quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:10 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja hier mag je zelfs voor Brian zijn of verliefd zijn op dennis![]()
hoezo er was toch een alcholverbod.......oooo ja dat telt niet voor de het kindje van god !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:14 schreef b.a.s. het volgende:
Telefoon: Brian mag niet meer drinken!
Klaaroverquote:
Hij hoopt dat Ludo achter nog meekijkt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Shit. Ik had gehoopt dat Dennis Glennis begrepen had, maar hij kweelt alweer.![]()
heb een nieuw account aangemaakt, kijken hoelang die blijft bestaanquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:09 schreef coldstar het volgende:
[..]
Bij NowLive mag je geen commentaar hebben. Lul je niet mee dan krijg je een ban. Blijf dan ook op FOK.![]()
Dat laatste en dat gaat ze straks zonder microfoon ook nog eens bespreken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:23 schreef avonne het volgende:
Nadia heeft denk ik opdracht om het uit Dennis te trekken dat hij jaloers is.
Of ze is dol op leedvermaak en wil hem het er nog eens inwrijven.
Off topic
Big Bird
[ afbeelding ]
Nee,met Hanny van Hanny en de Rekels.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:09 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
was die niet getrouwd met jose van luv ofzo?
Ook, maar D wil liever met N in bed.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:21 schreef blomst het volgende:
Wil Brian nu samen met Jan en Amanda in bad?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:23 schreef Darklight het volgende:
hmm dat duurde niet lang
Beste bezoeker,
Helaas hebben wij moeten besluiten om je de toegang tot nowlive.eu te ontnemen.
Doordat je je niet aan de nowlive huisregels hebt gehouden hebben wij deze beslissing moeten nemen.
Gegroet.
Het nowlive.eu team
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heeft ze weer toestemming van 'het hokje'om hem weer te 'ontvangen'![]()
[ afbeelding ]
![]()
You are so right.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:23 schreef avonne het volgende:
Nadia heeft denk ik opdracht om het uit Dennis te trekken dat hij jaloers is.
Of ze is dol op leedvermaak en wil hem het er nog eens inwrijven.
Off topic
Big Bird
[ afbeelding ]
Trek het je niet aan. Sta er boven en lig er niet wakker van.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:21 schreef Darklight het volgende:
[..]
heb een nieuw account aangemaakt, kijken hoelang die blijft bestaan
Demanto (Vandaag om 22:16:59) Reageren | bewerken
Lid
Waarom is mijn account CoT verwijderd? Alleen maar omdat ik wat commentaar had? Sneue actie hoor Nowlive, had jullie hoger ingeschat
Op wie had je dan commentaar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:21 schreef Darklight het volgende:
[..]
heb een nieuw account aangemaakt, kijken hoelang die blijft bestaan
Demanto (Vandaag om 22:16:59) Reageren | bewerken
Lid
Waarom is mijn account CoT verwijderd? Alleen maar omdat ik wat commentaar had? Sneue actie hoor Nowlive, had jullie hoger ingeschat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |