een vuilnismannenpak???quote:Op woensdag 14 november 2007 10:47 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze voor Naad hebben meegenomen qua kleding.![]()
Ik hoop dat ze als kerstboom magquote:Op woensdag 14 november 2007 10:47 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze voor Naad hebben meegenomen qua kleding.![]()
Naaah, kan nooit, lijkt er niet op, andere stem... Plus dat Adje, Arijan van Bavel in het echt heet...quote:
Ik niet hoor, dat zei Huub.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:04 schreef Taurus het volgende:
[..]
En jullie dachten serieus dat dít Adje is?Hij lijkt er niet eens 'n béétje op
Zodat het nog enigszins mannelijk uitziet denk ik. Zometeen krijgen ze nog vleugels op.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:09 schreef Kaleddis het volgende:
Snap er geen bal van. Een witte jurk met een wit colbert jasje erover![]()
![]()
Heeft ze ook een keer aan een 'NK' meegedaan soms?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:16 schreef beequeen het volgende:
De visagiste/kapster is verbaasd dat Bianca zo snel is in het zetten van de extentions. Het valt haar op dat ze er zo snel uitvallen.![]()
Amanda: Ze is de beste van Nederland hoor!
quote:
Pumps?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:24 schreef Kinga het volgende:
Nadia heeft niks aan onder die jas....
zegt ze dat zelf even?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:24 schreef Kinga het volgende:
Nadia heeft niks aan onder die jas....
Dat verklaart een hoop...quote:Op woensdag 14 november 2007 11:34 schreef beequeen het volgende:
Bert heeft na een auto-ongeluk 4 dagen in coma gelegen. Na een tijdje zijn ze er achter gekomen dat hij er hersenletsel aan overgehouden heeft.
Die was toch wel ooit op zijn hoofd gevallen als kind?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop...
Edit: Te druk, half lezen en dus las ik Brian.
En een paar keer gestuiterd.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:38 schreef 2live het volgende:
Die was toch wel ooit op zijn hoofd gevallen als kind?![]()
Das toch wel duidelijk, zoals hem word je toch niet geboren.quote:
Oei.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
Bert is niet zo heel slim bezig en krijgt een waarschuwing van de plasma dat hij op de streams is.
Bert vertelt dat het stoplicht op rood stond maar voor de rechter heeft hij verklaard dat het op groen stond.
Op basis van zijn verklaring voor de rechter ontvangt hij een uitkering.
Bert is een van de mannelijke modellen die zich hebben aangemeld om te poseren voor DGK kalender.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:45 schreef petraa het volgende:
Wie is die bert en wat komt hij doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |