quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:17 schreef Biogarde het volgende:
TVP voor de pics.
En nee, ik ben niet MissHobjequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:13 schreef babsjuh het volgende:
...
en nee, we maken er voor jullie geen foto's van
...
Olijfolie jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:20 schreef remlof het volgende:
Iets met rauwe ham en meloen. En olijfolie
Sushi gaat voor die van mij iig niet werken... dan vreet ie nog liever die kattebrokken opquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Normale maaltijd .... aardappels worteltjes en een worscht op je tieten.. hmm![]()
![]()
Kan je dan niet beter gaan voor sushi ofzoiets...
Da's wel een leuk idee ja, griekse gerechten. Heb ik zelf alleen nog nooit gemaakt, is dat iets wat eenvoudig te leren is mits je de goede recepten hebt of kan ik dan beter de bezorg-griek inschakelen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:18 schreef Strychnine het volgende:
Lastig, misschien kan je denken dan aan koude gerechten als carpaccio etc. ? Want dingen met aardappelen/pasta/etc. wordt 'm dan niet, of je moet een erotische brandblaar willen oplopen.
In Griekenland kennen ze een aantal gerechten die gewikkeld zijn in wijnbladeren, misschien dat dit te doen is?
Jammer dat het niet om een erotisch nagerecht gaat, daar kan je een stuk meer mee (ijs, fruit, chocoladesaus, etc.)
Goeie kans natuurlijk dat het daar op uitdraaitquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:19 schreef Kanjer het volgende:
Stap 1 : schop je vriend de eetkamer uit.
Stap 2 : smeer een stuk of 80 toastjes/stokbrood met diverse soorten beleg.
Stap 3 : ga op de eettafel liggen en verdeel de toastjes evenredig en op strategische plaatsen.
Stap 4 : roep je vriend de eetkamer binnen.
Stap 5 : neuken Laat je vriend gezellie aanschuiven en eten maar.
Denk niet dat er veel gegeten zal worden, dus maakt het niets uit wat je op je lijf smeert
Kan je prima zelf makenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:29 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Da's wel een leuk idee ja, griekse gerechten. Heb ik zelf alleen nog nooit gemaakt, is dat iets wat eenvoudig te leren is mits je de goede recepten hebt of kan ik dan beter de bezorg-griek inschakelen?
Er is niks mis met slagroom en aarbeien, ook niet met ham en meloen, en al zéker niet met olijfolie! We just wanna go the extra milequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:21 schreef Troubles. het volgende:
Serieus, geen idee. Een heel gerecht op je lijf lijkt me ook een zooitje. Als dat je niet kan schelen, probeer dan een lekker soepje.
Wat is er mis met de slagroom en aardbeien?![]()
Thanx, griekse gerechten gaan op de shortlistquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:32 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Kan je prima zelf maken
Ik heb geen recepten voor je, maar die kan je vast online wel opscharrelen.
En dan vooral dingen gewikkeld in wijnbladeren hequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:33 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Thanx, griekse gerechten gaan op de shortlist
Ik zie 'm al kluivenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
Kippepootje
Had jij niet nog een recept voor gestolde chocolade-saus op de borst?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
Doe je tapasjes.
Kippepootje, stukje aardappel-tortilla, olijfjes, stukjes chorizo etc. etc.
Ik was werken mopquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:17 schreef Biogarde het volgende:
TVP voor de pics.
MissHobje? Ben jij het?![]()
maak daar maar 7 vanquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:50 schreef Troubles. het volgende:
Vijf blauwen al... jullie zoeken natuurlijk inspiratie voor de Fok nieuwjaarsmeet?![]()
Fotografisch topideequote:Op woensdag 14 november 2007 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Had jij niet nog een recept voor gestolde chocolade-saus op de borst?
Ja die ken ik.... Dat speelde mee in die SF film met Sigourney Weaver. Iets met een meidennaam Alien ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:29 schreef NoCigar het volgende:
Ken je Ria Valk?
in de brand zal je bedoelenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:13 schreef babsjuh het volgende:
Wie helpt ons uit de brand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |