quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf daar niet vededigd, Meki...Je hebt je frustraties daar VOLLEDIG OFFTOPIC...zitten spuien.
Een post met een doodsverwensing naar daders? Die negeer je....of reageer gewoon ontopic....Je mag best ingaan op de user..en zeggen dat je zijn post erg vindt doorslaan, maar je gaat in de topics geen flamepartij creëren. (dit deed je) Oh ja, en post ook aub. niet elke 5 posts bijna dezelfde posts. Na 2x is het mij wel duidelijk.
Oh ja, en jezelf verdedigen? Ze hadden het hier over de daders. Niet over jou...
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:59 schreef Meki het volgende:
Ik ben nog steeds boos
Ik ga zaterdag nog erbij staken
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:02 schreef Meki het volgende:
En vrijdag komt er ook erbij
totdat ik excuces krijg van Paddy en alle Mods erbij
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah alle 90 want ze zijn allemaal verantwoordelijk want ze luisteren niet wat ik zeg
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:37 schreef Meki het volgende:
[..]
Jah zolang geen excuces vind ik Paddy niet meer aardig. en zal me staking steeds feller worden.
Als ze niet aan mijn eisen voldoet komen er steeds meer eisen erbij waar niemand blij wordt.
een van is dat Fok 1 week op zwart moet gaan ...
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Ook nu moet jij je excuses aanbieden anders ga ik ook op de FP staken
+14345quote:Op woensdag 14 november 2007 22:18 schreef Darklight het volgende:
Staakse, hoop dat die nooit meer terug komt
Nee dat is Nawien.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:59 schreef --- het volgende:
Dat is toch die ene met dat ding op zijn lip?
Nawienquote:
batsmaatje ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:37 schreef Sala-adin het volgende:
Meki is mijn maatje.
ik wil het meest gehaat wordenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:19 schreef LaMaleta het volgende:
Veel fokkers zijn gewoon blij dat Meki er is, dan is er tenmiste , één persoon die nog meer gehaat word op het fok,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |