Eeeh...?quote:Op woensdag 14 november 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ziet er goed uit allemaal.
Ik vind het paard eerst en dan de E het mooiste.
Kritiekquote:Op woensdag 14 november 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
Uhhhh... ja....hoe breng ik dit voorzichtig...
Niet op mij hoop ikquote:Op woensdag 14 november 2007 01:55 schreef Lobasca het volgende:
Ja, ik moet nog steeds een keer hobbelen![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 01:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik vond ze allemaal niks....
Maar ik heb een grafische achtergrond![]()
Plaats die link ajb nog eens.. Ik vond sowieso meer dan 2 verschillende lettertypes op één kaartje storend, geen vloeiend geheel...quote:Op woensdag 14 november 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welke is het minst slecht?
Als ik ooit rijk word dan huur ik iemand om die dingen te doen, tot die tijd moet ik het maar even zelf kutten
http://www.mijnalbum.nl/Album=TQJLLYXNquote:Op woensdag 14 november 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
Plaats die link ajb nog eens.. Ik vond sowieso meer dan 2 verschillende lettertypes op één kaartje storend, geen vloeiend geheel...![]()
Nr 4 en 5 scoren bij mij dan het hoogstquote:Op woensdag 14 november 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/Album=TQJLLYXN
Ik gebruik zo iso een ander lettertype voor de naam![]()
4, 5 en 6 zijn het zelfde, alleen een ander plaatje er op.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
Nr 4 en 5 scoren bij mij dan het hoogst
Dag dame slaap lekkerquote:Op woensdag 14 november 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
Paradepaardje, ik duik onder het dekbed, ben af..
en slaap lekker straks!
![]()
Minder meuk?quote:Op woensdag 14 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou er minder meuk op zetten.
Je hebt nu eigenlijk 2 logo'squote:Op woensdag 14 november 2007 02:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Minder meuk?
Ik kan toch moeilijk het adres weglaten?
(of bedoel je dat niet?)
quote:Op woensdag 14 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou er minder meuk op zetten.
Dat zijn de onderste 2.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Je hebt nu eigenlijk 2 logo's
1 met de hele naam en 1 met alleen de E.
Ik zou voor één van de twee kiezen.
Dat maakt het al een stuk rustiger en zakelijker.
Kijk daar heb ik wat aan.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:20 schreef APK het volgende:
![]()
Nergens voor nodig om die paarden meerdere keren te tonen, staat goedkoop.
Gewoon een bescheiden logo en de contactgegevens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |