Hmmm, maar eens gaan kijken of de fuzz hier over nu helemaal terecht isquote:The Wombats + support
Doornroosje Nijmegen
maandag 24 maart 2008 (2de paasdag)
Open 20:00 | Start 20:30
Normaal ¤ 12,00
Student RU/HAN ¤ 9,50
CJP ¤ 10,80
Nou, speciaal voor jou staan ze de donderdag erna ook in de Melkweg:quote:Op woensdag 5 december 2007 01:13 schreef frame-saw het volgende:
Nijmegen boehoe. Maar lijkt me wel vet, alhoewel.. Mijn OV is vast niet geldig en dan wordt het een duur uitje.
En de 22e ook nog in de kleine zaal van Effenaar, maar dat is dus weer een zaterdagquote:25/03/08
The Wombats
Oude Zaal
vvk: 12-12
prijs: 12,50
Wombats vind ik VERSCHRIKKELIJKquote:Op woensdag 5 december 2007 01:05 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hmmm, maar eens gaan kijken of de fuzz hier over nu helemaal terecht is
Ennnnn.... Eerste namen van Pinkpop volgens (sterke) geruchten:Editors, Bloc Party, Interpol, Moke en Coldplay.
Ach ja, PinkpopZe moeten wel met één geweldige dag komen wil ik daar heen gaan...
Wombats is voor mij nou juist één van de weinige dertien-in-dozijn bandjes die ik nog wél tofquote:Op woensdag 5 december 2007 01:22 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wombats vind ik VERSCHRIKKELIJK. Dertien in een dozijn gitaarmuziek. Evenals The Pigeon Detectives, en noem al die bandjes maar op. Wordt er niemand hier moe van dit soort bandjes? Desalniettemin zal ik even een kijkje gaan nemen of ze de hype toch misschien wel waard zijn.
Die namen die jij noemt lijken mij precies de bands die we dit jaar op Pinkpop kunnen verwachten. En inderdaad, ze moeten één geweldige dag hebben... Ik houd van festivals en ben meerdere malen op Pinkpop geweest. Maar sodeju... Wil ik er ooit nog een keer te vinden zijn moet er inderdaad een héle geweldige dag zijn.
Haha, ok dan. Dat heb ik juist met The View en The Rifles. Ook best 'standaard', maar van die bands ben ik een grote fan door hun goede songs.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:27 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wombats is voor mij nou juist één van de weinige dertien-in-dozijn bandjes die ik nog wél tof
En Pinkpop inderdaad, lauwe mensen daar. Zoveel die daar gewoon heel serieus om half één gaan slapen en gan zeiken over lawaai!
Ahw wat lief van ze!quote:Op woensdag 5 december 2007 01:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou staan ze de donderdag erna ook in de Melkweg:
[..]
En de 22e ook nog in de kleine zaal van Effenaar, maar dat is dus weer een zaterdag
Daar wil ik heen! (Melkweg)quote:Op woensdag 5 december 2007 01:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou, speciaal voor jou staan ze de donderdag erna ook in de Melkweg:
[..]
En de 22e ook nog in de kleine zaal van Effenaar, maar dat is dus weer een zaterdag
Maar dan bedoelen ze toch hopelijk wel de nacht van vrijdagavond en niet de donderdag op vrijdag?quote:7/12/2007
Friday
01:00h.
Ik sluit me in principe aan bij je onderliggende wijsheid, maar the Wombats zijn juist de uitzondering die de regel bevestigen. Heb je ze al wel eens live bezig gezien? Of meer dan 2 liedjes van ze gehoord? Als zij werkelijk 13-in-dozijn zijn, dan was ik nu waarschijnlijk nog niet afgeknapt op de rest van dat dozijn, geloof me maar.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:22 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wombats vind ik VERSCHRIKKELIJK. Dertien in een dozijn gitaarmuziek. Evenals The Pigeon Detectives, en noem al die bandjes maar op. Wordt er niemand hier moe van dit soort bandjes? Desalniettemin zal ik even een kijkje gaan nemen of ze de hype toch misschien wel waard zijn.
Blehhh The View!quote:Op woensdag 5 december 2007 01:33 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Haha, ok dan. Dat heb ik juist met The View en The Rifles. Ook best 'standaard', maar van die bands ben ik een grote fan door hun goede songs.
Waar heb je kaarten gehaald? Zie ze niet op Ticketmaster.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:11 schreef KneiterS het volgende:
De wombats zijn geweldig! Ik ben er bij in de melkweg.
De voorverkoop begint 12-12.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Waar heb je kaarten gehaald? Zie ze niet op Ticketmaster.
Ja hoor, ik heb het hele album van ze gehoord. Huilen met de pet op. Maar dat is alleen maar omdat het al uitgekauwd tot op het bot is. Ik wilde ze live gaan zien, maar die dag ging ik al naar Jack Penate. (Ja hoor, dat is ook geweldige 13 in een dozijn muziek, haha.) Om die reden ga ik ze alsnog bekijken in Doornroosje.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik sluit me in principe aan bij je onderliggende wijsheid, maar the Wombats zijn juist de uitzondering die de regel bevestigen. Heb je ze al wel eens live bezig gezien? Of meer dan 2 liedjes van ze gehoord? Als zij werkelijk 13-in-dozijn zijn, dan was ik nu waarschijnlijk nog niet afgeknapt op de rest van dat dozijn, geloof me maar.
Ja, het heeft ook iets met de fanschare te maken misschien... Ik kan mij erg ergeren aan het gedrag van sommige mensen bij zulke optredens. Maar daar wordt de muziek niet beter of slechter van.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:44 schreef Lieke_K het volgende:
Blehhh The View!The Wombats zijn superleuk live, ik zou me juist eerder ergeren aan de 13 in een dozijn fanschare! En hoe durft Doornroosje ineens allemaal leuke bands te gaan regelen als ik er niet ben!
Dankjequote:
Heel veel lijkt idd op elkaar. Maar zoals gezegd, het is nog altijd beter dan het merendeel wat er verder uit komt buiten dit om. Wombats vind ik gewoon luchtig en vrolijk, waar je verder geen diepzinnige over discussies over moet houden. Hoop dan ook dat ze live ook zo leuk zijn.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:59 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb het hele album van ze gehoord. Huilen met de pet op. Maar dat is alleen maar omdat het al uitgekauwd tot op het bot is. Ik wilde ze live gaan zien, maar die dag ging ik al naar Jack Penate. (Ja hoor, dat is ook geweldige 13 in een dozijn muziek, haha.) Om die reden ga ik ze alsnog bekijken in Doornroosje.
Ik snap zeker wat je bedoeld, er zijn genoeg mensen die al bij voorbaat een band afkraken. Zonder dat ze een heel album hebben geluisterd of een optreden van ze hebben gezien.
[..]
Ja, het heeft ook iets met de fanschare te maken misschien... Ik kan mij erg ergeren aan het gedrag van sommige mensen bij zulke optredens. Maar daar wordt de muziek niet beter of slechter van.
O ja, Wombats en Peñate waren tegelijk! Ik kwam er toen ook achter dat hij op Lowlands geweest is, had nog niet van hem gehoord toen. Wel jammer, want dan was ik wel even gaan kijken.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:59 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ja, het heeft ook iets met de fanschare te maken misschien... Ik kan mij erg ergeren aan het gedrag van sommige mensen bij zulke optredens. Maar daar wordt de muziek niet beter of slechter van.
Ah, net als bij Air Traffic toen, dus? Dat was ook een redelijk trieste bedoening toen, met Backstreet Boys-achtige taferelen op de eerste rijen.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:35 schreef Lieke_K het volgende:
Muziek wordt misschien niet beter of slechter van de fanschare, maar het optreden wel. Bij Rooney afgelopen vrijdag was het ook om te huilen. 17-jarige jongens totaal lam, tegen omstanders aanbeukend en joelend; gillende tienermeisjes die kwijlen op de zanger kan ik al een stuk beter hebben. Op zo'n moment mag er wat mij betreft fijn een uitsmijter komen om die lui naar buiten te bonjouren, mafkezen.
Ach, dan ga je toch iets naar achteren staan. Als je bij Doornroosje zelfs compleet tegen de bar staat aangedrukt kun je nog alles volgen in principequote:Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ah, net als bij Air Traffic toen, dus? Dat was ook een redelijk trieste bedoening toen, met Backstreet Boys-achtige taferelen op de eerste rijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |