quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:51 schreef Syrena het volgende:
Ik moet me bij Rockabella en Maneki aansluitenFlapjespony en bij te kort geknipt gaat het idd omhoog staan, ook bij mij. Dus ik beperkt me maar tot het bewonderen van Belaan's kapsel, echt leuk!
Ik kan 10 december naar de oogarts! Ben echt heel benieuwd wat daar uit gaat komen. 2008 dan toch lensloos? *voorzichtig hoopt* En ik heb eindelijk een offerte aangevraagd en gekregen voor Cuba. OMG, het gaat echt gebeuren![]()
En ik heb pas nog bij Nam Kee gegetenquote:In de Nieuwmarktbuurt verdwijnen volgens de bewoners de laatste tijd steeds meer katten. Zeker veertien poezen zijn niet meer thuis gekomen en dat is volgens de buurt geen toeval.
Het gerucht gaat dat de huisdieren op de kaart staan bij Chinese restaurants in de buurt.
De eigenaar van Chinees restuaurant Nam Kee aan de Zeedijk noemt het verhaal pertinente onzin. De Dierenbescherming denkt ook niet dat de geruchten in de Nieuwmarktbuurt op waarheid berusten. Volgens hen verdwijnen er dit jaar zelfs minder katten dan voorheen.
Ja zoiets bedacht ik ook toen ik een harsstrip op maat aan het knippen was voor m'n wenkbrauwenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:24 schreef snoopy het volgende:
omg Syrena, nog even en je prullenbakje zit vast aan je wenkbrauwen
Haha ja, ik had al bedacht dat ik het ook wel op Cuba kon laten doen, daar kent me toch geen mensquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Brazilian heet dat toch? Zit je iig al in de juiste regio ook.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |