kankernerdquote:Op zondag 2 december 2007 12:27 schreef RickoKun het volgende:
...........mijn god, de triestheid....ik heb over dit spel gedroomd vannacht, ik kon beperkt door muren kijken en ik pwnde iedereen
quote:Op zondag 2 december 2007 12:05 schreef DeeCruise het volgende:
Die cluster grenades in de sp mode (bij het vinden van 10 laptops) zijn me ook aardig effectief
Unlimited ammo (30 laptops) + Cluster grenades + slomoquote:Op zondag 2 december 2007 12:05 schreef DeeCruise het volgende:
Die cluster grenades in de sp mode (bij het vinden van 10 laptops) zijn me ook aardig effectief
Hmm, ik heb 23 laptops, maar hoe moet je dan cluster grenades ofzo gebruiken?quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Unlimited ammo (30 laptops) + Cluster grenades + slomo![]()
10 granaten worden er dan ineens heeeeeel erg veel.
Als je die optie aanzet veranderd elke granaat die jij gooit in een stuk of 10quote:Op zondag 2 december 2007 19:55 schreef BartK. het volgende:
[..]
Hmm, ik heb 23 laptops, maar hoe moet je dan cluster grenades ofzo gebruiken?
Als je het spel uitgespeeld hebt, speel je de cheat-mode vrij.quote:Op zondag 2 december 2007 19:55 schreef BartK. het volgende:
[..]
Hmm, ik heb 23 laptops, maar hoe moet je dan cluster grenades ofzo gebruiken?
Die is echt bruut idd.quote:Op zondag 2 december 2007 18:14 schreef kikoooooo het volgende:
WOWIk ben echt totaal hooked
Die missie vanuit dat vliegtuig met die IRcam
Die atoomontploffing
Wat moet ik me voorstellen bij die slomo cheat?quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Unlimited ammo (30 laptops) + Cluster grenades + slomo![]()
10 granaten worden er dan ineens heeeeeel erg veel.
5, 10 wat boeit etquote:Op maandag 3 december 2007 00:34 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij die slomo cheat?
Soort van bullettime?
Overigens zijn het 5 granaten die na de explosie volgen, geen 10
Bullet time principe dus...Nice..Hoeveel laptops heb je daarvoor nodig? Zit nu op 12 stuks, schiet niet opquote:Op maandag 3 december 2007 01:11 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
5, 10 wat boeit etDe slomo kun je unlimited gebruiken en je zet em aan/uit met de melee button. Alles word gewoon eeeeeh..... wat is dat woord? ohja, slomo
20.quote:Op maandag 3 december 2007 01:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Bullet time principe dus...Nice..Hoeveel laptops heb je daarvoor nodig? Zit nu op 12 stuks, schiet niet op
Dat vond ik ook.Echt een vette game.Ben nu in tsjernobyl.Deze missie vind ik best moeilijk.quote:Op zondag 2 december 2007 18:14 schreef kikoooooo het volgende:
WOWIk ben echt totaal hooked
Die missie vanuit dat vliegtuig met die IRcam
Die atoomontploffing
Vaag... Wat ik me ervan kan herinneren is dat om de een of andere reden de "hostage" begon te spartelen als een idioot waarop ik de terrorist in de nek kon raken..quote:Op maandag 3 december 2007 02:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
20.
iets anders,
GVDIk zit de epilogue te spelen met slomo en unlimited ammo. Nog steeds is het onmogelijk. Ik kom bij de hostage uit en schiet em tussen de benen, in de poten van de terrorist. Dat werkte anders altijd en nu is het ineens, mission failed. the hostage was killed. Val toch dood
![]()
Hmm idd, zo heb ik hem gister op hardened ook al uitgespeeldquote:Op maandag 3 december 2007 02:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
20.
iets anders,
GVDIk zit de epilogue te spelen met slomo en unlimited ammo. Nog steeds is het onmogelijk. Ik kom bij de hostage uit en schiet em tussen de benen, in de poten van de terrorist. Dat werkte anders altijd en nu is het ineens, mission failed. the hostage was killed. Val toch dood
![]()
Aah oke, dankje. Ik had hem op een ander account voor de 2e keer gedaan, vandaar dus.quote:Op zondag 2 december 2007 20:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Als je die optie aanzet veranderd elke granaat die jij gooit in een stuk of 10
Eerst ontploft de gewone granaat en vliegen er 10 nieuwe rondt. Na een seconde of 2 ontploffen die stuk voor stuk. Een granaat van een vijand blijft een gewone granaat en ontploft dus maar 1 keer. MAAR, als je een granaat van een vijand oppakt en terug gooit is het wel weer een cluster bom.
Je moet wel op z'n minst 1 keer de hele single player uit hebben gespeelt, ongeacht het aantal laptops dat je hebt verzameld.
op veteran heb je maar 5 seconden om de terrorist te doden. Het probleem is dat je je pistool nog niet in je hand hebt. Voordat je em in je hand hebt heb ji nog maar 3,5 seconde. Dan pas begint de hostage te spartelen. Voordat je em in zn kop kan knallen is volges mij de tijd al omquote:Op maandag 3 december 2007 04:45 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Vaag... Wat ik me ervan kan herinneren is dat om de een of andere reden de "hostage" begon te spartelen als een idioot waarop ik de terrorist in de nek kon raken..
Je kunt springenquote:Op maandag 3 december 2007 15:51 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
op veteran heb je maar 5 seconden om de terrorist te doden. Het probleem is dat je je pistool nog niet in je hand hebt. Voordat je em in je hand hebt heb ji nog maar 3,5 seconde. Dan pas begint de hostage te spartelen. Voordat je em in zn kop kan knallen is volges mij de tijd al om
Springen? wat voor voordeel heeft dat?quote:
Grote kans dat je mist en de hostage in zn kop schietquote:Op maandag 3 december 2007 17:34 schreef Devilnl het volgende:
dat je dus van een hoger punt "aimed"?
Risico van het vak.. zalk maar zeggenquote:Op maandag 3 december 2007 17:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Grote kans dat je mist en de hostage in zn kop schiet
Beter richten kan ik dan alleen maar zeggenquote:Op maandag 3 december 2007 17:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Grote kans dat je mist en de hostage in zn kop schiet
Die methode werkt op veteran dus niet slimmerdquote:Op maandag 3 december 2007 20:01 schreef Mr_Baus het volgende:![]()
n00bs...
![]()
Schiet die droplul eerst in zijn knie, dan zakt ie in elkaar en klap je hem zo een "b00m!!! h34dSh0t!"![]()
Kusjes van Baussie, expert FPS hoer
![]()
![]()
BoF! Style
Okquote:Op maandag 3 december 2007 20:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Die methode werkt op veteran dus niet slimmerdDaar ben ik al lang achter.
origineel komt binnen, hoe verander ik mijn key naar een legale zonder een corrupte datafile?quote:|<>| VERZENDING INFORMATIE |<>|
Beste meneer met de grote piemol
Met betrekking tot uw CD WOW!-order nummer xxxxxxxxx
Willen we u graag laten weten dat :
Call of Duty 4: Modern Warfare (DVD-ROM) - Windows verzonden is.
De levertijd voor dit product bedraagt maximaal 7 dagen.
Wij horen het graag als uw product na deze tijd nog niet aangekomen is.
Hiermee is uw order compleet.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice CD WOW!
Ff de opties checken in het spel (Bij Multiplayer opties volgens mij)quote:Op maandag 3 december 2007 20:44 schreef luciferist het volgende:
[..]
origineel komt binnen, hoe verander ik mijn key naar een legale zonder een corrupte datafile?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:16 schreef luciferist het volgende:
[..]
als ik die verander, blijft mijn mpdata file dan correct?
Georganiseert spelenquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:30 schreef FJD het volgende:
Vanavond een FOK! rondje? Volgens mij als je met 5 man in een groepje rondhuppelt met bv HQ dan ben je echt sterk
Ik kan vanavond weerquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:38 schreef Devilnl het volgende:
Georganiseert spelen, volgens mij win je dan alle rondes
normaal rent iedereen maar wat
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:32 schreef RickoKun het volgende:
WTF gast! Ik word ineens door punkbuster in elke server gebanned!? Ik heb geeneensch iets extra's gedownload!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Briljant spel online btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |