Ik heb mijn mening er over geven, en daar zou je 't toch echt mee moeten doen.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, maar je staat ook niet te springen om met echte argumenten te komen, behalve "Ja, zo denk ik er nou eenmaal over."
Hint: dat is geen argument.
Ja, ik kan ook zeggen: "Alle joden moeten worden geweerd van de universiteiten". Maar ik zal zo'n onzinnige, provocatieve stelling toch moeten onderbouwen, anders kan ik 'm net zo goed voor me houden.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening er over geven, en daar zou je 't toch echt mee moeten doen.
Mijn verdere argumenten zouden dooor sommige hier als "ban-waardig" kunnen worden opgevat.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook zeggen: "Alle joden moeten worden geweerd van de universiteiten". Maar ik zal zo'n onzinnige, provocatieve stelling toch moeten onderbouwen, anders kan ik 'm net zo goed voor me houden.
Hoezo?quote:Op donderdag 22 november 2007 01:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mijn verdere argumenten zouden dooor sommige hier als "ban-waardig" kunnen worden opgevat.
Verschuil je maar achter de policy, als je geen echte argumenten hebt.quote:Op donderdag 22 november 2007 01:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Zo naïef en onwetend ben je niet...
Ja prima, ik verschuil me achter de policy, heb verder geen argumenten enz. Ik ga lekker slapen, morgen weer een mooie dagquote:Op donderdag 22 november 2007 01:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Verschuil je maar achter de policy, als je geen echte argumenten hebt.
Frasier houdt gewoon van een pluriforme samenleving met een grote diversiteit aan menselijke kleurtjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |