abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54607997
quote:
Op woensdag 14 november 2007 18:52 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Timmy Simons, leuke voetballer maar ik schat de potentie van Siem toch ff iets hoger in.
simons ? Dacht dat Siem toch een ander soort middenvelder was meer een speler ala Cocu.
pi_54608115
Cocu? Kom kom daar mag ie de veters niet eens van strikken. Laat die jongen maar eerst eens bewijzen dat ie kan voetballen op een hoog niveau een hele poos.
pi_54608286
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:21 schreef Chadi het volgende:
Cocu? Kom kom daar mag ie de veters niet eens van strikken. Laat die jongen maar eerst eens bewijzen dat ie kan voetballen op een hoog niveau een hele poos.
ik zeg alleen dat het een type Cocu is.
Emanuelson is ook een type Roberto Carlos maar die mag zijn veters niet eens aanraken.
pi_54608688
quote:
Ajax en feyenoord in de markt voor Andre Ooijer?
14-11-07
André Ooijer zou in de belangstelling staan van zowel Ajax als Feyenoord. De verdediger heeft een aflopend contract in Engeland, maar zowel Ajax als feyenoord willen hem het liefst al in de winterstop halen. VI meldt vooralsnog alleen de interesse van feyenoord maar insiders melden ons dat ook Ajax al een lijntje heeft uitgegooid naar de International die bezig is aan zijn tweede seizoen in Engeland.

AjaxF-side.NL
In die twee seizoenen kwam de verdediger tot nu toe in 31 competitieduels in actie voor Blackburn Rovers. Voor zijn overgang naar Engeland kwam de Amsterdammer tien seizoenen uit voor PSV. Mocht Blackburn Rovers de optie op een langer verblijf van de Nederlander niet lichten dan kan de international in de zomer transfervrij naar de ArenA danwel de Kuip komen.

Saillant detail is dat Ooijer het onlangs stevig aan de stok had met Klaas Jan Huntelaar tijdens de training van Oranje. Ooijer maakte een dusdanige overtreding op Huntelaar dat bondscoach Marco van Basten besloot om Ooijer te straffen door hem wat rondjes te laten lopen.
Ooijer
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_54608857
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:41 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ooijer
Tja, het zou opzich wel een goeie zijn.
pi_54608883
Dit al voorbij gekomen?:

Informatie kaartverkoop uitwedstrijden
Wanneer de kaartverkoop voor een bepaalde uitwedstrijd start (bijv. kakkerlakken-Ajax) is niet altijd even duidelijk. Dit kan 2 maar ook 4 weken voor aanvang zijn. Als jij je nú aanmeldt voor de SMS-service 'kaartverkoop uitwedstrijden' ben je direct van het probleem af om steeds maar weer deze informatie in de gaten te houden.

Hoe werkt het?
Zodra wij nieuwe informatie op ajax.nl plaatsen ontvang jij tegelijkertijd op je mobiel een SMS van Ajax. Voortaan ontvang jij dan altijd als eerste alle kaartverkoopinformatie omtrent uitwedstrijden.

De vele VOORDELEN voor jou zijn:
- Snel: altijd als eerste op de hoogte omtrent nieuwe kaartverkoopinformatie;
- Gemakkelijk: sms ontvang je overal en direct;
- Tijdwinst: je hoeft niet meer iedere minuut van de dag ajax.nl in de gaten te houden;
- Goedkoop: slechts ¤ 9,- per jaar (schatting van 21 sms'jes á ¤ 0,40 per sms).*
- Privacy: je 06-nummer kun je makkelijk laten blokkeren voor (Ajax) belacties;**

* Het exacte aantal SMS'jes kan in de praktijk iets lager of hoger uitvallen. Het aantal van 21 is slechts een schatting van: 17 Eredivisie uitwedstrijden + eventuele KNVB beker uitwedstrijden. Voor Europese-, of oefenwedstrijden zal Ajax geen SMS versturen.

** Bel met Supporterszaken (020-31 11 444) of stuur even een e-mail met je naam en adres naar info@ajax (onderwerp: blokkade 06-nummer). Het 06-nummer wordt direct voor je geblokkeerd.

Aanmelden SMS 'kaartverkoop Ajax uitwedstrijden'
- Stel een SMS-bericht op met daarin de tekst: Ajax uitkaart aan
- Stuur dit bericht naar nummer 4222. Je ontvangt direct een bericht dat je bent aangemeld.

Afmelden SMS 'kaartverkoop Ajax uitwedstrijden':
- Stel een SMS-bericht op met daarin de tekst: Ajax uitkaart uit
- Stuur dit bericht naar nummer 4222. Je ontvangt nu een bericht dat je bent afgemeld.

Nog enkele wetenswaardigheden:
- Het maakt niet uit of je in een bericht hoofdletters of kleine letters gebruikt.
- De kosten zijn ¤ 0,40 per ontvangen bericht.
- Vergeet niet een spatie te zetten tussen de woorden in een SMS-bericht.

Deze SMS-dienst is een pilot en kan bij te weinig animo vroegtijdig worden gestopt.

Geld, geld, geld en nog eens geld
pi_54608891
Die oud-PSV'ers kunnen straks gezellig met elkaar gaan klaverjassen in de bus.
pi_54608895
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dit al voorbij gekomen?:
Ja .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54608902
Gatverdamme optyfen met die kut Ooijer
pi_54609142
Ooijer zou nog best een paar jaartjes mee kunnen. Lijkt me een prima aankoop.

Dat stukkie over KJH en Ooijer
pi_54609156
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:50 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ja .
Ok, dan heb ik niks gezegt.
pi_54609309
Ooijer zou zo gek nog niet zijn hoor.
pi_54609380
Ooijer is welkom hoor, ook een ex-ajacied natuurlijk
pi_54610619
Ooijer mag best komen, prima versterking.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_54610682
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:50 schreef Jasza het volgende:
Gatverdamme optyfen met die kut Ooijer
Want?
pi_54610737
quote:
Op woensdag 14 november 2007 20:07 schreef keijz het volgende:
Ooijer is welkom hoor, ook een ex-ajacied natuurlijk
Daarom. Al zie ik liever Boulahrouz komen .
Secrets never die. Only people.
pi_54611073
Ooijer is wat mij betreft welkom.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_54611621
Ooijer, hét voorbeeld van een Amsterdammer die een frusti boertje is geworden .
pi_54612610
We kunnen Breno halen voor 20 miljoen.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_54612956
quote:
Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef Wooldoor het volgende:
[ afbeelding ]

*Keeper van Ajax overleden na kopbal van Urzaiz tegen zijn hoofd aangekregen te hebben. Groenendijk probeert de keeper nog te waarschuwen maar Luque ziet op de achtergrond al dat het te laat is voor de keeper.
whehehe ik zei dat tegen iemand op msn.
quote:
Marijn,, zegt:
is dat echt?
brandweer zegt:
ja stond op ajax.nl
Marijn,, zegt:
is kanker ziek man
!
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')