De band staat bekend om het afzeggen van gigs.. vandaarquote:Op woensdag 28 november 2007 17:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Pfff, wat een gedoe om niks zeg. Alsof The Beatles naar Eindhoven komen....
Dat weet Skippy ook wel, maar hij vindt Pete gewoon stomquote:Op woensdag 28 november 2007 18:03 schreef grasmat het volgende:
[..]
De band staat bekend om het afzeggen van gigs.. vandaar
Stond een beetje achteraan bij The National en daar kwam nog eens bij dat ik doodmoe was, dus ik vond het ook niet meer dan aardig. Wel zeer strakke muzikanten...quote:Op donderdag 29 november 2007 01:09 schreef -skippybal- het volgende:
National was aardig. Niet meer, niet minder
Iemand toevallig morgen nog naar The Fiery Furnaces?
Volgens mij was het een trage dwaas. Wel een pluspunt voor hem dat die mijn favoriete Çohen nummer coverde.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:05 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Stond een beetje achteraan bij The National en daar kwam nog eens bij dat ik doodmoe was, dus ik vond het ook niet meer dan aardig. Wel zeer strakke muzikanten...
En lag het aan mij of was die Hayden-voorprogramma-dude zo stoned als een aap? Of was het misschien gewoon zo'n trage dwaas?
Het was echt verschrikkelijk. Een mompelende, onverstaanbare man met het charisma van een lente-ui. En dan ook nog een nummer van Leonard Cohen spelen zonder ook maar enige bezieling. Pfff.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:05 schreef Skanqua het volgende:
[..]
En lag het aan mij of was die Hayden-voorprogramma-dude zo stoned als een aap? Of was het misschien gewoon zo'n trage dwaas?
Voor de prijs hoef je het niet te latenquote:Vrijdag 14 december
Punkrock Ode aan de Goudvishal
Stijl punkrock 77 t/m 07
Zaal open 20:00
Entree ¤ 5,00
Punkbands nemen afscheid van de Goudvishal:
punk heeft altijd een grote rol gespeeld in de goudvishal sterker nog zonder punk en aanverwante ideologie had de goudvishal waarschijnlijk nooit bestaan. Bands uit het verleden en heden komen hier gezamelijk de tent op zijn kop zetten!!!
Line up:
20:40 - 21:05 De Tarrels
21:20 - 21:50 The Vlerken
22:10 - 22:50 Harries 89 (afscheidsoptreden van gitarist Harrie King)
23:10 - 23:50 Rottevis 77
Gelegenheidsformatie bestaande uit leden van enkele roemruchte Arnhemse punkbands van de afgelopen 30 jaar; The Daltons, Kripos, Splatch, The Harries, Nurfus Pigs, Kill City Rebel, Hirozima Kitz. Zij brengen een ode aan vele punkbands die ooit in Arnhem hebben opgetreden. Denk aan; UKSubs, Anti Nowhere League, The Briefs, The Clash, Sex Pistols.
Radiohead dusquote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef soul114 het volgende:
Westerpark IT IS!
Tue 1 Westerpark Amsterdam Netherlands ON SALE SOON
Oh yeah!quote:Hij is luid. Er staan ook wat zachtere nummers op, maar niet veel. Hij is anders dan 'Pocket Revolution'.
quote:Op maandag 3 december 2007 22:39 schreef -skippybal- het volgende:
En het beste nieuws van de afgelopen weken....
*tromgeroffel* dEUS komt in maart met een nieuwe plaat
[..]
Oh yeah!
Benieuwd naar de prijs. Ben er waarschijnlijk wel bij, ook al weet ik niet eens of ik dan in Nederland ben.quote:Radiohead geeft openluchtconcert in Amsterdam
Uitgegeven: 4 december 2007 11:21
AMSTERDAM - Radiohead komt naar Amsterdam voor een openluchtconcert. De Britse band staat op 1 juli in het Westerpark. Dat heeft concertorganisator Mojo dinsdag bekendgemaakt. De kaartverkoop voor het optreden begint zaterdag.
De band van zanger Thom Yorke bracht onlangs het nieuwe album 'In rainbows' uit, dat fans voor een willekeurig bedrag konden downloaden via de website van de band. Op 28 december is de plaat ook in de winkel verkrijgbaar.
Het optreden van Radiohead maakt deel uit van een serie openluchtconcerten die Mojo volgend jaar zomer voor de tweede keer organiseert.
Binnenkort wordt bekend welke acts dan nog meer in het Westerpark staan. Dit jaar waren dat onder anderen Björk, James Morrisson en John Legend.
Oh yeah indeed! Houd ook van dEUS! Niet per se depressief makend! Gewoon heel mooie composities, goede muzikanten, soms prachtige uittro's... (Instant Street). Benieuwd naar nieuw materiaal!quote:Op maandag 3 december 2007 22:39 schreef -skippybal- het volgende:
En het beste nieuws van de afgelopen weken....
*tromgeroffel* dEUS komt in maart met een nieuwe plaat
[..]
Oh yeah!
Je gaat mee naar AM donderdagquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:01 schreef Irien het volgende:
[..]
Oh yeah indeed! Houd ook van dEUS! Niet per se depressief makend! Gewoon heel mooie composities, goede muzikanten, soms prachtige uittro's... (Instant Street). Benieuwd naar nieuw materiaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |