abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54625271
quote:
Op donderdag 15 november 2007 02:42 schreef MaJo het volgende:
Ben ik de enige die Frasier een zielig mannetje vind?
En waarom dan wel?
X
X
X
pi_54631262
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:55 schreef schatje het volgende:
Ik ben zelf Aziatisch en voel me totaal niet aangetrokken tot negers.
krijg je dan kleine beyonces ???
  donderdag 15 november 2007 @ 19:22:07 #53
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_54632512
Zelf een neger. Ik ga er geen percentages aan plakken, maar fysiek aantrekkelijke blanke vrouwen reageren in het algemeen heel verschillend op me. Degenen die geïnteresseerd zijn laten dit duidelijk blijken. Meestal gaat het om vrouwen die ofwel single zijn en nog niet toe zijn aan een "serieuze" relatie, ofwel getrouwd zijn en er "wat" naast willen.
pi_54636143
Maakt (in mijn bescheiden ervaring) geen donder uit. Seks is seks, en als je verliefd bent vind je iemand toch wel geweldig en mooi, of ie nou wit of bruin is.
Alleen moet ik nu niet meer denken aan seks met een neger, omdat alle negers mij doen denken aan mijn ex
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54637404
@ SuikerVuist

Zijn er blanke vrouwen die naar jouw mening fysiek net zo aantrekkelijk zijn als negerinen? Kan je fotos posten? Zijn er ook negerinen die je helemaal niet fysiek aantrekkelijk vind? En dan bedoel ik niet een big mama of zo

Persoonlijk vind ik dat er wel blanke vrouwen zijn fysiek net zo aantrekkelijk (of misshcien zelfs beter) . Je moet alleen wel even je ogen open houden.
  vrijdag 16 november 2007 @ 00:11:46 #56
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_54639885
quote:
Op donderdag 15 november 2007 22:30 schreef TubewayDigital het volgende:
@ SuikerVuist

Zijn er blanke vrouwen die naar jouw mening fysiek net zo aantrekkelijk zijn als negerinen? Kan je fotos posten? Zijn er ook negerinen die je helemaal niet fysiek aantrekkelijk vind? En dan bedoel ik niet een big mama of zo

Persoonlijk vind ik dat er wel blanke vrouwen zijn fysiek net zo aantrekkelijk (of misshcien zelfs beter) . Je moet alleen wel even je ogen open houden.
Ja en ja. Ik vind Judith Peereboom en Miljuschka Witzenhausen (volgens mij beiden joods) bijvoorbeeld erg "aantrekkelijk", maar in het algemeen zal ik eerder voor een goedgebouwde negerin gaan. De meeste negerinnen vind ik overigens niet fysiek aantrekkelijk, het gaat natuurlijk altijd om een kleine minderheid als je voor kwaliteit gaat. Maar een zandloperfiguurtje + een forse ronde kont is toch wel waar ik voor ga als het puur om neuken gaat...
pi_54639893
quote:
Op woensdag 14 november 2007 09:29 schreef Twiggy het volgende:
Mijn lief is een neger, een klassiekertje... goed gebouwd op alle fronten zegmaar.
Ookal ben ik er inmiddels aan gewend, ik vind het nog steeds prachtig om te zien, zo'n atletisch zwart lichaam in mijn white ass Duopinotti
Moet dat nou zo plastisch
pi_54639923
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 00:12 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Moet dat nou zo plastisch
Ja goor he

[ Bericht 6% gewijzigd door Frasier op 16-11-2007 00:18:59 ]
X
X
X
pi_54639968
mooi toch dat je op zo'n internet forum lekker open en eerlijk tegen elkaar kan zijn

duo panotti, puur neuken, liefde & seks, aziaten en byonces
pi_54640496
Ik val over het algemeen niet op negers, maar dat heeft verder niks met huidskleur te maken. Maar, nee dus.
pi_54640540
quote:
Op woensdag 14 november 2007 00:52 schreef Frasier het volgende:

[..]

Van 't idee wordt ik een beetje onpasselijk.
What the fuck is er mis met jouw zieke geest dan?
Het zijn gewoon mensen hoor, alleen met een ander kleurtje. Tjesus doe ff normaal zeg...
Heeft eindelijk een wii :) Friendcode: 7558 6230 3193 8605
Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
pi_54640582
quote:
Op woensdag 14 november 2007 00:52 schreef Frasier het volgende:

[..]

Van 't idee wordt ik een beetje onpasselijk.
Ja, je zou het zwart er maar af likken.
pi_54640588
quote:
Op woensdag 14 november 2007 01:39 schreef Natasjka het volgende:

[..]

Ik vind Aziatische mannen altijd een beetje te hermafrodietachtig om op te vallen
En ik val ook niet op negers, toch lijkt me seks met eentje me wel een keer een leuke ervaring
A little bit hateful
pi_54640622
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 00:49 schreef appelsap het volgende:
Ik val over het algemeen niet op negers, maar dat heeft verder niks met huidskleur te maken. Maar, nee dus.
"Ja want ze zijn allemaal hetzelfde" Waar slaat dat nu weer op?!.
En als het om je eigen kleur gaat deel je iedereen zeker wel op in vakjes van typetjes.
Waarschuwing: Ik post meestal alleen op het forum als ik zwaar over de zeik ben.
pi_54640650
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 00:52 schreef RoelRoel het volgende:

[..]

What the fuck is er mis met jouw zieke geest dan?
Het zijn gewoon mensen hoor, alleen met een ander kleurtje. Tjesus doe ff normaal zeg...
Zieke geest? Ik heb geen voorkeur voor negers/negerinnen, dat heet smaak. En daar hoef ik mij trouwens niet over te verantwoorden, ik bepaal zelf mijn voorkeur. Net zoals er mensen zijn die de gekleurde mens helemaal geweldig vinden zijn er ook mensen die er helemaal niks van moeten hebben.
X
X
X
pi_54640663
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 00:56 schreef RoelRoel het volgende:

[..]

En als het om je eigen kleur gaat deel je iedereen zeker wel op in vakjes van typetjes.
En waarom voel jij je zo geroepen om voor de zwarte medemens op te komen? Dat kunnen ze prima zelf.
X
X
X
pi_54640683
Ik heb het niet over je smaak. Natuurlijk mag je een voorkeur hebben voor een bepaald uiterlijk. Maar je zegt dat je ontpasselijk wordt van van het idee dat blanke vrouwen het met donkere mannen doen.
Waarom zou dat zo raar zijn dan?

Maja sorry ik reageer idd iets te heftig omdat ik over de zeik ben.
Maar het is ook altijd hetzelfde op fok als het over gekleurde mensen gaat krijg je standaard van die reacties, dat gaat me gewoon irriteren ook al ben ik zelf niet eens gekleurd.
pi_54640717
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 00:56 schreef RoelRoel het volgende:

[..]

Ik snap je reactie niet helemaal, waarom zo'n toon? Krijg het idee dat je me verkeerd begrijpt.

Het gaat niet om de kleur, maar om andere uiterlijke kenmerken die mij vaak niet aanstaan. En dan met name het gezicht qua vorm, dat van blanke west-europeanen is vaak anders. Net als dat oost-europeanen weer een ander soort gezicht heben en ik dat vaak ook niet aantrekkelijk vind.
Dat heeft niks met kleur te maken, wat dat interesseert me echt niks.
pi_54640728
Ow ok verkeerd begrepen dan, tja het is laat en mijn vriendin heeft het net uitgemaakt. Sorry...
  vrijdag 16 november 2007 @ 01:04:46 #70
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_54640737
De meest geile ordinaire sex die ik ooit gehad heb was met een negerin. Vergeet dat nooit meer. Wat een geile slet was dat zeg.
pi_54640779
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 01:04 schreef RoelRoel het volgende:
Ow ok verkeerd begrepen dan, tja het is laat en mijn vriendin heeft het net uitgemaakt. Sorry...
Achjee, sterkte.
pi_54640905
Ik heb twee relaties met negers gehad. Was prima, en inderdaad, de visuele tegenstelling doet voor mij wel iets tussen de lakens. Maar de laatste tijd val ik niet meer op negers, mijn smaak is veranderd.
  vrijdag 16 november 2007 @ 07:49:03 #73
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_54642495
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 00:16 schreef TubewayDigital het volgende:

"puur neuken"

mooi toch dat je op zo'n internet forum lekker open en eerlijk tegen elkaar kan zijn
Dat ben ik in "real life" ook hoor. Je mag het beestje best een naam geven, toch?
pi_54643625
quote:
Op woensdag 14 november 2007 12:19 schreef LasTeR het volgende:
Volgens mij hebben negers meer aandacht voor hun lichaam. Denk ik.
Een aangeboren minderwaardigheidscomplex, gevoed door 'black culture' doet wonderen voor dat soort dingen. Er zijn genoeg iele negertjes ook, net zoals er zat goedgebouwde blanken zijn.

Ik denk gewoon dat het een hang naar het onbekende is als er per se met een neger geneukt moet worden, het staat ver van je af. Het lijkt mij dan wel weer geil om een lekkere braziliaanse te neuken... (niet negroide overigens)
Verbaal terrorist
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:28:17 #75
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_54643780
quote:
Op woensdag 14 november 2007 01:39 schreef Natasjka het volgende:

[..]

Ik vind Aziatische mannen altijd een beetje te hermafrodietachtig om op te vallen
En ik val ook niet op negers, toch lijkt me seks met eentje me wel een keer een leuke ervaring
Waarom denk je dat het anders zou zijn dan met een man van wel ander ras dan ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')