Jou vergeven we het welquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:45 schreef fraubitch het volgende:
oh shit, vergeten een nieuw topic aan te maken, Dribbel_ had het me nog gevraagd![]()
Het is echt een luie hondquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:48 schreef fraubitch het volgende:
sorry jongens, ik kan ook niet blijven hangen, martijn heeft honger, dus ik moet weer verder gaan koken![]()
Heb jij een tweelingzus? Ik moet nog een schnitzeltje halen, maar ik heb geen zin... misschien kan zij m voor me halen...quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:48 schreef fraubitch het volgende:
sorry jongens, ik kan ook niet blijven hangen, martijn heeft honger, dus ik moet weer verder gaan koken![]()
Maar wel eentje die zijn vriendin voor zich laat koken en posten, dat heeft hij dan toch ergens handig gedaanquote:
Zie me zelf al zo onze cd inzingenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:09 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand nog een zanger nodig? http://www.dumpert.nl/med(...)diosessie._ooit.html
Ja, en ze is nog vreselijk mooi ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar wel eentje die zijn vriendin voor zich laat koken en posten, dat heeft hij dan toch ergens handig gedaan![]()
als je geld hebt wil ik hem ook wel inruilen voor je hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heb jij een tweelingzus? Ik moet nog een schnitzeltje halen, maar ik heb geen zin... misschien kan zij m voor me halen...
Ik mis Brian in de OP![]()
ghihhgiggigigghiighhighggihhghgighighigih *hijgquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, en ze is nog vreselijk mooi ook![]()
Goed bezig Martijn![]()
Drib_ Je hebt echt geen kloot te doen hequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ghihhgiggigigghiighhighggihhghgighighigih *hijg
En Eb7 is kutquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:02 schreef imported_sphinx het volgende:
en dan ook nog es dat trage kut Fok!
en Ayreon is tof.
Tab?quote:
ik moest ontzettend lachenquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:00 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik gok dat hij het wachtwoord heeft van z'n vriendin (en straks ongenadig op z'n flikker krijgt omdat hij WEER niks heeft uitgevoerd).
Zo niet, chapeau
Dit is het gitaristen/luiehonden topic. Hier wordt geen stap teveel gezet. Zelfs niet voor vrouwen (hoewel dat soms wel anders lijkt)quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik moest ontzettend lachen
Konden jullie me niet vantevoren waarschuwen voor wat een luie hond ie is?![]()
!!
betraptquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Drib_ Je hebt echt geen kloot te doen he![]()
* Doodkapje naar COOP gaat voor Schnitzel
dribbel kopen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:01 schreef Dupje het volgende:
Vrouw nr 2 meldt zich.
Keertje niet enige en eerste
hij deed zich zo mooi voor in het beginquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:12 schreef Deansensitized het volgende:
Jawel, had je even moeten vragen... we dachten dat je dat wel wist
wat kan die van jou?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:15 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ruilen? Beter plan2 mannen zijn me teveel...
Ik wil wel van plek ruilen met Dribbel_quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hij deed zich zo mooi voor in het beginen nu is mijn omruilgarantie verlopen
ja, de mijne doet dat nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar wel eentje die zijn vriendin voor zich laat koken en posten, dat heeft hij dan toch ergens handig gedaan![]()
hoe lang duurt dat? een omruilgerantie? misschien moet ik namelijk nog wat actiever worden in dat geval...quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:13 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hij deed zich zo mooi voor in het beginen nu is mijn omruilgarantie verlopen
Wehehehehequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:28 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hoe lang duurt dat? een omruilgerantie? misschien moet ik namelijk nog wat actiever worden in dat geval...
Hoe moet ik het weten dan?quote:
heb je geld een grote piemel en een pony?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik wil wel van plek ruilen met Dribbel_
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Als alle wijven eens oprotten, dan kunnen wij normaal over tietengitaren praten.
Nein, Siegfriedquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten dan?
dat kan ik toch niet ruiken
punkjunk?
aaahquote:
Whahaha 1,50, zal die leuk vindenquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:49 schreef fraubitch het volgende:
[..]
aaahnu weet ik niet of ik wil ruilen hoor
![]()
ik bedoel 1.50 m
Euhm?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:51 schreef punkjunk het volgende:
IK HEB AL MET DE DOCHTER VAN ME LERARES NEDERLANDS.
Waarom denk je dat ik op Deans speelquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:35 schreef fraubitch het volgende:
heb je geld een grote piemel en een pony?
Daar kan je nog steeds wel een pony om hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op Deans speel
*maakt er een vreemde voorstelling van*quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
RightIk doe ook altijd rek en strek oefeningen voordat ik muziek ga maken
![]()
Ga naar je kamer, lawaaimaker!quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:51 schreef punkjunk het volgende:
IK HEB AL MET DE DOCHTER VAN ME LERARES NEDERLANDS.
ja ja en neequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heb je geld een grote piemel en een pony?
en dan bijles krijgen van de dochter van de lerares nederlands zeker?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ga naar je kamer, lawaaimaker!.
XX1323quote:
Ben toch een Friese boer, dus natuurlijk hebben we pony's!quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Daar kan je nog steeds wel een pony om hebben![]()
Pas op, Dean! Ze gebruiken jequote:Op dinsdag 13 november 2007 18:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben toch een Friese boer, dus natuurlijk hebben we pony's!
deze:quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben toch een Friese boer, dus natuurlijk hebben we pony'shynders!
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:55 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op Deans speel
deal.quote:
je vergeet de piemel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Pas op, Dean! Ze gebruiken je![]()
Eerst je Pony, dan je Deans... en wie weet wat nog meer...
hmmm, laat me raden, dan gaat dribbel zeker ook klagen over B.C. Rich gitaartjesquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik moet van dribbel zeggen dat het lelijke gitaren zijn voor wannabe metalheads en dat ze lijken op goedkope speelgoedgitaren.
Hoe zit het nou met die piemel en pony? edit: overheen gelezen
Ik citeer: "lelijk, zelfde idee als dean, van die lelijke metal gitaren"quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
hmmm, laat me raden, dan gaat dribbel zeker ook klagen over B.C. Rich gitaartjes
Ahh ik vind jullie ook wel best lief hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
XX1323
Enneh @ Dupje en FrauBitch: Het is mooi genoeg geweest met jullie omruilplannen. Wat denken jullie wel niet dat wij zijn? Stukken vlees om je lusten op te botvieren? Het wordt eens tijd dat wij mannen een keertje het respect krijgen wat we verdienen. We zijn geen lustobjecten
Doodkapje is een dotje iig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ahh ik vind jullie ook wel best lief hoor![]()
Wees maar niet bangquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:55 schreef punkjunk het volgende:
Er werd toch ge-suggereerd dat ik wat met jou had?![]()
Hoe moet ik het weten dan?
dat kan ik toch niet ruiken
punkjunk?
of zie ik door de negers het bos niet meer?![]()
Een dotje? Whahahaha right, dat is wel het goeie woordquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Doodkapje is een dotje iig..
.
Hey.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef Dupje het volgende:
[..]
Een dotje? Whahahaha right, dat is wel het goeie woord![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey.
Er wordt hier niet aan Doodkapje getwijfeld..
Paard = hynderquote:
mini-hynder dan?quote:
Ze twijfelt ook niet, ze weet het helemaal zekerquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hey.
Er wordt hier niet aan Doodkapje getwijfeld..
Euhm ik mis geloof ik wat ik helemaal zeker weetquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ze twijfelt ook niet, ze weet het helemaal zeker.
Dat Doodkapje een dotje is natuurlijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:51 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euhm ik mis geloof ik wat ik helemaal zeker weet
Omg ok dus ik weet helemaal zeker dat Doodkapje een dotje is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat Doodkapje een dotje is natuurlijk.
Gasten en gasteres (ervan uitgaande dat Frau nog steeds op haar werk zit, Drib_ vreselijk klaar is met haar kat en het postaantal van Frau aan het opkrikken is),... dit is niet goed voor mijn charismaquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat Doodkapje een dotje is natuurlijk.
Niet nodigquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:49 schreef brother52 het volgende:
Ik heb zo geen wurdboek Nederlânsk-Frysk bij de hand dus je krijg het voordeel van de twijfel.
Ik mis wat....quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gasten en gasteres (ervan uitgaande dat Frau nog steeds op haar werk zit, Drib_ vreselijk klaar is met haar kat en het postaantal van Frau aan het opkrikken is),... dit is niet goed voor mijn charisma
Thanks a bunch Witch!Laat ik geen naamtopic tegenkomen...
OT: Iemand van zangles heeft gevraagd of ik dit wil begeleiden volgende week... Vandaar dat ik die Eb7 eerder had aangehaald
http://nl.youtube.com/watch?v=mZ_cTxrOC0E
Wel een catchy tune![]()
Gitaristen topic #181: Doodkapje HEERSCHT!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:00 schreef Doodkapje het volgende:
Doodkapje is een dotjequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gitaristen topic #181: Doodkapje HEERSCHT!.
Brrr... eng trouwens:quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gitaristen topic #181: Doodkapje HEERSCHT!.
Mijn avatar is een scan van mijn hanko (naamstempel) en van rechts naar links staat in het Japans ji-mi; mijn echte naam dus. Ji betekent schoonheid en mi liefde... toeval... I don't think soquote:dot (de ~, ~ten)
1 kleine samenhangende hoeveelheid van een donzige, wollige of vezelige stof
2 wat klein, lief en mooi is => honnepon, snoepje, snoes, snoezepoes
Room Eleven!!!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gasten en gasteres (ervan uitgaande dat Frau nog steeds op haar werk zit, Drib_ vreselijk klaar is met haar kat en het postaantal van Frau aan het opkrikken is),... dit is niet goed voor mijn charisma
OT: Iemand van zangles heeft gevraagd of ik dit wil begeleiden volgende week... Vandaar dat ik die Eb7 eerder had aangehaald
http://nl.youtube.com/watch?v=mZ_cTxrOC0E
Wel een catchy tune![]()
Cool! Wat heb je gespeeld?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef Metalfreak het volgende:
Yeah, net weer ff wat stukjes Iced Earth gespeeld! [ afbeelding ]
De snelheid wil vandaag ook wel![]()
Cool!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:11 schreef Dupje het volgende:
[..]
Room Eleven!!!!![]()
![]()
![]()
Somedays, ze zijn zooooooooooooooooo gaaf!
Dat is wel erg oude opname trouwens.
Heb ze paar weken terug nog in Effenaar gezien
Dotkapje dan maar doen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:08 schreef Dupje het volgende:
[..]
Doodkapje is een dotje
Ik niet verzonnen!
http://www.tabsrus.nl/Download/15637 ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool!
Kan iemand even bevestigen of dit de goede akkoorden zijn? Ik kon namelijk geen goede vinden...
Intro + refrein:
B - Eb7 - E - F#
Couplet:
B - A
(eindigt op B - A - G)
Brug:
Bm - G (x3)
F#
Op het eind gaat het refrein 1 volle noot omhoog, dus:
C# - F#b7 - F# - G#
Kapje verzacht het een beetjequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:23 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dotkapje dan maar doen?
Dood is ook maar een akelig woord.
Die had ik ook al gevonden, alleen klopt de helft er niet van... vandaar dat ik het even aangepast had...quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:24 schreef Dupje het volgende:
[..]
http://www.tabsrus.nl/Download/15637 ?
Ahh okquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:27 schreef Doodkapje het volgende:
Die had ik ook al gevonden, alleen klopt de helft er niet van... vandaar dat ik het even aangepast had...
Ik was bezig met de cover van Iron Maiden van Transylvania net. Maar ook Slave to the Dark en Question of Heavenquote:
7/8... ik kan me daar niks bij voorstellen...quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:18 schreef Cynic het volgende:
Ben nu ook een cover aan het instuderen, we gaan Them Bones van Alice in Chains spelen. Die is stiekem best lastig om te spelen en zingen want in 7/8...![]()
Vrijdag maar eens proberen wat er van terecht komt.
Jammer dat sommige mensen maar tot 4 kunnen tellenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
7/8... ik kan me daar niks bij voorstellen...
Die vind ik echt een heel lastig ritme hebben... Maar soms gaat de snelheid me toch wat boven m'n pet, maar ik oefen...quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:08 schreef Witchfynder het volgende:
Cool!
Ik vind zelf Travel in Stygian zo'n heerlijke. Alleen nooit echt gepoogd te spelen. Wel dat soort ritmes in mijn eigen nummers..
http://www.youtube.com/watch?v=d_qRTMKDqXAquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
mja... met 4/4+3/4 kom je er ook...quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:37 schreef SNArky het volgende:
[..]
Jammer dat sommige mensen maar tot 4 kunnen tellen.
Klinkt wel cool... toch heb ik het idee dat er nog ff een extra noot achter de maat geplakt wordt... geeft wel een gaar effectquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=d_qRTMKDqXA
deze dus. en het leuke is dat het niet klinkt alsof het in een rare maatsoort zit.
Gewoon tellen. 1-en, 2-en, 3-en, 4, 1-en, 2-en, 3-en, 4.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
ik vind ze wel iets minder erg dan deansquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:50 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ik citeer: "lelijk, zelfde idee als dean, van die lelijke metal gitaren"
*Schupt*quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je had het over BC Rich toch?.
Voor een drummer is deze gast best geniaalquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
tja, mijn vriendin heeft nu mijn warlock bas thuisquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Grapje! Ik zou zelf wel op een Mockingbirdbas spelen eigenlijk..
Dat contrast is schitterend, alsof hij een volgende versnelling ingaat. Muzikaaltechnisch is het inderdaad maar matigjes van Gilmour.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon tellen. 1-en, 2-en, 3-en, 4, 1-en, 2-en, 3-en, 4.
Pink Floyd's Money is in 7/4 maat, min of meer hetzelfde verhaal. Behalve dan een klein stukje in 4/4 omdat die rat van een Gilmour niet wilde soleren over 7/4, maar wel de inhuur saxofonist (in 7/4) wilde pesten.
Altijd beter dan een Truckdriver's Gear Change. Alhoewel die vogel wel geniaal is natuurlijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Dat contrast is schitterend, alsof hij een volgende versnelling ingaat.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Altijd beter dan een Truckdriver's Gear Change. Alhoewel die vogel wel geniaal is natuurlijk.
Vergeet vooral Liveonrelease - I'm afraid of Britney Spears niet te luisteren. Ik ben nu officieel zeeziekquote:
Alice in chains coveren is altijd goedquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:18 schreef Cynic het volgende:
Ben nu ook een cover aan het instuderen, we gaan Them Bones van Alice in Chains spelen. Die is stiekem best lastig om te spelen en zingen want in 7/8...![]()
Vrijdag maar eens proberen wat er van terecht komt.
OMGquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vergeet vooral Liveonrelease - I'm afraid of Britney Spears niet te luisteren. Ik ben nu officieel zeeziek.
Hahaha mooie site.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vergeet vooral Liveonrelease - I'm afraid of Britney Spears niet te luisteren. Ik ben nu officieel zeeziek.
[dribbelmode]quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef Litpho het volgende:
Gewoon tellen. 1-en, 2-en, 3-en, 4, 1-en, 2-en, 3-en, 4.
Volgens mij is de definitie van een chromatische stemmer dat je er alles uit kunt halen, maar spijker me er niet op vast. Duurdere zijn hoogstens wat functioneler en hebben extra functies.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:55 schreef Xylon het volgende:
Nog even een vraagjeIk ben op zoek naar een tuner voor m'n elektro-akoestisch gitaar die me ook kan helpen bij het tunen van m'n gitaar naar een nonstandard tuning... Aangezien ik wel eens liedjes van Dashboard Confessional wil gaan spelen, maar die zijn gewoon te koppig om de gewone tuning te gebruiken bij hun gitaren
![]()
Mja, na wat gegoogle kwam ik uit bij 'chromatische' stemapparaten, met deze kun je je gitaar dus eigenlijk op alle mogelijk manieren tunen? Zo een als deze dus? Of moet ik dan toch naar iets anders kijken... In ieder geval alvast bedanktEn wat zijn dan eigenlijk goede tuners, die niet al te duur zijn... Sorry voor de vele vragen, maar ik heb er nog niet erg veel ervaring mee en wil niet graag een miskoop doen
![]()
Slaap zacht schone prins.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:16 schreef Dupje het volgende:
Zow nu toch maar naar bed, ben 2,5 uur bezig geweest mn bed in elkaar te zetten...
Truste!
waarom dat dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:16 schreef Dupje het volgende:
Zow nu toch maar naar bed, ben 2,5 uur bezig geweest mn bed in elkaar te zetten...
Truste!
Leuk liedjequote:Op woensdag 14 november 2007 00:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Vanavond even iemand geholpen met opnemen. Een eigen nummer van hem.
http://www.blacklisted-ga(...)20In%20Amsterdam.mp3
Mja, nog een beetje beter afmixen, hier en daar overstuurd hij nog een beetje!
Hij klinkt wel hip, misschien kunnen de stemmen als ze samen zingen wat zachter!quote:Op woensdag 14 november 2007 00:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Volgens mij kan dat met zo ongeveer alle tuners met uitzondering van die dingen die ze bij de Kijkshop hebben, die hebben namelijk de vaste EADGBE tuning op 440Hz frequentie erin staan. Maar zowel mijn Boss ME-8 multieffect als mijn Line 6 Pocket POD kunnen dat...quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:55 schreef Xylon het volgende:
Nog even een vraagjeIk ben op zoek naar een tuner voor m'n elektro-akoestisch gitaar die me ook kan helpen bij het tunen van m'n gitaar naar een nonstandard tuning... Aangezien ik wel eens liedjes van Dashboard Confessional wil gaan spelen, maar die zijn gewoon te koppig om de gewone tuning te gebruiken bij hun gitaren
![]()
Mja, na wat gegoogle kwam ik uit bij 'chromatische' stemapparaten, met deze kun je je gitaar dus eigenlijk op alle mogelijk manieren tunen? Zo een als deze dus? Of moet ik dan toch naar iets anders kijken... In ieder geval alvast bedanktEn wat zijn dan eigenlijk goede tuners, die niet al te duur zijn... Sorry voor de vele vragen, maar ik heb er nog niet erg veel ervaring mee en wil niet graag een miskoop doen
![]()
Neu heb nieuwe voor mn verjaardag gekregenquote:Op woensdag 14 november 2007 07:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
waarom dat dan?
was ie uit elkaar gevallen?
Gelukkig niet, heb heerlijk geslapenquote:Op woensdag 14 november 2007 08:25 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
En heb je een erwt gevonden?![]()
Klinkt lekker!quote:Op woensdag 14 november 2007 00:27 schreef guitarist.nl het volgende:
Mja, ik heb er expres heel veel oversturing overheen gegooit. Het deuntje zelf is ook niet echt mooi, maar daar had hij ook nog niet echt wat voor!quote:Op woensdag 14 november 2007 10:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Hij klinkt wel hip, misschien kunnen de stemmen als ze samen zingen wat zachter!
de mondharmonica clipt als een dolle, die zou ik opnieuw opnemen.
![]()
foto van het nieuwe bed?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:07 schreef Dupje het volgende:
[..]
Neu heb nieuwe voor mn verjaardag gekregen
[..]
Gelukkig niet, heb heerlijk geslapen
[..]
Klinkt lekker!
Mja, klopt. Vanmiddag nog even naar kijken!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:13 schreef Cynic het volgende:
die mondharmonica staat sowieso wel een beetje hard in de mix, of niet?
vind het wel een mooi liedje![]()
Whahaha ok komtquote:Op woensdag 14 november 2007 11:28 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
foto van het nieuwe bed?
nieuwe bedden en matrassen
WTFquote:Op woensdag 14 november 2007 11:28 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
foto van het nieuwe bed?
nieuwe bedden en matrassen
Wat je het beste kan doen om een mondharmoica goed te laten klinken is flink eq'en. Filter het stuk onder de 300hz en boven de 5-6 khz er redelijk sherp af met een zgn. 'shelf' eq en dan denk ik dat je een wat natuurgetrouwere sound krijgt.quote:Op woensdag 14 november 2007 11:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, ik heb er expres heel veel oversturing overheen gegooit. Het deuntje zelf is ook niet echt mooi, maar daar had hij ook nog niet echt wat voor!
ja... ik wordt gewoon ontzettend geil van bedden en matrassenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
WTF
Fetisj van voorjaar 2008?
Over matrassen gesproken... vanochtend een huisgenote geholpen met het ophalen en installeren van haar nieuwe matras... loop je daar 30 minuten door Nijmegen met zo'n gevaarte...
Ieder zijn hobbyquote:Op woensdag 14 november 2007 12:30 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja... ik wordt gewoon ontzettend geil van bedden en matrassen![]()
![]()
Je LTDquote:Op woensdag 14 november 2007 13:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo en nu naar de gitaarboer, gitaar ophalen
*HIJG!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:39 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je LTD
Maak foto's!!!11!!11!!!!@!!einz!!!
Ultimo Geyl hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 14:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
*HIJG!
Alleen brakke telefoonfoto's maar okee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheurt als een geken nog echt een supermooi clean ondanks die hoop negatieve verhalen over clean en EMG
Very nicequote:Op woensdag 14 november 2007 14:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
*HIJG!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheurt als een geken nog echt een supermooi clean ondanks die hoop negatieve verhalen over clean en EMG
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Speelt superklinkt ookzo
en mooi
en
enzo en
blij
Zijn wel te koop hoorquote:
Die zitten op mijn Jackson met EMG's ookquote:Op woensdag 14 november 2007 17:12 schreef EvilWasp het volgende:
Die kapjes op die humbuckers zijn geil.
Ja die zwarte covertjes waar rechtsonder EMG op staatquote:Op woensdag 14 november 2007 17:15 schreef Deansensitized het volgende:
Kapjes?
En de geilheidsfactor wordt lager....quote:
Nogal jaquote:
Kewlquote:Op woensdag 14 november 2007 19:40 schreef Dupje het volgende:
Mooie gitaar, ziet er strak uit!
Heb vandaag met bas opgetreden op school, yeah.
Bonnie Riat * Let's Give Them Something To Talk Aboutquote:Op woensdag 14 november 2007 19:41 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Kewl![]()
Wat hebben jullie gespeeld ?
nice!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
*HIJG!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Preciesquote:
Wij wel.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:30 schreef Deansensitized het volgende:
-------------------------------------------------
Ben het met een ding niet eens. Nu metal. Ik draag ook baggy kleren, maar vind dat echt niet moronic
Van jou kan ik het hebbenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:49 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wij wel. [afbeelding].
Speed Metaaaaaaaaaaaal! *gil*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Succes!!quote:
Wat maak je?? En hoe goed ben je??quote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef Metalfreak het volgende:
Ik zou ook wel eens samen met iemand willen spelen, maar ik ken niemand die ook een beetje mijn soort muziek speelt. Of ze zijn weer té goed... [afbeelding]
Ik schat in dat ie metal speelt... en anders houdt hij gewoon van ijzerwaren...quote:Op woensdag 14 november 2007 22:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat maak je?? En hoe goed ben je??
Thanks a bunchquote:
Ik speel beetje rock en metal, veel powerchords dusquote:Op woensdag 14 november 2007 22:35 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wat maak je?? En hoe goed ben je??
Die is idd nu oud ijzer geworden ja, ietsje korter geworden met behulp van een VW Passat destijds...quote:Op woensdag 14 november 2007 22:38 schreef Deansensitized het volgende:
Oud ijzer, aan die Honda in zijn UI te zien![]()
Samen spelen is echt het tofste wat er is zelfs met Dribbel_ denk ikquote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef Metalfreak het volgende:
Ik zou ook wel eens samen met iemand willen spelen, maar ik ken niemand die ook een beetje mijn soort muziek speelt. Of ze zijn weer té goed...
Ow ja hoor, zo is After Forever bijvoorbeeld op mijn oude middelbare school begonnen, heb nog een van de eerste optredens gezien, toen nog met grunt"zang" ipv Floor. Maar in mijn vriendenkring houdt niet echt iemand van metal die een instrument bespeelt, diegenen die ik ken die gitaar spelen, spelen allemaal van die softrock en zo...quote:Op woensdag 14 november 2007 22:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Samen spelen is echt het tofste wat er is zelfs met Dribbel_ denk ik.
Zelfs in Limbabwe moeten er mensen zijn die heftige muziek maken..
Powerchordsquote:Op woensdag 14 november 2007 22:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik speel beetje rock en metal, veel powerchords dus [afbeelding] En ben niet zo heel goed, maar ben de laatste weken toch weer hard aan het oefenen en nu beetje serieuzer dan anders en dat begin ik toch te merken aan het spelen [afbeelding]
VW Passatquote:Op woensdag 14 november 2007 22:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die is idd nu oud ijzer geworden ja, ietsje korter geworden met behulp van een VW Passat destijds... [afbeelding]
Alhoewel zijn hart voortleeft in mijn huidige Honda [afbeelding]
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Samen spelen is echt het tofste wat er is
VWquote:Op woensdag 14 november 2007 22:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Powerchords
[..]
VW Passat
Precies dat wat je nodig hebt om samen te spelen dusquote:Op woensdag 14 november 2007 22:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik speel beetje rock en metal, veel powerchords dusEn ben niet zo heel goed, maar ben de laatste weken toch weer hard aan het oefenen en nu beetje serieuzer dan anders en dat begin ik toch te merken aan het spelen
Softrock, dat klinkt niet lief. Mijn blues scheurt harder dan jouw powerkoordjes hoor. Alsmede mijn jazzy snazzy en hardrock.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ow ja hoor, zo is After Forever bijvoorbeeld op mijn oude middelbare school begonnen, heb nog een van de eerste optredens gezien, toen nog met grunt"zang" ipv Floor. Maar in mijn vriendenkring houdt niet echt iemand van metal die een instrument bespeelt, diegenen die ik ken die gitaar spelen, spelen allemaal van die softrock en zo...
Komt door je cocainquote:Op woensdag 14 november 2007 22:49 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Softrock, dat klinkt niet lief. Mijn blues scheurt harder dan jouw powerkoordjes hoor. Alsmede mijn jazzy snazzy en hardrock.
Met zo'n instelling kom je nooit in de Melkweg natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:02 schreef Dribbel_ het volgende:
ik zou het zo laten, blauw is een mooie kleur, en de kans op gehoorbeschadiging is gehalveerd![]()
Hm, ik heb een beetje gezocht en een lichte blauwe gloed schijnt normaal te zijn. Dan is er wat anders mis. Leuk joh, buizen...quote:Op woensdag 14 november 2007 23:02 schreef Dribbel_ het volgende:
ik zou het zo laten, blauw is een mooie kleur, en de kans op gehoorbeschadiging is gehalveerd![]()
Ik kom daar best wel vaak.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kom je nooit in de Melkweg natuurlijk..
.
Als het een EL34 is wel ja, maar als de gloed erger is dan normaal zou ik hem toch gaan vervangen.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:07 schreef Cynic het volgende:
Hm, ik heb een beetje gezocht en een lichte blauwe gloed schijnt normaal te zijn. Dan is er wat anders mis. Leuk joh, buizen...![]()
Een Explorer of een Dean.... moeilijk, moeilijk...quote:Op woensdag 14 november 2007 23:12 schreef Witchfynder het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WFCamhSNVao
Ah, ik zie wat Doodkapje in Japan uitgevoerd heeft...
ja Dean, we zien het ook
Ik heb onze setlist bekeken... kortste nummer is 1:50 (Satan saw a little bunny)quote:
En gemiddeld?quote:Op donderdag 15 november 2007 00:23 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb onze setlist bekeken... kortste nummer is 1:50 (Satan saw a little bunny)
Maar ik zie hier niksquote:Op woensdag 14 november 2007 23:12 schreef Witchfynder het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WFCamhSNVao
Ah, ik zie wat Doodkapje in Japan uitgevoerd heeft...
ja Dean, we zien het ook
Het is een 5881. Okay, dan ga ik straks nog even proberen en als hij nog steeds geen geluid geeft en blauw gloeit bel ik mijn reparateur op.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als het een EL34 is wel ja, maar als de gloed erger is dan normaal zou ik hem toch gaan vervangen.
