Stront stinkt, kanker volgens mijn niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
beter dan kanker aan de knikker.
ehmmm. wel eens bij een terminaal persoon op de slaapkamer geweest?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:55 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Stront stinkt, kanker volgens mijn niet.
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ehmmm. wel eens bij een terminaal persoon op de slaapkamer geweest?
dat dacht ik alquote:
Waarom moet dat woordje kanker er nou weer bijquote:Op woensdag 14 november 2007 14:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ben ik de enige die dit echt te kanker voor woorden vind? Wat een kutuitspraak.
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom moet dat woordje kanker er nou weer bij
Kan je je anders niet uitdrukken ofzo?
Wat is een turk met een glazen oog...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:55 schreef maardatwasikwel het volgende:
wat is een turk met een knikker in zijn kont?
Sneu figuur dus.quote:
Dus eigenlijk kan jij ruiken wanneer iemand dood gaat?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ehmmm. wel eens bij een terminaal persoon op de slaapkamer geweest?
nee dat ben jij dus. maar je bent te dom om dat door te hebben.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, huillie, jij bent hier de triesteling.
Gast, ga lekker iemand anders zitten vervelen tering newb.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, huillie, jij bent hier de triesteling.
Jij gaat huilen. Broekenplasser.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gast, ga lekker iemand anders zitten vervelen tering newb.![]()
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat ben jij dus. maar je bent te dom om dat door te hebben.
Is dat het beste wat je kan verzinnen, broekenplasser??quote:Op woensdag 14 november 2007 15:07 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Jij gaat huilen. Broekenplasser.
Heb je er iets mee, met huilen?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ja, anders ga je weer huilen.
Jij blijkbaar wel, jij huilt als iemand scheld met een woordje over internet, dan ben je pas laag en bekrompen, zielepiet, ze moeten je opsluiten in een gesticht.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je er iets mee, met huilen?
Wil je er over praten?
Zit er iets dwars?
Zo ja, open dan eens een topic hierover in het psycho gedeelte van Fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |