Ow, das ook nog wel een tip idd...quote:Op maandag 19 november 2007 15:24 schreef Devilnl het volgende:
je kan 'm ook downloaden en dan gewoon online een cdkey kopen via cdkey-game.com
Heb ik ook gedaan.. (45dollar.. dus opzich valt het mee)
Maar deze gast heeft het nu ook vrij druk (veel vraag naar CoD4 cd-keys, en z'n vooraad kan ie niet op pijl houden)
krijg je mooi een foto van je cd-key en klaar is keeesj
Tipje.. gebruik Paypal ipv creditcard... (anders moet je speciaal een "code" aanvragen voor je mastercard/visa etc..)
Da's dat 'vierkantje' linksonder dat rad als ik het goed heb. Van die attractie is weinig meer over door weersinvloeden. Die baan staat er als het goed is nog.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:05 schreef Crazy-M het volgende:
ik kon niet verder inzoomen
botsautos staan er niet op![]()
Nee want hij staat rechtsboven van het reuzenrad. In die grijze vlek dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's dat 'vierkantje' linksonder dat rad als ik het goed heb. Van die attractie is weinig meer over door weersinvloeden. Die baan staat er als het goed is nog.
hij was wel erg kort ja.. ik had hem in 6uurtjes al uitgespeeldquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:58 schreef jordeeeh het volgende:
Uitgespeeld
Wel erg kort om eerlijk te zijn
Wel super vet spel tho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |