Wat dat betreft sluit het wel perfect aan op het spel van Oranje, dus ja....quote:Op woensdag 14 november 2007 01:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Vind hem niet zo bijzonder het uit shirt, eigenlijk wel saai
quote:Voor het eerst is gekozen voor de kleur nassaublauw, een kleur die nauw verbonden is met het Koninklijk Huis. De drie kleuren van de nationale vlag - rood, wit en blauw - lopen als dunne strepen over de borst.
De eerste regels van het Wilhelmus zijn subtiel in het shirt verwerkt. Aan de binnenzijde van de kraag staat in kleine letters: ,,Wilhelmus van Nassouwe, ben ik, van Duitsen bloed, den Vaderland getrouwe, blijf ik tot in den dood.''
Nu kunnen ze de eerste regels tenminste meezingen...quote:Op woensdag 14 november 2007 02:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]vrijwel niemand van de spelers kan het meezingen
Maar verder wel een tof idee met een toffe kleur alleen moet je dan niet net een andere kleur blauw gebruiken voor de broek, dat maakt het echt super lelijk
In een rondje bedoel je.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nu kunnen ze de eerste regels tenminste meezingen...
moeten ze wel achter elkaar gaan staan
quote:Op woensdag 14 november 2007 08:00 schreef Rumille het volgende:
Mooi shirt
Mooi broekje
Mooie sokken
Sowieso omdat hij op Nike kicksen speelt.quote:Op woensdag 14 november 2007 07:45 schreef RayMania het volgende:
Die kleurencombinatie is geweldig, blauw is cool.
Snap alleen niet dat Huntelaar het showed, net of die zeker naar het EK gaat.
Ik vind de nieuwe mooier dan de uitshirts van de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:48 schreef Wooldoor het volgende:
Wat een fucked up lelijk shirt, ik snap het echt niet. Afgelopen jaren hadden we het mooiste uitshirt ooit dat het Nederlands elftal ooit heeft gehad en nu komt nike weer met zo'n extreem baggershirt aanzetten. Iedereen in het buitenland zag aan dat oude uitshirt dat het gewoon typisch nederlands elftal was. Nu lijkt het echt nergens meer op, het is dat er nog een rood-wit-blauwe streep doorloopt anders had het elk willekeurig elftal kunnen zijn.
Tussen kan en wil zit nogal een verschil. En overigens, wat boeit dat?quote:Op woensdag 14 november 2007 02:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]vrijwel niemand van de spelers kan het meezingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |