abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54646276
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 10:23 schreef Ryan3 het volgende:
Punt is dus dat alles wat jij hier opsomt ook wordt aangehaald door je Iranese opponenten (alleen met gebruikmaking van andere maatstaven obviously). En jij hebt op sommige punten met die argumenten gelijk, maar je opponenten met dezelfde argumantatie vanuit hun belevingswereld hebben dat ook. Dit is een vicieuze cirkel om triest van te worden.
Maar kun je spreken over een 'belevingswereld' wanneer het gaat om zoiets universeels en objectief meetbaars als mensenrechten? Ik noem toch de universele verklaring van de rechten van de mens nog maar eens.

Als het jouw 'belevingswereld' is dat je vrouwen zwaarder moet straffen dan mannen, dat je iedereen de doodstraf mag geven, ook als ze minderjarig zijn of het bewijs flinterdun is... wat zegt dat dan over de mate van beschaving? Dat het iets is om triest van te worden, ben ik met je eens. Dat het een vicieuze cirkel is NIET. We kunnen namelijk wel degelijk ingrijpen en een kentering aanbrengen in de situatie...
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:28:10 #142
3542 Gia
User under construction
pi_54646336
Er zijn al vaker van dit soort berichten naar buiten gekomen. Een nichtje die door een oom was verkracht. De oom verklaarde verleid te zijn, nichtje hangt wegens overspel.
Dat van die twee homo's, ook heel vreemd inderdaad. Eerst komt naar buiten dat ze opgehangen zullen worden vanwege openlijk homo-zijn. En als de hele wereld daarover valt hebben ze ineens aan kinderen gezeten. Jaja!

Doordat er al eerder vergelijkbare berichten zijn geweest, ben ik zeer geneigd dit bericht wel te geloven. Waar rook is is vuur. Als dit onderzocht zou worden, dan zullen er wel verklaringen komen als zou de zus de broer gepijpt hebben en zichzelf met het sperma bevrucht hebben. Zoiets. Mannen doen nooit iets fout, tenzij ze homo zijn.

Dus ik ben het met TS eens. Als onderzoek kan aantonen dat dit soort zaken inderdaad voorkomen, dan mag er wmb ingegrepen worden.

We laten toch verdorie primitieve stammen ook geen baby's meer in een vulkaan gooien!
pi_54646526
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:25 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Maar kun je spreken over een 'belevingswereld' wanneer het gaat om zoiets universeels en objectief meetbaars als mensenrechten? Ik noem toch de universele verklaring van de rechten van de mens nog maar eens.

Als het jouw 'belevingswereld' is dat je vrouwen zwaarder moet straffen dan mannen, dat je iedereen de doodstraf mag geven, ook als ze minderjarig zijn of het bewijs flinterdun is... wat zegt dat dan over de mate van beschaving? Dat het iets is om triest van te worden, ben ik met je eens. Dat het een vicieuze cirkel is NIET. We kunnen namelijk wel degelijk ingrijpen en een kentering aanbrengen in de situatie...
Nee, dat kunnen wij niet, want ten strijde trekken hebben we vaak genoeg gedaan, en terwijl we dat deden werden we net zo wreed als onze tegenstanders.
I´m back.
pi_54646568
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:28 schreef Gia het volgende:
Er zijn al vaker van dit soort berichten naar buiten gekomen. Een nichtje die door een oom was verkracht. De oom verklaarde verleid te zijn, nichtje hangt wegens overspel.
Dat van die twee homo's, ook heel vreemd inderdaad. Eerst komt naar buiten dat ze opgehangen zullen worden vanwege openlijk homo-zijn. En als de hele wereld daarover valt hebben ze ineens aan kinderen gezeten. Jaja!

Doordat er al eerder vergelijkbare berichten zijn geweest, ben ik zeer geneigd dit bericht wel te geloven. Waar rook is is vuur. Als dit onderzocht zou worden, dan zullen er wel verklaringen komen als zou de zus de broer gepijpt hebben en zichzelf met het sperma bevrucht hebben. Zoiets. Mannen doen nooit iets fout, tenzij ze homo zijn.

Dus ik ben het met TS eens. Als onderzoek kan aantonen dat dit soort zaken inderdaad voorkomen, dan mag er wmb ingegrepen worden.

We laten toch verdorie primitieve stammen ook geen baby's meer in een vulkaan gooien!
Nee, wij zijn minder primitief idd, wij bombarderen baby's.
I´m back.
pi_54646606
Het goede moet onder het kwade lijden, hè Gia. .
I´m back.
  vrijdag 16 november 2007 @ 11:46:45 #146
3542 Gia
User under construction
pi_54646828
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 11:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, wij zijn minder primitief idd, wij bombarderen baby's.
Alleen als baby's als menselijk schild worden gebruikt. En dan zijn degenen die dat doen de schuldigen.

Ik vind het gewoon ziek om militaire doelen af te schermen met moeders en kinderen. Echt ronduit ZIEK!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')