Als dat het enige is wel inderdaad, heb niet zoveel trek in zo'n onvindbaar probleem.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:53 schreef Deansensitized het volgende:
Och, gewoon even naar kijken, desnoods vervangen.
Dit soort dingen geeft buizen juist hun charme
Ja dat moet geen punt zijn. Uiteindelijk zit er ook niet eens zo heel veel in zo'n versterker.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:58 schreef Deansensitized het volgende:
Uitdaging man
Of je laat een ander zoeken
Denk je dat je amptech het je zo kan vertellen
een Marshall 9100quote:Op donderdag 15 november 2007 09:05 schreef Deansensitized het volgende:
Is goed man, ben benieuwd!
Wat voor versterker heb je trouwens?
Die is niet zo duur dacht ik.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga je die 7 snaar voor dat geld hier krijgen ja ?
nah, ook wat verzendkosten er bij, maar dat zijn de prijzen voor nl jaquote:Op donderdag 15 november 2007 09:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Ga je die 7 snaar voor dat geld hier krijgen ja ?
ja he?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:51 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, dat valt reuze mee voor een 7 snaar.
Lief, die bloemetjes
Klinkt als een goed ideequote:Op donderdag 15 november 2007 10:02 schreef Aresdreams het volgende:
zet hem in de kast en laat hem een tijdje opwarmen, misschien komt het dan weer terug?
Opgelostquote:Op donderdag 15 november 2007 10:00 schreef Cynic het volgende:
okay, nu dus wel geluid en geen blauwe buis. maar misschien zie je dat ook alleen maar als het donker is.
*Mompelt iets over het vooral niet aanraken van condensatoren en trafo's*quote:Op donderdag 15 november 2007 09:03 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja dat moet geen punt zijn. Uiteindelijk zit er ook niet eens zo heel veel in zo'n versterker.
Ik zal straks wel even proberen een foto van mijn mooie blauwe buis te maken![]()
Dat was ik ook vooral niet van planquote:Op donderdag 15 november 2007 12:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
*Mompelt iets over het vooral niet aanraken van condensatoren en trafo's*![]()
En dan klagen als je gitaar teveel ruis opvangtquote:Op donderdag 15 november 2007 12:31 schreef Aresdreams het volgende:
dat is toch lekker?
vannochtend kwamen er vonkjes van me kam borstel af...
het kán... tis wel lekker makkelijk enzo..quote:Op donderdag 15 november 2007 18:05 schreef Witchfynder het volgende:
Er is ons snarenplukkers en pielers gevraagd of voor de CD we de gitaren niet met GuitarRig kunnen opnemen ipv een amp..
Drummers en toetsenisten...echt....
Wie?quote:Op donderdag 15 november 2007 18:13 schreef guitarist.nl het volgende:
Waarom niet, Alamo Race Track heeft dat ook met hun laatste c.d. gedaan!
Echt waar? Dan kan Guitar Rig best aannemelijke sounds creëren!quote:Op donderdag 15 november 2007 18:13 schreef guitarist.nl het volgende:
Waarom niet, Alamo Race Track heeft dat ook met hun laatste c.d. gedaan!
Geniaal... kan dit niet in de OP? Een soort mini FAQ oid...quote:Op donderdag 15 november 2007 18:03 schreef Witchfynder het volgende:
Toevallig kwamen wij kortgeleden tot een conclusie mbt beginnende gitaristen:
Koop een niet té goedkoop gitaartje. Als het echt niks is, kun je een goedkope middenklasser altijd nog via Marktplaats loodsen. Daarnaast is het geluid zoveel beter dat je op dat punt er veel meer plezier aan beleeft.
Zou jammer zijn als je het kut vind klinken, terwijl dat niet aan je spel ligt maar aan de crappy gitaar..
Tot zover het Gitaristentopicadvies..
Qua merk om mee te beginnen kan ik Motion wel aanraden btw.
Dat kan ook prima, zeker in een mix. Maar probeer dat de neanderthalers die zweren bij buizen maar eens uit te leggenquote:Op donderdag 15 november 2007 18:30 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Echt waar? Dan kan Guitar Rig best aannemelijke sounds creëren!
Mag ik het daar mee oneens zijnquote:Op donderdag 15 november 2007 19:10 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Guitar rig is okee. Voor goeie distortion kan je het beste terecht bij homemade/gespecialiseerde zooi. Wagner Sharp tube preamp, een gratis plugin, met Voxengo Boogex, een gratis amp simulator... oh yeah! Effe afstellen en je hebt zo ongeveer een 5150 in je pc...
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kan ook prima, zeker in een mix. Maar probeer dat de neanderthalers die zweren bij buizen maar eens uit te leggen.
Nee mag niet. Ik noem het niet voor niets op, het is echt bizar goed.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:33 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Mag ik het daar mee oneens zijn![]()
Mag ik u de ondrstaande link adviserenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:51 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Nee mag niet. Ik noem het niet voor niets op, het is echt bizar goed.
Nee mag nietquote:Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Mag ik u de ondrstaande link adviseren![]()
Bewaar maar. Met versterkers die alleen maar goed klinken op vol vermogen ga je hem nog nodig hebbenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
http://www.oorcheck.nl/welkom.html
Ik schijn goed te horenquote:Op donderdag 15 november 2007 20:54 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
http://www.oorcheck.nl/welkom.html
Lijkt me een goed idee. Beter dat een van ons hetzelfde verhaal om de zoveel topics moet uittypen.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Geniaal... kan dit niet in de OP? Een soort mini FAQ oid...
En de posts die nu dus niet over een beginnersgitaar gaan, kunnen nu besteed worden aan bier en tieten capo's, slide tubes en plectra natuurlijk...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. Beter dat een van ons hetzelfde verhaal om de zoveel topics moet uittypen..
Ligt er even aan wat je ermee van plan bent, maar in principe is het een prima versterker.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:35 schreef MrManiak het volgende:
Hey gasten, is DIT een beetje goede versterker?
Koken Gewoon lekker spelen, beetje blues/jazz en rockquote:Op donderdag 15 november 2007 21:37 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ligt er even aan wat je ermee van plan bent, maar in principe is het een prima versterker.
Niet bijzonder. Voor thuis zou ik eens verder kijken naar een Vox Valvetronix, net iets meer mogelijkheden, en geen eens zoveel duurder!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:35 schreef MrManiak het volgende:
Hey gasten, is DIT een beetje goede versterker?
IK heb ook 5881's in mijn amp (orangje achtige gloed) géén blauw dus er is iets mis. worden ze ook extreem warm of gewoon niet?quote:Op donderdag 15 november 2007 08:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het is een 5881. Okay, dan ga ik straks nog even proberen en als hij nog steeds geen geluid geeft en blauw gloeit bel ik mijn reparateur op.
Thanks!
En als je met alle geweld echt een Marshall sound wilt, koop een betere Marshallquote:Op donderdag 15 november 2007 21:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Niet bijzonder. Voor thuis zou ik eens verder kijken naar een Vox Valvetronix, net iets meer mogelijkheden, en geen eens zoveel duurder!
Als ik een goedkope echt marshall sound wil, spaar ik even door voor een oude valvestate!quote:Op donderdag 15 november 2007 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als je met alle geweld echt een Marshall sound wilt, koop een betere Marshall.
Dat heb ik nog niet geprobeerd, kan er ook niet bij eigenlijk.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:15 schreef ibaneX het volgende:
[..]
IK heb ook 5881's in mijn amp (orangje achtige gloed) géén blauw dus er is iets mis. worden ze ook extreem warm of gewoon niet?
Coolquote:
Een MG100 bijvoorbeeldquote:Op donderdag 15 november 2007 22:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
En als je met alle geweld echt een Marshall sound wilt, koop een betere Marshall.
Je kan het overdrijvenquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:45 schreef Aresdreams het volgende:
ik wil er stiekum nog een warp 7 bij...
en nog 2 cabinets
2 fullstacks, stereo sound, podium gelijk vol
Als je het 1 keer hebt meegenomen ben je het zo zat van het slepen dat je en kleine combo kooptquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:45 schreef Aresdreams het volgende:
ik wil er stiekum nog een warp 7 bij...
en nog 2 cabinets
2 fullstacks, stereo sound, podium gelijk vol
of ik koop een grote bus waar alles in kanquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je het 1 keer hebt meegenomen ben je het zo zat van het slepen dat je en kleine combo koopt![]()
Heeft ie zijn lackeys en gimps voor natuurlijk!quote:
Maatschappelijke zorg waarvan? Waar is dit evenement voor?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:24 schreef Aresdreams het volgende:
[ afbeelding ]
dus nu allemaal komen kijken!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:14 schreef Witchfynder het volgende:
Ah, het is een benefiet voor depri mensen in een isolement, wat ze willen verbreken m.b.v. o.a. doom metal.
Uuuhm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |