Alleen als ze een zeilboot is!quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:22 schreef DaFrenk het volgende:
OMG.. krijgen we nu elke 5 minuten die Gaby te zien?
Geniale tekstquote:
Ja, dat zou echt verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:41 schreef Sirolf het volgende:
En die reclameblokken... volgens mij hebben ze ongeveer een kwartier reclame per uur?
Dit is zo gaar dat het tof is! Ik lig echt dubbel hierquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:51 schreef Thieske het volgende:
Wanneer donderen ze die steen nou om? Zap er zo af en toe eens langs maar heb alleen nog maar bagger gezien.
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:42 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja, dat zou echt verboden moeten worden.
Dat is juist een mongolengebeuren geworden de laatste tijdquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:58 schreef Falco het volgende:
Oh wat een mongolengebeuren, ik ga weer schaatsen kijken.
Ach de aorta gaat toch wel door volgens mijquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De Builder-challenge
Dan neem je jezelf toch niet serieus, als je een wereldrecordpoging van dit soort dingen laat afhangen
Oost Europaquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:12 schreef Strychnine het volgende:
Ben ik de enige wie het opvalt dat het echt allemaal oost europese landen +NL zijn?
Die swaffelt volgend jaar de eerste steen omverquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:16 schreef Rosbief het volgende:
Komt Dries ook nog optreden in z'n ballenknijper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |