Beste post van het topic en misschien ook wel de nominatie voor één van de betere posts van het forum ooit!. So true, als je zelf dingen te doen hebt kijk je niet naar dit soort kanslose shitquote:Op woensdag 14 november 2007 16:00 schreef NoBody122 het volgende:
Mensen die naar dat soort programma's kijken hebben zelf gewoon geen leven en volgen dan maar dat van anderen
Bijna 55 miljoen reacties en dit is een van de bestequote:Op woensdag 14 november 2007 19:18 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Beste post van het topic en misschien ook wel de nominatie voor één van de betere posts van het forum ooit!. So true, als je zelf dingen te doen hebt kijk je niet naar dit soort kanslose shit
Die beelden van verwende koters van platenbazen zorgen ervoor dat ik me niet schuldig voel als ik muziek download. Nuttig programma dusquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:50 schreef zagevent het volgende:
Wat een grafprogramma is dat. Wie wil er nu naar rotverwende, wereldvreemde en superarrogante kinders kijken die 16 worden en waarvoor papa een miljoenenfeest voor overheeft om van hun gezaag vanaf te zijn.![]()
Agreedquote:Op woensdag 14 november 2007 19:30 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Die beelden van verwende koters van platenbazen zorgen ervoor dat ik me niet schuldig voel als ik muziek download. Nuttig programma dus
Omdat die wel hersenen hebbenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef arucard het volgende:
Het valt me op dat je nooit blanke jongens ziet in dat programma.
echt wel, er was een keer zo'n gozer en die heette Hartquote:Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef arucard het volgende:
Het valt me op dat je nooit blanke jongens ziet in dat programma.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |