Ik had er graag een viooltje of cello bij gezien zodat hij ook epische nummers als The Mausoleum kon doen...quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:06 schreef ShadyLane het volgende:
Wat emokid beschrijft heb ik wel met zijn albums, maar niet live (of althans niet deze -voor mij de eerste- keer). Ik vond de blazers live echt geweldig overkomen, kon er geen genoeg van krijgen ook al merkte ik rationeel wel op dat het veel van hetzelfde was. Concert voelde voor mij dan ook aan als kort.
Dat vind ik zo ongeveer het tofste nummer ookquote:Op donderdag 7 mei 2009 14:10 schreef MeneerTim het volgende:
Ik vond zijn individuele uitvoering van The Penalty geweldig.
Ja, echt nogmaals duizend keer bedankt voor het kaartje! Ik vond het echt top.quote:
Ik vind The Flying Club Cup nog steeds een klassieker van de noughties.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:13 schreef Ringo het volgende:
Kick!!
Wat vinden we nu nog van Beirut, aka Zach Condon? Zijn muziek is razendsnel gehypet, die muziek was anders dan ooit gehoord; zijn eerste twee albums heb ik in korte tijd helemaal kapot gedraaid, zo erg dat ik hem daarna eigenlijk een tijdlang een beetje vergeten ben.
Maar eigenlijk vind ik hem nog steeds goed. Na lange tijd draai ik weer es wat van hem en het is nog steeds even spannend. Mooie aparte zang, prachtige instrumenten, het klinkt traditioneel maar toch ook nieuw. Nee, er is nog niet zoveel veranderd.
Het laatste album ken ik trouwens niet.
Ik vind het nog steeds fantastisch. Luister het nog regelmatig. The Flying Club Cup is mijn favoriet. Ook al vergeet ik altijd weer hoe dat album ook alweer heet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 02:13 schreef Ringo het volgende:
Kick!!
Wat vinden we nu nog van Beirut, aka Zach Condon? Zijn muziek is razendsnel gehypet, die muziek was anders dan ooit gehoord; zijn eerste twee albums heb ik in korte tijd helemaal kapot gedraaid, zo erg dat ik hem daarna eigenlijk een tijdlang een beetje vergeten ben.
Maar eigenlijk vind ik hem nog steeds goed. Na lange tijd draai ik weer es wat van hem en het is nog steeds even spannend. Mooie aparte zang, prachtige instrumenten, het klinkt traditioneel maar toch ook nieuw. Nee, er is nog niet zoveel veranderd.
Het laatste album ken ik trouwens niet.
Goede kick!quote:Op maandag 4 april 2011 20:01 schreef TJLinden het volgende:
Even een grote kick!
Beirut komt naar Nederland! En wel op 8 september in Paradiso om z'n nieuwe album te promoten.
Kaartverkoop begint 9 april en tickets kosten 22,50.
http://www.podiuminfo.nl/news/13371/Beirut_naar_Paradiso/
Dat is dubbel goed nieuwsquote:Op maandag 4 april 2011 20:01 schreef TJLinden het volgende:
Even een grote kick!
Beirut komt naar Nederland! En wel op 8 september in Paradiso om z'n nieuwe album te promoten.
Kaartverkoop begint 9 april en tickets kosten 22,50.
http://www.podiuminfo.nl/news/13371/Beirut_naar_Paradiso/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |