abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 november 2007 @ 12:47:15 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54598473
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54598528
Ik was net bezig met een OP

Hopelijk blijft ie nog een seizoen, maar zoals ik al eerder zei; het is volkomen terecht geweest dat Ajax hem geen contract aangeboden heeft en het is nu volkomen terecht dat Maduro wacht met beslissen.

Waar het om draait:
quote:
Ajax' Maduro: 'In de winterstop hak ik de knoop door'
Datum: 14-nov-2007 09:43

Door Simon Zwartkruis

Hedwiges Maduro neemt over ruim een maand een beslissing over zijn toekomst. Maduro’s contract bij Ajax loopt medio 2008 af. “In de winterstop wil ik de knoop doorhakken. Anders blijft het doormalen en dat kan ten koste gaan van mijn spel. Dat wil ik niet”, zegt de middenvelder in de nieuwe Sportweek.

Welk besluit Maduro ook neemt, in Nederland zal hij alleen bij Ajax spelen. “De supporters zouden er niet blij mee zijn als ik naar een andere Nederlandse club zou gaan en zelf zie ik dat ook niet zo snel gebeuren. Ik ben een Ajax-jongen. Dus dan hebben we het over het buitenland. Mijn situatie is vergelijkbaar met die van Ryan Babel. Allebei jong, maar in korte tijd al heel veel meegemaakt.”
quote:
Ajax wil duidelijkheid van Maduro
Datum: 14-nov-2007 11:12

Ajax wil uiterlijk 20 december van Hedwiges Maduro weten of hij zijn contract wil verlengen. "Op een bepaald moment moet je gewoon duidelijkheid hebben", aldus technisch directeur Martin van Geel woensdag in Voetbal International. "We willen ruim de tijd hebben om ons te oriënteren, maar gaan nog steeds ervan uit dat Hedwiges bij Ajax blijft."

Het contract van Maduro bij Ajax loopt in 2008 af. Vanwege zijn stagnerende ontwikkeling wachtte Ajax lang met het aanbieden van een nieuwe verbintenis. Dit seizoen heeft hij de stijgende lijn echter weer te pakken. "Vorig seizoen wilde de club nog niet verlengen en daar hadden wij begrip voor", aldus Rodger Linse, de zaakwaarnemer van Maduro, in VI. "Nu is de situatie anders en is er bij Ajax ook begrip voor het feit dat Hedwiges nog niet weet wat hij wil." Maduro speelde dit seizoen totnogtoe tien Eredivisieduels, waarin hij drie keer scoorde. Vorig seizoen speelde hij over het hele seizoen slechts vijftien wedstrijden.
pi_54598722
Als ik PSV was zou ik hem een dik contract aanbieden. Dan moet Ajax matchen, want naar PSV gaat hij toch niet, maar Ajax moet wel matchen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54598852
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik PSV was zou ik hem een dik contract aanbieden. Dan moet Ajax matchen, want naar PSV gaat hij toch niet, maar Ajax moet wel matchen
Dat doet PSV toch niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 14 november 2007 @ 13:05:03 #5
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54598862
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik PSV was zou ik hem een dik contract aanbieden. Dan moet Ajax matchen, want naar PSV gaat hij toch niet, maar Ajax moet wel matchen
Met als gevolg dat Ajax dit ook gaat doen met die twee Mocro's van jullie.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54598905
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dat doet PSV toch niet.
Ik zou het wel doen. Moet Van Geel maar lekker een grote bek hebben dat hij A en A wil
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54598916
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Met als gevolg dat Ajax dit ook gaat doen met die twee Mocro's van jullie.
Die liggen nog onder contract. En die worden nu ook al benaderd
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54598942
Hij moet blijven maar ik snap dat hij er diep mee zit dat hij geen vertrouwen had vorig jaar.
AFC AJAX
pi_54600644
Hij zal wel naar Juventus gaan ofzo..
pi_54601234
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:21 schreef Radegast het volgende:
Hij zal wel naar Juventus gaan ofzo..
Vrees ik eigenlijk ook voor.
pi_54602759
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:21 schreef Radegast het volgende:
Hij zal wel naar Juventus gaan ofzo..
Om daar twee jaar de bank warm te houden...

Deze jongen is nog lang niet klaar voor een grote club.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 14 november 2007 @ 16:29:15 #12
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54604102
Hij pakt het seizoen goed op, hij is nog lang niet klaar voor de top in Europa.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_54605687
Goede speler, maar moet zich nog ontwikkelen.

Bij Ajax
pi_54606252
Ik denk dat hij naar een club als Fiorentina gaat. Of hij het gaat halen is dan nog maar de vraag, vind hem nogal traag.
pi_54606670
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik PSV was zou ik hem een dik contract aanbieden. Dan moet Ajax matchen, want naar PSV gaat hij toch niet, maar Ajax moet wel matchen
Gaat Ajax echt niet in mee hoor. Ajax weet al wat het hem wil aanbieden of e rnou een andere club komt of niet. Hij is vervangbaar.
  woensdag 14 november 2007 @ 18:28:42 #16
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54606874
Maduro zou er goed aan doen wat langer bij Ajax te blijven en proberen om een of twee seizoenen constant te presteren. Nu zou hij bij een grote buitenlandse club op de bank verpieteren. Hij is helaas nog te afhankelijk van de coach en moet wat meer aan zijn zelfvertrouwen werken.
pi_54607015
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:03 schreef Blawh het volgende:
Ik denk dat hij naar een club als Fiorentina gaat. Of hij het gaat halen is dan nog maar de vraag, vind hem nogal traag.
Ik denk dat dat best wel meevalt, hij is best wel fors maar je ziet wel dat hij gewoon paar man voorbij kan lopen. Zijn die dan zo sloom of?
AFC AJAX
pi_54607130
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:35 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ik denk dat dat best wel meevalt, hij is best wel fors maar je ziet wel dat hij gewoon paar man voorbij kan lopen. Zijn die dan zo sloom of?
Op de eerste meters is hij zeker enorm traag. En met het voorbijlopen van tegenstanders, hij ligt dan al op snelheid terwijl de tegenstanders meestal stilstaan.
pi_54607213
Hij is wel traag ja maar volgens mij valt het allemaal best wel mee.Voetballen kan hij wel.
AFC AJAX
pi_54607320
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:43 schreef BonJovi het volgende:
Hij is wel traag ja maar volgens mij valt het allemaal best wel mee.Voetballen kan hij wel.
Dat staat ook niet ter discussie, maar zeker als verdedigende middenvelder kan snelheid wel handig zijn. Bovendien vraag ik me af of hij genoeg een killersmentaliteit heeft om in de echte top te slagen.
pi_54607356
Hij is natuurlijk geen gattuso maar hij speelt laatste goed bij Ajax, time will tell.En hij is ook best gevoelig dat speelt ook mee in het buitenland als hij niet zovaak de kans krijgt.
AFC AJAX
pi_54607368
Van mij hoeft hij niet per se te blijven. Ik vind het een kleurloze voetballer, al is hij dit seizoen wel lekker bezig voor zijn doen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54831526
Speelde vandaag een lekkere wedstrijd, jammer dat ' ie nu geblesseerd raakt. Hopelijk niet ernstig.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54831857
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:03 schreef Blawh het volgende:
........ vind hem nogal traag.
Van Hanegem was ook niet snel.
pi_54832480
Messi heeft ook zwart haar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54832909
Puike wedstrijd
AFC AJAX
pi_55141113
quote:
8/12/2007 - Maduro is er wel zo'n beetje uit
(Gepost door RvN, afca__cbs)

Uiterlijk 20 december zal Hedwiges Maduro Ajax moeten laten weten of hij ingaat op het aanbod tot contractverlenging. De middenvelder kan het ultimatum wel begrijpen, al maakt dat hem wel moeilijk. 'Ajax wil ook weten wat ik ga doen. Dat is logisch omdat ik transfervrij ben. Zo'n ultimatum is wel moeilijk, want soms heb je meer tijd nodig om te beslissen. Maar ik weet het denk ik al. Is wel belangrijk om de tijd te nemen om een juiste keuze te maken. Ik wil graag het EK meemaken, dus dan wil je blijven spelen. De laatste jaren is het heel onrustig geweest. Ik wil in een situatie komen waarin rust is. Ook dit seizoen is er hier weer heel veel gebeurd. Dat wil ik echt niet meer. De laatste weken gaat het beter. Nu is er duidelijkheid en komt er steeds meer vertrouwen in de ploeg.'
Ik krijg er een positief gevoel door. Denk ik.
pi_55300640
ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop het ik hoop hetik hoop het ik hoop het ik hoop het
pi_55302222
al is het maar zodat we nog wat geld voor hem vangen als hij weggaat
pi_55391923
quote:
Geen beslissing toekomst Maduro

Amsterdam, 19 dec 2007
De clubleiding van Ajax heeft vandaag van de zaakwaarnemer van Hedwiges Maduro te horen gekregen dat de middenvelder nog geen beslissing heeft genomen over zijn sportieve toekomst.
Maduro kreeg eind september een aanbieding om zijn verblijf bij Ajax te verlengen. Aan die aanbieding zat een deadline, die vandaag afloopt. De huidige verbintenis van de 22-jarige Ajacied loopt aan het einde van dit seizoen af.

Technisch directeur Martin van Geel reageerde teleurgesteld. ,,We hebben Hedwiges ruim de tijd gegeven. Het liefst had ik vandaag gehoord dat hij graag bij Ajax blijft’’, vertelde Van Geel. ,,In elk geval verwachtte ik nu te weten waar we met Ajax aan toe zijn. Dan is het jammer om te horen dat er helemaal nog geen beslissing is genomen. Daardoor wordt Ajax gedwongen te handelen naar de nieuwe situatie. Het is mijn verantwoordelijkheid dat de selectie van Ajax op peil is en blijft. Dan kunnen we niet stil zitten en blijven wachten.”
pi_55392173
Ajax gaat nu echt niet in een keer een nummer 6 kopen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55393388
Wat ene kutaktie van hem/zaakwaarnemer zeg.
Houd dan je waffel en zeg niet woensdag en op woensdag je club/spelers in het ongewisse laten.

Slechte aktie van hem, ik denk dat hij nog niet genoeg duidelijkheid heeft van een andere club en de boel nog even extra rekt...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 19 december 2007 @ 17:56:07 #33
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55393389
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax gaat nu echt niet in een keer een nummer 6 kopen
Niet nodig, weg met de punt naar achteren, Ajax moet weer 4-3-3 met een tien gaan spelen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55393481
Dan moet je de aanbieding in trekken en proberen te verkopen voor 2 knaken en Mars
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_55393557
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:56 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niet nodig, weg met de punt naar achteren, Ajax moet weer 4-3-3 met een tien gaan spelen.
Gaat lekker Johan....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 19 december 2007 @ 18:08:14 #36
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55393625
quote:
Op woensdag 19 december 2007 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dan moet je de aanbieding in trekken en proberen te verkopen voor 2 knaken en Mars
Hij kan als rechtshalf spelen, Gabri heeft ook niet het eeuwige leven (en is vaak geschorst).

Daarbij, als Ajax niet meer met opkomende backs gaat spelen, zie ik hem wel graag in de Frank Rijkaard-rol.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:09:03 #37
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55950386
quote:
Maduro vertrekt bij Ajax

Uitgegeven: 11 januari 2008 13:45
Laatst gewijzigd: 11 januari 2008 14:05

AMSTERDAM - Hedwiges Maduro vertrekt aan het einde van het seizoen bij Ajax. De 22-jarige middenvelder sluit zelfs niet uit dat hij deze maand nog bij een andere club aan de slag gaat.

Maduro ziet geen toekomst meer in Amsterdam omdat de leiding van Ajax een aanbieding voor een nieuw contract heeft ingetrokken.

Technisch directeur Martin van Geel nam dit besluit omdat de international in december nog niet kon zeggen of hij zijn aan het einde van het seizoen aflopende verbintenis wil verlengen.

Aanbieding

"Ik was er nog niet uit", stelt Maduro. "Ajax heeft vervolgens de aanbieding ingetrokken, dus ik heb weinig keus meer. Ik ga weg bij Ajax.

Dat doet pijn, want Ajax is en zal altijd mijn club blijven. Ik zal dan ook niet bij een andere Nederlandse club gaan voetballen. Ik vertrek naar het buitenland. Ik hoop dat het Spanje of Italië wordt."

Vertrouwen

Maduro twijfelde over zijn toekomst bij Ajax omdat hij niet het volle vertrouwen van de clubleiding genoot. "Helaas klopte mijn gevoel.

Een nieuwe trainer kan mij denk ik ook niet meer op andere gedachten brengen. Andere mensen bij Ajax zien het niet in mij zitten", verklaarde Maduro.

EK

De middenvelder sluit niet uit dat hij Ajax nog deze maand verlaat. "Het is voor mij belangrijk dat ik blijf voetballen. Ik wil met Oranje naar het EK.

Ik steek in een goede vorm en denk zelfs dat ik het beste half jaar uit mijn loopbaan achter de rug heb. Het liefst vertrek ik bij Ajax met de landstitel. Maar misschien wil de club deze maand nog een beetje geld aan mij verdienen. Ik weet het niet."

Koster

Trainer Adrie Koster houdt Maduro graag bij de groep. "Met de komst van Perez en Davids heb ik meer mogelijkheden op het middenveld", erkende de oefenmeester.

"Maar door schorsingen en blessures kan ik echt niet iedere week met Gabri, Perez en Davids spelen. We willen bij Ajax het liefst niemand laten gaan. Ook Maduro niet."
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55951118
quote:
Op woensdag 14 november 2007 14:21 schreef Radegast het volgende:
Hij zal wel naar Juventus gaan ofzo..


Ik had graag gezien dat hij bleef, maar ik begrijp het wel. Vind dat Ajax weer eens verkeerd gehandeld heeft, maarja what's new..
pi_55955705
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:35 schreef Radegast het volgende:

[..]



Ik had graag gezien dat hij bleef, maar ik begrijp het wel. Vind dat Ajax weer eens verkeerd gehandeld heeft, maarja what's new..
Oneens, je bied een speler die op dat moment slecht staat te voetballen geen nieuw contract aan.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  vrijdag 11 januari 2008 @ 17:50:07 #40
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55955778
Logisch dat die weg gaat, zo aan het lijntje gehouden worden door je club is not done
pi_55955820
De speler is de baas, blijkt wel weer. Ze hadden dit eerder moeten zien aankomen en hem voor dit seizoen moeten verkopen, nu zijn ze te laat. Maduro had naar Ajax toe ook wel sneller duidelijkheid mogen geven.
That's all folks!
pi_55956480
Ben er niet rouwig om.
pi_55956578
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 17:45 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Oneens, je bied een speler die op dat moment slecht staat te voetballen geen nieuw contract aan.
Maar als hij het seizoen daarna de pannen van de daken speelt heb je toch iets verkeerd gedaan. Blunder van het bestuur.
pi_55956617
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:37 schreef toma het volgende:

[..]

Maar als hij het seizoen daarna de pannen van de daken speelt heb je toch iets verkeerd gedaan. Blunder van het bestuur.
Dat zegt men ook elk jaar over Urby.
pi_55956640
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:39 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat zegt men ook elk jaar over Urby.
Die wordt alleen maar slechter en slechter lijkt het wel.........
Met Maduro had ik iig meer hoop dan met Emanuelson, hopelijk kan Davids iets aan zijn instelling veranderen.
pi_55956814
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 18:41 schreef toma het volgende:

[..]

Die wordt alleen maar slechter en slechter lijkt het wel.........
Met Maduro had ik iig meer hoop dan met Emanuelson, hopelijk kan Davids iets aan zijn instelling veranderen.
Instelling moet uit jezelf komen.

En Maduro is vervangbaar, hij zou sowieso toch niet in de basis staan.
pi_55957251
Deze middenvelder is maar erg matig getalenteerd. Dit blijkt uit de matige prestaties, matige ontwikkeling, matige techniek en matige instelling in het veld. Hier is natuurlijk niks mis mee, want maar een enkeling is zo begaafd dat hij het niveau ajax ontstijgt en daarom een transfer afdwingt. In elk ander geval moet je elke minuut blij zijn dat je bij deze club mag spelen. Lijkt me in het geval Maduro op z'n plaats. Enige zelfkennis lijkt me wenselijk bij deze klant, want dan zou hij zich natuurlijk anders doen handhaven binnen de club dan meneer nu doet.

Het is daarom bijzonder verwonderlijk dat hij ook maar enige eisen stelt richting Ajax.

Exact hetzelfde verhaal geldt trouwens voor Emanuelson.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 19:12:27 #48
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_55957375
Matige speler met veel te weinig creativiteit en balsnelheid. Had gewoon beter bij Ajax kunnen blijven. Dat niveau kan hij al amper aan, laat staan dat van Italie, Spanje, etc..
pi_55961313
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 19:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Matige speler met veel te weinig creativiteit en balsnelheid. Had gewoon beter bij Ajax kunnen blijven. Dat niveau kan hij al amper aan, laat staan dat van Italie, Spanje, etc..
Dat zijn ook niet de vereisten als je achterin het middenveld speelt. Daar moet je duels winnen gaten dicht lopen en goed positie kiezen. En voetballen kan hij ook niet slecht, van mij had hij wanneer Davids na dit seizoen zou vertrekken volgend seizoen in de basis mogen spelen.
pi_55963203
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 22:12 schreef toma het volgende:

[..]

Dat zijn ook niet de vereisten als je achterin het middenveld speelt. Daar moet je duels winnen gaten dicht lopen en goed positie kiezen. En voetballen kan hij ook niet slecht, van mij had hij wanneer Davids na dit seizoen zou vertrekken volgend seizoen in de basis mogen spelen.
Hij wint amper duels, hij heeft geen echt doorzettingsvermogen van bijv een Davids.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')