Overdrachtelijke zinquote:Op woensdag 14 november 2007 12:24 schreef akveor het volgende:
Is er gemept dan? Volgens mij heeft Brian Amanda erg hardhandig de douche ingewerkt daarna is Amanda uitgegeleden. De verontwaardiging van de andere bewoners bestond toch uit de manier hoe Brian Amanda de douche insleurde? De rest weten we toch niet? Dat is niet goed te praten maar dat ie haar in elkaar gemept heeft geloof ik niet.
Volgens mij ging dat om Stijn, die nu een "wereldreis" aan het maken is....quote:Op woensdag 14 november 2007 12:18 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat Marco ook weg is, Lieke zegt:
Onze wereldreiziger ( Marco Polo) vond het een goed idee, maar die is er niet meer.
Leegloop bij de FEBO?
OK, dan heb ik het verkeerd begrepen, thanx voor de info.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:28 schreef bosb het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat om Stijn, die nu een "wereldreis" aan het maken is....
Polo heeft gister nog contact gehad met nowlive
Mooiste was nog gisterenavond , toen dreigde hij helemaal niks meer te doen als hij niet snel een single kreeg, hahahah.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gekkie, die gast is de hele dag hardstikke druk met.......eten en eten en eten en eten en niet te vergeten het kauwen op ijsklontjes en pepermuntjes.
Daar zal de Redactie van onder de indruk zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 12:32 schreef diedirk het volgende:
[..]
Mooiste was nog gisterenavond , toen dreigde hij helemaal niks meer te doen als hij niet snel een single kreeg, hahahah.
Humor heeft hij wel en de redactie maar sidderen.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:32 schreef diedirk het volgende:
Mooiste was nog gisterenavond , toen dreigde hij helemaal niks meer te doen als hij niet snel een single kreeg.
Hij snapt het principe dus nog steeds niet. Je moet eerst presteren voordat je iets toegeschoven krijgt.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:32 schreef diedirk het volgende:
[..]
Mooiste was nog gisterenavond , toen dreigde hij helemaal niks meer te doen als hij niet snel een single kreeg, hahahah.
Hij heeft nog nooit iets gedaan og gedurfd daar.
Alleen beetje Huub aanpakken, als hij nu eens brian ofzo zou aanpakken..maar dat durft hij niet
Die hebben de toneelhaak vast tevoorschijn gehaald.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:33 schreef KimiK het volgende:
[..]
Daar zal de Redactie van onder de indruk zijn![]()
Je gaat het toch bijna denken. Iedereen mag een single uitbrengen behalve hij , de enige echt zanger in dat hok (denkt hij).quote:Op woensdag 14 november 2007 12:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Die hebben de toneelhaak vast tevoorschijn gehaald.![]()
Dat denk ik ook. Want ja, als hij nu Nederlands zingt, dan kan hij nooit meer switchen naar Engels. Dat pikt het publiek en zijn fans nietquote:Op woensdag 14 november 2007 12:40 schreef avonne het volgende:
Ik ben benieuwd of Dennis vanavond inderdaad een "mini-concert" gaat geven om 12 uur.
Het zal wel weer morgen worden....
Ik hoop dat hij vervangen wordt. Heb wel zin in een nieuwe speler die echt meedoet voor het spel.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat het toch bijna denken. Iedereen mag een single uitbrengen behalve hij , de enige echt zanger in dat hok (denkt hij).
Ik zit me stiekum al te verheugen op zijn exit.![]()
HIJ DEED HET NET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:32 schreef diedirk het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit iets gedaan og gedurfd daar.
Alleen beetje Huub aanpakken, als hij nu eens brian ofzo zou aanpakken..maar dat durft hij niet
Drie druiloren noemt hij al fans...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Want ja, als hij nu Nederlands zingt, dan kan hij nooit meer switchen naar Engels. Dat pikt het publiek en zijn fans niet![]()
Dennis krjgt geen toneelhaak... hij is simpelweg geen bedreiging voor Brian.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Die hebben de toneelhaak vast tevoorschijn gehaald.![]()
Als het echt waar is lach ik me kapot.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:45 schreef Verida het volgende:
Lees net bij de buren ( die dit nieuws ook weer hadden gejat van andere buren) dat DOB definitief gaat stoppen met dgk
Jammer voor Amanda en Nadia![]()
![]()
Ik hoop dat DOB bereid is om een verklaring af te leggen.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als het echt waar is lach ik me kapot.
Amanda en Naad lopen zich al dagen te verheugen op de komst van DOB .![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:40 schreef avonne het volgende:
Ik ben benieuwd of Dennis vanavond inderdaad een "mini-concert" gaat geven om 12 uur.
Het zal wel weer morgen worden....
Dit kan ik niet volgen. Wat heeft dat te maken met de PoPo?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Dennis krjgt geen toneelhaak... hij is simpelweg geen bedreiging voor Brian.
Het wachten is op de toneelhaak voor Huub. De febo zal er alles aan doen om Huub voor schut te zetten.
Waarom denk je dat Huub gisteren een feyenoord kloffie aan moest? Het hoorde bij die 50% van de vorige PP. En Jaap als Lee Towers? Dat hadden ze toen in dezelfde week als de vorige uitslag ook kunnen regelen. Waarschijnlijk zullen ze het gebruiken omdat Huub gedaald is in de PP en zal ie ermee voor schut gezet worden.
Van Kaat op VOL:quote:Op woensdag 14 november 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
quote:
Gejat bij Nowlive!
Het is weer zover, “Dreams of Beauty”, stopt ermee. Dit keer zal het echt het einde zijn van DOB en zullen de fans definitief afscheid moeten nemen van DOB in de gouden kooi. Waarschijnlijk komen zij nog één keer terug in de villa om afscheid te nemen van de bewoners. Wat de echte reden is van het vertrek van DOB is niet duidelijk, wel is duidelijk dat er links en rechts op diverse forums geschreven is over DOB wat niet altijd positief was. Hoe zal met name Amanda reageren op het vertrek van Bianca met haar aanhang. Een paar weken geleden was er een conflict met Imke en Amina, deze twee visagisten zijn toen per direct opgestapt en hebben DOB de rug toegekeerd. Mochten wij de echte reden van het vertrek van DOB te weten komen zullen wij hier later nog op terug komen.
Dat is de PP waar hij in gestegen zal zijn.... 8 tot 10% schat ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:50 schreef KimiK het volgende:
[..]
hij wacht nog even op het laatste zetje
![]()
en dan komt er iemand die ...?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |