terwijl heel veel dingen daar toch juist viel bielliger zijn ?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:08 schreef maedel het volgende:
[..]
Amsterdam Arena.
Ik wilde eigenlijk naar Keulen (want dichterbij en mooiere zaal), maar daar waren de kaarten dus gewoon 3x zo duur.Ik snap er eigenlijk helemaal niks van.
da's toch haast onmenselijk, om haar niet te laten slapen en weer uit het ziekenhuis naar huis toe te sturen ?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn oma is tijdens het uitlaten van de hond gevallen. Toen ze zich op probeerde te vangen brak ze haar bovenarm zo dat het bot niet meer echt onder elkaar stond. Daardoor zeiden ze in het ziekenhuis kan het niet gezet worden en zit ze na een nacht ziekenhuis nu thuis met een gebroken, niet gezette arm in een mitella en mag ze drie dagen niet liggen. Daarna gaan ze kijken of het misschien iets rechter staat (ofzo, ik weet er het fijne niet van), en dan zal ze misschien geopereerd moeten worden. En ze is achter in de 70
.
Hoop dat die operatie niet nodig is...quote:Op donderdag 15 november 2007 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn oma is tijdens het uitlaten van de hond gevallen. Toen ze zich op probeerde te vangen brak ze haar bovenarm zo dat het bot niet meer echt onder elkaar stond. Daardoor zeiden ze in het ziekenhuis kan het niet gezet worden en zit ze na een nacht ziekenhuis nu thuis met een gebroken, niet gezette arm in een mitella en mag ze drie dagen niet liggen. Daarna gaan ze kijken of het misschien iets rechter staat (ofzo, ik weet er het fijne niet van), en dan zal ze misschien geopereerd moeten worden. En ze is achter in de 70
.
AArdbeien theequote:Op vrijdag 16 november 2007 09:11 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water klaar voor een ieder![]()
hmmmmmmm lijkt me niks natuurlijk aan die smaak, dat ruikt natuurlijk alleen al zo walgelijk zoetquote:
dat heb ik inderdaad meer gehoordquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Aardbeienthee smaakt wel, bananen thee, das pas vies, volgens mij is het ook niet echt een commercieel succes geworden
Ik kreeg een stel gratis probeerzakjes, die belandden meteen weer in de prullenbak.
Dat is ook het leukst, maar best moeilijk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:08 schreef wonderer het volgende:
Da's cool. Ik kan zelden iets vinden dat echt bij iemand past. En ik wil zo graag iets geven dat ze helemaal juichen omdat het zo cool is
Komt wel goed, ik ben er weerquote:
Das natuurlijk onzin(weet je zelf ook wel)quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:25 schreef wonderer het volgende:
Ik zou echt niet weten wat ik voor Brad zou moeten kopen met sinterklaas. Heel frustrerend, dan voelt het dat ik niet genoeg van hem hou om dat te weten of zoMaar ik weet het van mezelf niet eens.
Weet ik wel, natuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:28 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Das natuurlijk onzin(weet je zelf ook wel)
Ik kan je daar niet mee helpen.
Ik ken hem helemaal niet.
Dat weet ik, ik wilde gewoon iets zeggen... Ik heb een vreemd gevoel voor humor en moet meer smileys gebruikenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet ik wel, natuurlijkEn ik vroeg ook niet om hulp, gewoon even frustratie luchten.
Ik vind het cool dat het jou gelukt is. Heb je ook wat voor jezelf gekocht?
Ja ik merk wel dat ik niet te vaak in de H en M in de Heuvelgallerij moet komen want dan breng ik veel te veel mee voor die neefjes van mequote:Op vrijdag 16 november 2007 21:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil voor mijzelf ook nieuwe kleren...
Gewoon wat nette dingen voor op t werk.
Ik had nu ook bijna een heel leuk truitje gekocht...Maar toch maar niet, moest nog zoveel halen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik merk wel dat ik niet te vaak in de H en M in de Heuvelgallerij moet komen want dan breng ik veel te veel mee voor die neefjes van me![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:20 schreef wonderer het volgende:
Ik heb gister heel onkarakteristiek een "heather" (verwassen) bruin en een heather groen t-shirt gekocht, en vijf witte (onder)t-shirts...
Ik vind mijn eigen vrouw ook meer dan voldoendequote:Op zaterdag 17 november 2007 18:53 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb nu maar een persoopn, maar zit ook hier, ik zou absoluut niet weten hoe ik het met meer moest doen.
Nou, daar heb ik bij jou wel eens mijn twijfels overquote:Op zaterdag 17 november 2007 19:29 schreef JamesBrownie het volgende:
het ging over msngesprekken maedel!
en ik ben zo'n net meisje!quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, daar heb ik bij jou wel eens mijn twijfels over
Jup, je bent een scheetjequote:
Heo bevalt jullie huis eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:26 schreef wonderer het volgende:
Zo, appartement is leeg, morgen schoonmaken en sleutel inleveren.
Ik word er verlegen van...quote:
Goedquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Heo bevalt jullie huis eigenlijk?
Maar je woont er nu voor onbepaalde tijd en die tijd kun je evt allemaal gebruiken om het precies zo te maken als je het wil hebben!quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
GoedWat dingen waarvan we denken "ja, dat had ook anders gekund..." maar over het algemeen is het wel fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |