Ook niet mijn ding. Maar dit is mijn mening. Wat mensen doen moeten ze natuurlijk helemaal zelf weten, maar mijn goedkeuring zal 't niet krijgen.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:58 schreef TubewayDigital het volgende:
en andersom? negerinen + blanke mannen
Ik vind Aziatische mannen altijd een beetje te hermafrodietachtig om op te vallenquote:Op woensdag 14 november 2007 01:34 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik val totaal niet op negers...
ook niet op aziatische mannen ...
hoewel ik japanners soms wel mooi vind om te zien, maar erop vallen nee..
Anilequote:Op woensdag 14 november 2007 01:44 schreef Anile het volgende:
Ik ga nog wel ooit een keer een neger neuken, sja moet je een keer geprobeerd hebben toch
Try Before You Die?quote:Op woensdag 14 november 2007 01:44 schreef Anile het volgende:
Ik ga nog wel ooit een keer een neger neuken, sja moet je een keer geprobeerd hebben toch
Dat heb ik ook, ik weet niet waarom want ik heb niks tegen ze, maar ik heb nog nooit bij een neger gedacht dat ik m wel zag zitten..quote:Op woensdag 14 november 2007 08:00 schreef mirannie het volgende:
Ik val gewoon niet op negers, totaal geen sexuele aantrekkingskracht, dus denk niet dat het ooit zal gebeuren.
Zijn er nou blanke mannen die, naar jouw mening, in de buurt komen? zo ja geef eens fotosquote:Op woensdag 14 november 2007 09:29 schreef Twiggy het volgende:
Mijn lief is een neger, een klassiekertje... goed gebouwd op alle fronten zegmaar.
Ookal ben ik er inmiddels aan gewend, ik vind het nog steeds prachtig om te zien, zo'n atletisch zwart lichaam in mijn white ass bedje.Duopinotti
![]()
maar niet alle negers zien er zo uit toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |