abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54585663
tjommejomme, sloot ik hem alweer

laatste post van Syrena:
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 20:51 schreef Syrena het volgende:
Ik moet me bij Rockabella en Maneki aansluiten Flapjespony en bij te kort geknipt gaat het idd omhoog staan, ook bij mij. Dus ik beperkt me maar tot het bewonderen van Belaan's kapsel, echt leuk!

Ik kan 10 december naar de oogarts! Ben echt heel benieuwd wat daar uit gaat komen. 2008 dan toch lensloos? *voorzichtig hoopt* En ik heb eindelijk een offerte aangevraagd en gekregen voor Cuba. OMG, het gaat echt gebeuren
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:12:35 #2
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_54585697
Jij boefje!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_54585747
Eens even kijken, hoe gaan we het doen?
Passen wij ons aan aan de ads, of passen de ads zich aan aan ons. kijken wie deze ronde wint
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_54585779
Mag je ook op t bankje als je haar niet kort is...? .
Fake it till you make it...
  Jubileum moderator dinsdag 13 november 2007 @ 21:15:50 #5
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54585789
Ik zal eens even voor rare ads zorgen

Ik heb vandaag de chinese buurt in Amsterdam (Nieuwmarkt) bekeken. Geweldig Ik was er nog nooit geweest en ik heb mijn ogen uitgekeken. Eerst liepen we langs de prostituees (let je op google?) en de sexshops compleet met lichtgevende dildo's. Daarna kom je ineens in een compleet chinese wereld terecht, vergezeld door straatnaambordjes met chinese teksten. Bijzonder!
Ik heb alleen 2 setjes eetstokjes gekocht voor Iris, speciale kindermaat, omdat ze nog steeds vind dat ze eigenlijk Winkie is (uit de film het paard van Sinterklaas) en die eet ook alleen daarmee.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:16:48 #6
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54585824
ik heb nog steeds vage ads
'gratis contactadvertentie'
'christian dating op Lexa"
'ik douche naakt t-shirts'
'vrijgezelle meiden'

kweenie...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_54585842
Nog nooit geweest?

Ik las dit:
quote:
In de Nieuwmarktbuurt verdwijnen volgens de bewoners de laatste tijd steeds meer katten. Zeker veertien poezen zijn niet meer thuis gekomen en dat is volgens de buurt geen toeval.
Het gerucht gaat dat de huisdieren op de kaart staan bij Chinese restaurants in de buurt.
De eigenaar van Chinees restuaurant Nam Kee aan de Zeedijk noemt het verhaal pertinente onzin. De Dierenbescherming denkt ook niet dat de geruchten in de Nieuwmarktbuurt op waarheid berusten. Volgens hen verdwijnen er dit jaar zelfs minder katten dan voorheen.
En ik heb pas nog bij Nam Kee gegeten
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:18:42 #8
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_54585869
ik ben daar ooit met een yellow-bike toer geweest, Lois. Heel apart idd..

(ow en chinees eten in die buurt is wel heel anders dan plaatselijke chinees hoor.. )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:19:43 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54585886
Dat is ook regelmatig de plek geweest voor FOK! meets!
  Jubileum moderator dinsdag 13 november 2007 @ 21:19:43 #10
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54585887
Hahaha ik las hetook vanmorgen en wilde gelijk niets meer kopen daar
Mijn chinese collega heeft me een exclusieve rondleiding gegeven door alle chinese supermarktjes, volgende week gaan we loempia's e.d. inslaan
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:20:08 #11
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54585901
Ik heb geen ads want ik heb snel de oude lay out er weer op gezet.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_54585943
Ik zie geen ads? Alleen iets van laat je mobiel harder trillen dan ooit

Overigens wil ik me wel laten harsen & waxxen voordat ik naar Cuba ga. Vorige week zelf een poging ondernomen, maar ik kwam niet verder dan een plukje okselhaar weg, een plukje bikinilijn en een vierkantje op m'n been. Toen had ik het weer helemaal gehad met de pijn en de rest maar weer met een mesje. Vier dagen later had ik de hars nog in de wasbak hangen en plakte mijn prullenbakje vast aan de badkamervloer.

Ik had ook een poging met mijn wenkbrauwen willen wagen, maar gelukkig kwam mijn gezonde verstand toen weer boven
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_54585966
Ohh ik heb ook gewoon de oude layout inderdaad.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_54585991
omg Syrena, nog even en je prullenbakje zit vast aan je wenkbrauwen
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:25:36 #15
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54586021
of aan je snor!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_54586040
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:24 schreef snoopy het volgende:
omg Syrena, nog even en je prullenbakje zit vast aan je wenkbrauwen
Ja zoiets bedacht ik ook toen ik een harsstrip op maat aan het knippen was voor m'n wenkbrauwen
Dus nu wil het eens een prof laten doen. Ik heb nog even om moed te verzamelen
pi_54586063
Ik heb geen snor! Goddank niet, dan had ik al heel vaak rondgelopen met een dikke lip van alle experimenten denk ik (bleken, pincet, harsen, mmmm )
  Jubileum moderator dinsdag 13 november 2007 @ 21:27:51 #18
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54586078
Syreen ik heb dat dus op school moeten leren, dat harsen. Dan moet je op elkaar oefenen... Als je er nog niet zo gedreven in bent trek je al snel te langzaam de strips eraf.... Dat waren geen leuke lessen zeg maar
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54586154
een nichtje van me heeft veel van haar ongewenste haargroei weg laten laseren. dat wil zeggen: 'snor', oksels, en bikinilijn. viel nog best mee qua kosten (ze krijgt een aanzienlijk deel vergoed via de verzekering) en ze hoeft de rest van haar leven alleen nog maar (haar woorden) haar onderbenen af en toe te laten harsen.
  Jubileum moderator dinsdag 13 november 2007 @ 21:35:55 #20
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_54586306
Oke bedtijd hier, slaap lekker mensen *zichzelf losrukt van haar scherm want anders heb ik morgen zo'n spijt*
Eva ♥ en Iris ♥
pi_54586321
Ja dat laseren had ik ook al bedacht, maar qua kosten gaan mijn oogjes dan even voor. Ik ga volgend jaar eens informeren hoe en wat. Ik heb al 1 dilemma ik wil niet alleen mijn bikinilijn maar ook ehm...hoe zeg je dat netjes? De eh "rest"? Down under? Geen idee of ze dat doen en hoe pijnlijk dat is (letterlijk en figuurlijk ).

Mijn schoonmams heeft zelf een laserapparaat gekocht, maar die is helaas om haargroei te stimuleren
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:38:04 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54586374
Brazilian heet dat toch? Zit je iig al in de juiste regio ook.
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:39:23 #23
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_54586421
Ik lees over chinees eten en zie een ad over roemeense vrouwen Kwestie van klok horen luiden maar....?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_54586477
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Brazilian heet dat toch? Zit je iig al in de juiste regio ook.
Haha ja, ik had al bedacht dat ik het ook wel op Cuba kon laten doen, daar kent me toch geen mens
  dinsdag 13 november 2007 @ 21:41:43 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_54586499
Of is het trouwens Brasilian met een 's'?
Eens kijken of Google er iets mee kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')