Heb je daar niet toevallig een voorbeeldje van? Ik loop tegen heel basale zaken op:quote:Op donderdag 15 november 2007 15:22 schreef Z het volgende:
Wij doen ook wel dat soort onderzoeken, het bijhouden van dagboeken door respondenten, maar dat gebeurd nog op papier.
Weggooien.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb hier nog een kast vol liggen met zeepjes, douchegel, en Max Havelaar thee.
Een vierdeurs kledingkast.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:20 schreef k_man het volgende:
Wat is nou een leuk cadeautje voor iemand die net een nieuw huis heeft?
Ja die van de Geboorte van Venus.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:41 schreef Frollo het volgende:
Wtf is een Fendi Spybag? En Boticelli is toch een schilder?
Je kunt wel merken dat ik maar een gewone vissersjongen ben hè?
Volgens mij hoef je rode linzen niet voor te weken.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Kankerlinzen. Wanneer moet je linzen wél weken en wanneer niet? Heb je "kant-en-klare" linzen bijvoorbeeld? Ligt het aan de linzensoort?.
Nou, ik heb al iets te veel ludiek bedoelde troep gehad. En daar heb ik gewoon geen ruimte voor. Voor boeken trouwens ook niet, maar daar wil ik wel ruimte voor creeren.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:18 schreef Z het volgende:
Ik vind het ook onzin dat je per sé iets moet hebben aan een cadeau.
Het lijkt me dat je als gever wel rekening houdt met de ontvanger. Ik wil vantevoren geen lijstje geven met gewenste boeken, maar mensen die me een beetje kennen (en ik ontvang zelden cadeaus van mensen die me niet kennen) kunnen wel raden wat ik wel leuk en wat minder. En dat lijkt redelijk op te gaan, want ik heb nog nooit een boek van Kluun, Heleen van Rooijen of Dan Brown ontvangen.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:26 schreef Thisbe het volgende:
Moet de gever de boeken en drank als goed kwalificeren, of de ontvanger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |