dacht dat jij niet ging zuipen want school?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
bier van polly
rose van huisgenote
daarna bier van een maat
daarna gratis gezopen bij studentenvereniging
Is Eline H. je zusquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dacht dat jij niet ging zuipen want school?
in photoshop?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Photoshoppers
Hoe draai ik een plaatje ?
Want? je hebt haar al gepaktquote:Op woensdag 14 november 2007 11:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Is Eline je zus
Nouja zeg
Dat had je me wel eens eerder mogen vertellen![]()
Nee, dat niet...quote:
Is het plaatje de achtergrond in je document?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lenny ben jij er ook weer![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lenny ben jij er ook weer![]()
Ja, maar hier gaat het over Eline H.quote:
we hebben het hier over lennyquote:Op woensdag 14 november 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dacht dat jij niet ging zuipen want school?
gewoon, stekker erin, plaatje erop, armpje naar beneden knopje indrukken en luisteren maarquote:Op woensdag 14 november 2007 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Photoshoppers
Hoe draai ik een plaatje ?
Nee, ik heb een achtergrond en dan insert in een plaatje en die wil ik draaienquote:Op woensdag 14 november 2007 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het plaatje de achtergrond in je document?
Ruigendquote:Op woensdag 14 november 2007 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
jaja unbanned enzohoe is jouw weekend?
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:44 schreef Muck het volgende:
[..]
we hebben het hier over lenny
[..]
gewoon, stekker erin, plaatje erop, armpje naar beneden knopje indrukken en luisteren maar
[..]
[..]
gewoon, stekker erin, plaatje erop, armpje naar beneden knopje indrukken en luisteren maar
[..]
[..]
control+tquote:Op woensdag 14 november 2007 11:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, ik heb een achtergrond en dan insert in een plaatje en die wil ik draaien![]()
Bemoei je er niet mee!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, dat niet...
Maar gewoon.![]()
Je had dat wel ff mogen zeggenVerdulle.
Mijn achternaam begint zeer zeker niet met een Hquote:Op woensdag 14 november 2007 11:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, maar hier gaat het over Eline H.
Achternaam zet ik hier verder niet neer omdat privacy.
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
control+t
Dan krijg je een kader om je plaatje met wat vakjes op de hoeken en in het midden van de lijnen.
als je dan een punt pakt (je cursor wordt dan ( met aan beide uiteinden een pijltje) , en shift ingedrukt houdt, kan je met je muis naar rechts slepen bijvoorbeeld, dan draait je plaatje.
Als je shift ingedrukt houdt, neemt ie elke keer een bepaald aantal graden, en blijft je plaatje ook recht als je 'm helemaal hebt omgedraaid.
Op deze manier kan je ook schalen, pak een hoek, houd shift ingedruk, dan blijft je plaatje in proportie.
als je alt+shift gebruikt, schaal je naar het midden toe.
Of moet je 'm spiegelen?
Dan is Eline van de foto ook niet je zusquote:Op woensdag 14 november 2007 11:47 schreef LePiaf het volgende:
[..]
Mijn achternaam begint zeer zeker niet met een H![]()
lukt dat zo, met m'n verhaal?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Neuj gewoon een beetje draaien enzo![]()
![]()
![]()
Bakkes, Bavariaanquote:
quote:
Neen, dat is mijn zuster.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan is Eline van de foto ook niet je zus![]()
godver wanneer tyf jij nou eens opquote:Op woensdag 14 november 2007 11:53 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Neen, dat is mijn zuster.
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
godver wanneer tyf jij nou eens op
Ik krijg wel dat ding enzo en ik kan die draaien maar het plaatje zelf draaitn iet meequote:
het was er maar eentjequote:Op woensdag 14 november 2007 11:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
geen notes dan meer gevenstombo
Zeer zeker nietquote:Op woensdag 14 november 2007 11:53 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
Neen, dat is mijn zuster.
Luie studenten, ze zijn allemaal hetzelfde....quote:Op woensdag 14 november 2007 11:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik krijg wel dat ding enzo en ik kan die draaien maar het plaatje zelf draaitn iet mee
Ik heb ook wel zo;n boek maar dat is mij te dik![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:54 schreef Muck het volgende:
[..]
het was er maar eentje
en alleen maar omdat het moet als je een berg troep verwijderd
NIET ZO HE? /madquote:Op woensdag 14 november 2007 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag nou maar...quote:Op woensdag 14 november 2007 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeer zeker niet
Ten eerste HEB jij geen zuster
En ten tweede BEN jij niet de broer van Eline H.
Ik log voortaan uit als jij bij mij op bezoek komtquote:Op woensdag 14 november 2007 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zou je er eens een terug geven.. weet je ook hoe dat voelt /mad
Lenny, doe eens lief tegen oude mensenquote:Op woensdag 14 november 2007 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik héb al notesquote:Op woensdag 14 november 2007 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zou je er eens een terug geven.. weet je ook hoe dat voelt /mad
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Lenny, doe eens lief tegen oude mensen
[..]
ik héb al notes
Jaquote:Op woensdag 14 november 2007 11:55 schreef OA het volgende:
[..]
Luie studenten, ze zijn allemaal hetzelfde....![]()
ik kan het ook niet helpen dat jullie nooit iets zienquote:Op woensdag 14 november 2007 11:57 schreef crossover het volgende:
[..]Ja en wat voor notes
Engeltje dat je bent.
Wat draait er niet?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik krijg wel dat ding enzo en ik kan die draaien maar het plaatje zelf draaitn iet mee
Ik heb ook wel zo;n boek maar dat is mij te dik![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Lenny, doe eens lief tegen oude mensen
[..]
ik héb al notes
Een bavaria-adeptquote:Op woensdag 14 november 2007 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag nou maar...![]()
Wat is een Bavariaan?
Ha crossquote:Op woensdag 14 november 2007 11:58 schreef Nitros het volgende:
ooh hoe gaat het met jullie met lid nitros goed hoor haha
Het plaatje zelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |