tru...trv... ochquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:48 schreef racing-weirdo het volgende:
we zitten hier in tru en daarom wil ik niet verder ingaan op mijn verhaal over de moord.
Same difference.quote:
Mooi land, dat Marseillequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:48 schreef racing-weirdo het volgende:
echter denk ik ook aan de landen dichterbij zoals bijvoorbeeld duitsland of Marseille.
uiteraard heeft duitsland een reputatie op het gebied van moorden vanwege de meningsuiting.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Duitsland, een leider van dat land heeft inderdaad nog nooit een moord laten plegen.
Ik zou naar Rusland gaan.
je weet zelf ook wel dat ik frankrijk bedoel met als stad marseillequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mooi land, dat Marseille![]()
Dude, ga naar bed, je hebt teveel drank of drugs gebruikt.![]()
Mods: gooi maar dicht, dit topic gaat nergens over
Ik zie nu je avatar en je onderschrift pas...quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:55 schreef racing-weirdo het volgende:
je weet zelf ook wel dat ik frankrijk bedoel met als stad marseille
ik zou zeggen open een topic in poll en dan kom ik daar even langswandelen om alles verder toe te lichten,quote:Op woensdag 14 november 2007 00:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom wel een reden in de OP vermelden maar er verder niet op in willen gaan? Ik vind 't wel interessant iemand met zo'n extreme mening
.
Bereid jezelf beter voor en wat ik al in mijn eerste post zei.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:02 schreef racing-weirdo het volgende:
iemand nog zinvolle tips???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |