mijnes heeft er minder maar trekt hem er dubbel uitquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:58 schreef PallominnoX het volgende:
Sjibble moet z'n muil houden, de gemiddelde 50cc schakelbrommer heeft meer vermogen dan zijn grasmaaier met tandenstokert frame
ik 3.5 met mn oude sertup, nu rij ik ori en trek hem eruitquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:58 schreef PallominnoX het volgende:
Ik heb 11 Pk trouwens
Nu wegwezen.
DE DRUGS DOET ER NIEt TOE VOOR DE 2e KEER!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
Junkie!
Dat denk ik ook, jij hebt sowieso veel minder gewicht mee te nemen.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik 3.5 met mn oude sertup, nu rij ik ori en trek hem eruit![]()
En altijd maar zeggen dat je zelf een schakelbrommer wiltquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:32 schreef Sjibble het volgende:
Vroegah was alles beter!!
Hoe zielig ben je om bang te zijn herkend te worden op een neo's
Zoek een leven.
Laat staan een 50cc schakel... hoe nep ben je dan bezig.
Ik neem dan later ook een echte motor![]()
Ben geen schakelmotor-hater, alleen een schakelbrommer-hater, omdat het zo kankernep is
Maar klagen doe je bij modjes, omdat een scootertopic niet mag.
Dus moeten ze het maar veranderen in het brom/scoot topic![]()
ori dus met allerlei onzin gewicht erop, weegt ie 54 dacht ikquote:Op woensdag 14 november 2007 03:04 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, jij hebt sowieso veel minder gewicht mee te nemen.
Ga es poetsen man, zo kenkervies moet een buikschuivert niet zijn!quote:Op woensdag 14 november 2007 00:00 schreef PallominnoX het volgende:
Oh wacht, foto's
Is stoer enzo
[ link | afbeelding ]
Zoiets?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ga es poetsen man, zo kenkervies moet een buikschuivert niet zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |