Ja het is heel lastig, kleuren uitzoeken... Gelukkig heb ik nu alleen de muur in een flinke kleur (olijfgroen

) en de rest wat neutraler, waardoor het makkelijker kiezen was. Maar in mijn huidige huis was het ook hel...
Is ongeveer anderhalve week geleden en ik heb het alleen bij de Gamma in Delft gevraagd, dus ik weet niet hoe het bij andere zaken is. Ik zou er nog over gebeld worden als ze Histor hadden geraadpleegd (voor een eventuele update van het systeem) maar da's natuurlijk nooit gebeurd

Een voorbeeld van Shades staat trouwens op de Histor site. Klik op "producten", dan op "decoratief" en dan links in het menuutje "Shades muurverf". Er worden 3 voorbeelden gegeven, waarvan ik de variant "puur persoonlijk" wel erg mooi vond. Maar da's natuurlijk een gladde muur met het spul erop, geen spachtelputz o.i.d.
Als je een kleur verf hebt uitgezocht en daar een extra matte muurverf van neemt droogt het erg poederig op is mij vertelt, misschien dat je het kleinste maatje muurverf kunt meenemen in de kleur die je wat lijkt? Weet niet hoe duur dit is, maar is te proberen toch? Beetje ervan op de muur smeren en laten drogen om het effect te checken. Misschien kun je zo ook proberen om een beetje kalk door een beetje latex te mikken en te kijken hoe dat opdroogt

Leuk experimentje?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!