Ik ga zeker kijken!quote:Vrijdag 16 november om 19.25 uur is het weer zover. Dan gaan de dominostenen weer vallen. Zangeres Katie Melua zal het eerste zetje geven. De bedoeling is 4.500.000 stenen. Als dat lukt is het een wereldrecord
Tachtig bouwers uit meer dan elf landen zetten momenteel dag in, dag uit zo’n 150.000 dominostenen per dag neer. Met dit ongelooflijk aantal hopen ze op tijd klaar te zijn voor Domino Day 2007 op vrijdag 16 november. Dan moeten er 4.500.000 stenen klaarstaan om zo het wereldrecord vallende dominostenen te kunnen verbreken. Domino Day 2007 wordt gepresenteerd door Nance en Hans Kraay jr.
Naast de spectaculaire wereldrecordpoging zijn er ook nog flitsende optredens. Zo zal Katie Melua naast de eerste dominosteen omduwen ook optreden evenals het Duitse meidentrio Monrose. Zij wonnen de Duitse versie van Popstars en veroveren nu de hitlijsten. En last but not least zal onze eigen Gerard Joling ook nog een duit in het zakje doen.
Da's alleen de buitenkant. Op TV kun je eindelijk ook eens de binnenkant bekijkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
RIj elke dag bij die hal langs naar mn werk, hoef ik hem net ook nog eens op TV te zien. Heb weekend dan hoor
een mussen invasiequote:Op woensdag 14 november 2007 06:40 schreef tong80 het volgende:
Gerard Joling en Hans Kraaij jr. Wat wil je nog meer ?
Ja maar dat zie ik ook vaak genoeg, maakvaak foto's bij evenementen daarquote:Op woensdag 14 november 2007 01:02 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Da's alleen de buitenkant. Op TV kun je eindelijk ook eens de binnenkant bekijken![]()
Nee.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:59 schreef Robhimself.2 het volgende:
Weet iemand of dit ook via webstream te volgen is? Zit op mn werk...... Geen tv 'n stuff.......
En SBS6 kennende zenden ze geen herhalingen uit via het Internet. Dan zit er niets anders op dan morgen de samenvatting van vandaag te volgen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:59 schreef Robhimself.2 het volgende:
Weet iemand of dit ook via webstream te volgen is? Zit op mn werk...... Geen tv 'n stuff.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |