abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 december 2007 @ 01:05:57 #276
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_55048828
quote:
The Wombats + support

Doornroosje Nijmegen
maandag 24 maart 2008 (2de paasdag)
Open 20:00 | Start 20:30
Normaal ¤ 12,00
Student RU/HAN ¤ 9,50
CJP ¤ 10,80
Hmmm, maar eens gaan kijken of de fuzz hier over nu helemaal terecht is

Ennnnn.... Eerste namen van Pinkpop volgens (sterke) geruchten:Editors, Bloc Party, Interpol, Moke en Coldplay.
Ach ja, Pinkpop Ze moeten wel met één geweldige dag komen wil ik daar heen gaan...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_55048884
Nijmegen boehoe. Maar lijkt me wel vet, alhoewel.. Mijn OV is vast niet geldig en dan wordt het een duur uitje.
  woensdag 5 december 2007 @ 01:19:20 #278
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_55048923
quote:
Op woensdag 5 december 2007 01:13 schreef frame-saw het volgende:
Nijmegen boehoe. Maar lijkt me wel vet, alhoewel.. Mijn OV is vast niet geldig en dan wordt het een duur uitje.
Nou, speciaal voor jou staan ze de donderdag erna ook in de Melkweg:
quote:
25/03/08
The Wombats
Oude Zaal
vvk: 12-12
prijs: 12,50
En de 22e ook nog in de kleine zaal van Effenaar, maar dat is dus weer een zaterdag
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_55048949
quote:
Op woensdag 5 december 2007 01:05 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Hmmm, maar eens gaan kijken of de fuzz hier over nu helemaal terecht is

Ennnnn.... Eerste namen van Pinkpop volgens (sterke) geruchten:Editors, Bloc Party, Interpol, Moke en Coldplay.
Ach ja, Pinkpop Ze moeten wel met één geweldige dag komen wil ik daar heen gaan...
Wombats vind ik VERSCHRIKKELIJK . Dertien in een dozijn gitaarmuziek. Evenals The Pigeon Detectives, en noem al die bandjes maar op. Wordt er niemand hier moe van dit soort bandjes? Desalniettemin zal ik even een kijkje gaan nemen of ze de hype toch misschien wel waard zijn.

Die namen die jij noemt lijken mij precies de bands die we dit jaar op Pinkpop kunnen verwachten. En inderdaad, ze moeten één geweldige dag hebben... Ik houd van festivals en ben meerdere malen op Pinkpop geweest. Maar sodeju... Wil ik er ooit nog een keer te vinden zijn moet er inderdaad een héle geweldige dag zijn.
  woensdag 5 december 2007 @ 01:27:51 #280
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_55048982
quote:
Op woensdag 5 december 2007 01:22 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Wombats vind ik VERSCHRIKKELIJK . Dertien in een dozijn gitaarmuziek. Evenals The Pigeon Detectives, en noem al die bandjes maar op. Wordt er niemand hier moe van dit soort bandjes? Desalniettemin zal ik even een kijkje gaan nemen of ze de hype toch misschien wel waard zijn.

Die namen die jij noemt lijken mij precies de bands die we dit jaar op Pinkpop kunnen verwachten. En inderdaad, ze moeten één geweldige dag hebben... Ik houd van festivals en ben meerdere malen op Pinkpop geweest. Maar sodeju... Wil ik er ooit nog een keer te vinden zijn moet er inderdaad een héle geweldige dag zijn.
Wombats is voor mij nou juist één van de weinige dertien-in-dozijn bandjes die ik nog wél tof

En Pinkpop inderdaad, lauwe mensen daar. Zoveel die daar gewoon heel serieus om half één gaan slapen en gan zeiken over lawaai !
LastFM
pi_55049016
quote:
Op woensdag 5 december 2007 01:27 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Wombats is voor mij nou juist één van de weinige dertien-in-dozijn bandjes die ik nog wél tof

En Pinkpop inderdaad, lauwe mensen daar. Zoveel die daar gewoon heel serieus om half één gaan slapen en gan zeiken over lawaai !
Haha, ok dan. Dat heb ik juist met The View en The Rifles. Ook best 'standaard', maar van die bands ben ik een grote fan door hun goede songs.

Pinkpop.... Die wachtrijen....die paar eettentjes....die 70.000 man op de maandag....de afwezige zitplekken....de 3 uur lange wandeltocht naar de parkeerplaats toe....die dramatische NS met 10.000 man op één perron....om 23:00 de stekker er uit....het wegwaaiende geluid... En toch heb ik best genoten van de acts die ik daar heb gezien. Van QOTSA tot aan Morrissey tot aan The Flaming Lips tot aan N*E*R*D.
pi_55049044
quote:
Op woensdag 5 december 2007 01:19 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

[..]

En de 22e ook nog in de kleine zaal van Effenaar, maar dat is dus weer een zaterdag
Ahw wat lief van ze!
pi_55051102
quote:
Op woensdag 5 december 2007 01:19 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

[..]

Daar wil ik heen! (Melkweg)

(hoe kom je daar aan btw, het staat niet op Ticketmaster)

[ Bericht 5% gewijzigd door JeroenV op 05-12-2007 09:46:19 ]
pi_55051624
Even een vraagje. Misschien dom, maar ik vraag me iets af...

Ik heb gisteren kaarten gekocht voor Radio Soulwax. Daar staat dit bij:
quote:
7/12/2007
Friday
01:00h.
Maar dan bedoelen ze toch hopelijk wel de nacht van vrijdagavond en niet de donderdag op vrijdag?
  woensdag 5 december 2007 @ 10:22:41 #285
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_55052154
quote:
Op woensdag 5 december 2007 01:22 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ik sluit me in principe aan bij je onderliggende wijsheid, maar the Wombats zijn juist de uitzondering die de regel bevestigen. Heb je ze al wel eens live bezig gezien? Of meer dan 2 liedjes van ze gehoord? Als zij werkelijk 13-in-dozijn zijn, dan was ik nu waarschijnlijk nog niet afgeknapt op de rest van dat dozijn, geloof me maar.

[ Bericht 9% gewijzigd door Grobbel op 05-12-2007 11:15:31 ]
pi_55053884
quote:
Op woensdag 5 december 2007 01:33 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Haha, ok dan. Dat heb ik juist met The View en The Rifles. Ook best 'standaard', maar van die bands ben ik een grote fan door hun goede songs.
Blehhh The View! The Wombats zijn superleuk live, ik zou me juist eerder ergeren aan de 13 in een dozijn fanschare! En hoe durft Doornroosje ineens allemaal leuke bands te gaan regelen als ik er niet ben!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  woensdag 5 december 2007 @ 11:49:04 #287
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_55054021
Elke andere leuke bands dan
LastFM
  woensdag 5 december 2007 @ 11:56:22 #288
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_55054207
Het punt is dat al die dertien-in-een-dozijn bandjes imho nog steeds leukere en betere muziek maken dan het overgrote merendeel van de andere muziek die erop de markt verschijnt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lonewolf2003 op 05-12-2007 12:30:52 ]
pi_55054550
De wombats zijn geweldig! Ik ben er bij in de melkweg.
pi_55055050
Ik ben ook van de 13-in-een-dozijn-bandjes.
pi_55055128
Ik kennelijk ook, want ik vind the Pigeon Detectives ook vet .
pi_55055325
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:11 schreef KneiterS het volgende:
De wombats zijn geweldig! Ik ben er bij in de melkweg.
Waar heb je kaarten gehaald? Zie ze niet op Ticketmaster.
pi_55055500
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:46 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Waar heb je kaarten gehaald? Zie ze niet op Ticketmaster.
De voorverkoop begint 12-12.
pi_55055639
quote:
Op woensdag 5 december 2007 10:22 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Ik sluit me in principe aan bij je onderliggende wijsheid, maar the Wombats zijn juist de uitzondering die de regel bevestigen. Heb je ze al wel eens live bezig gezien? Of meer dan 2 liedjes van ze gehoord? Als zij werkelijk 13-in-dozijn zijn, dan was ik nu waarschijnlijk nog niet afgeknapt op de rest van dat dozijn, geloof me maar.
Ja hoor, ik heb het hele album van ze gehoord. Huilen met de pet op. Maar dat is alleen maar omdat het al uitgekauwd tot op het bot is. Ik wilde ze live gaan zien, maar die dag ging ik al naar Jack Penate. (Ja hoor, dat is ook geweldige 13 in een dozijn muziek, haha.) Om die reden ga ik ze alsnog bekijken in Doornroosje.

Ik snap zeker wat je bedoeld, er zijn genoeg mensen die al bij voorbaat een band afkraken. Zonder dat ze een heel album hebben geluisterd of een optreden van ze hebben gezien.
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:44 schreef Lieke_K het volgende:
Blehhh The View! The Wombats zijn superleuk live, ik zou me juist eerder ergeren aan de 13 in een dozijn fanschare! En hoe durft Doornroosje ineens allemaal leuke bands te gaan regelen als ik er niet ben!
Ja, het heeft ook iets met de fanschare te maken misschien... Ik kan mij erg ergeren aan het gedrag van sommige mensen bij zulke optredens. Maar daar wordt de muziek niet beter of slechter van.
pi_55055711
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:53 schreef frame-saw het volgende:

[..]

De voorverkoop begint 12-12.
Dankje
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:59 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ja hoor, ik heb het hele album van ze gehoord. Huilen met de pet op. Maar dat is alleen maar omdat het al uitgekauwd tot op het bot is. Ik wilde ze live gaan zien, maar die dag ging ik al naar Jack Penate. (Ja hoor, dat is ook geweldige 13 in een dozijn muziek, haha.) Om die reden ga ik ze alsnog bekijken in Doornroosje.

Ik snap zeker wat je bedoeld, er zijn genoeg mensen die al bij voorbaat een band afkraken. Zonder dat ze een heel album hebben geluisterd of een optreden van ze hebben gezien.
[..]

Ja, het heeft ook iets met de fanschare te maken misschien... Ik kan mij erg ergeren aan het gedrag van sommige mensen bij zulke optredens. Maar daar wordt de muziek niet beter of slechter van.
Heel veel lijkt idd op elkaar. Maar zoals gezegd, het is nog altijd beter dan het merendeel wat er verder uit komt buiten dit om. Wombats vind ik gewoon luchtig en vrolijk, waar je verder geen diepzinnige over discussies over moet houden. Hoop dan ook dat ze live ook zo leuk zijn.
Peñate vind ik al wat minder. Rifles mogen btw ook wel weer met wat nieuws komen.
pi_55055966
Ja, heb je gelijk in. Ik zal het gaan meemaken . Penate vind ik erg goed, live én op plaat. The Rifles hebben recentelijk een nieuwe single uitgebracht, als voorproefje op het nieuwe album. Zeer de moeite waard.
pi_55056408
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:59 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

O ja, Wombats en Peñate waren tegelijk! Ik kwam er toen ook achter dat hij op Lowlands geweest is, had nog niet van hem gehoord toen. Wel jammer, want dan was ik wel even gaan kijken.

Muziek wordt misschien niet beter of slechter van de fanschare, maar het optreden wel. Bij Rooney afgelopen vrijdag was het ook om te huilen. 17-jarige jongens totaal lam, tegen omstanders aanbeukend en joelend ; gillende tienermeisjes die kwijlen op de zanger kan ik al een stuk beter hebben. Op zo'n moment mag er wat mij betreft fijn een uitsmijter komen om die lui naar buiten te bonjouren, mafkezen.
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  woensdag 5 december 2007 @ 13:44:33 #298
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_55056579
Toch opvallend dat je the Wombats "huilen met de pet op" vindt, maar Jack Peñate weer wel hoog hebt zitten. En The View, heb je die wel eens live bezig gezien? Op plaat zijn die liedjes nog wel te pruimen (ook al is het links en rechts bij elkaar gejat), maar live bakken ze er echt helemaal niks van.
  woensdag 5 december 2007 @ 13:46:52 #299
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_55056626
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:35 schreef Lieke_K het volgende:
Muziek wordt misschien niet beter of slechter van de fanschare, maar het optreden wel. Bij Rooney afgelopen vrijdag was het ook om te huilen. 17-jarige jongens totaal lam, tegen omstanders aanbeukend en joelend ; gillende tienermeisjes die kwijlen op de zanger kan ik al een stuk beter hebben. Op zo'n moment mag er wat mij betreft fijn een uitsmijter komen om die lui naar buiten te bonjouren, mafkezen.
Ah, net als bij Air Traffic toen, dus? Dat was ook een redelijk trieste bedoening toen, met Backstreet Boys-achtige taferelen op de eerste rijen.
  woensdag 5 december 2007 @ 13:50:14 #300
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_55056704
quote:
Op woensdag 5 december 2007 13:46 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Ah, net als bij Air Traffic toen, dus? Dat was ook een redelijk trieste bedoening toen, met Backstreet Boys-achtige taferelen op de eerste rijen.
Ach, dan ga je toch iets naar achteren staan. Als je bij Doornroosje zelfs compleet tegen de bar staat aangedrukt kun je nog alles volgen in principe
LastFM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')