen, dan word je automatisch lid![]()
Iemand moet het doen. Kutleechers ook altijdquote:Op woensdag 14 november 2007 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aaah kijk dan snap ik het![]()
![]()
Is ook wel logischquote:Op woensdag 14 november 2007 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer honderden keren gezien.
En je zag niets meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |