Jou vergeven we het welquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:45 schreef fraubitch het volgende:
oh shit, vergeten een nieuw topic aan te maken, Dribbel_ had het me nog gevraagd![]()
Het is echt een luie hondquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:48 schreef fraubitch het volgende:
sorry jongens, ik kan ook niet blijven hangen, martijn heeft honger, dus ik moet weer verder gaan koken![]()
Heb jij een tweelingzus? Ik moet nog een schnitzeltje halen, maar ik heb geen zin... misschien kan zij m voor me halen...quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:48 schreef fraubitch het volgende:
sorry jongens, ik kan ook niet blijven hangen, martijn heeft honger, dus ik moet weer verder gaan koken![]()
Maar wel eentje die zijn vriendin voor zich laat koken en posten, dat heeft hij dan toch ergens handig gedaanquote:
Zie me zelf al zo onze cd inzingenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:09 schreef guitarist.nl het volgende:
Iemand nog een zanger nodig? http://www.dumpert.nl/med(...)diosessie._ooit.html
Ja, en ze is nog vreselijk mooi ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar wel eentje die zijn vriendin voor zich laat koken en posten, dat heeft hij dan toch ergens handig gedaan![]()
als je geld hebt wil ik hem ook wel inruilen voor je hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heb jij een tweelingzus? Ik moet nog een schnitzeltje halen, maar ik heb geen zin... misschien kan zij m voor me halen...
Ik mis Brian in de OP![]()
ghihhgiggigigghiighhighggihhghgighighigih *hijgquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, en ze is nog vreselijk mooi ook![]()
Goed bezig Martijn![]()
Drib_ Je hebt echt geen kloot te doen hequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:58 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ghihhgiggigigghiighhighggihhghgighighigih *hijg
En Eb7 is kutquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:02 schreef imported_sphinx het volgende:
en dan ook nog es dat trage kut Fok!
en Ayreon is tof.
Tab?quote:
ik moest ontzettend lachenquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:00 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik gok dat hij het wachtwoord heeft van z'n vriendin (en straks ongenadig op z'n flikker krijgt omdat hij WEER niks heeft uitgevoerd).
Zo niet, chapeau
Dit is het gitaristen/luiehonden topic. Hier wordt geen stap teveel gezet. Zelfs niet voor vrouwen (hoewel dat soms wel anders lijkt)quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:09 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik moest ontzettend lachen
Konden jullie me niet vantevoren waarschuwen voor wat een luie hond ie is?![]()
!!
betraptquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Drib_ Je hebt echt geen kloot te doen he![]()
* Doodkapje naar COOP gaat voor Schnitzel
dribbel kopen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:01 schreef Dupje het volgende:
Vrouw nr 2 meldt zich.
Keertje niet enige en eerste
hij deed zich zo mooi voor in het beginquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:12 schreef Deansensitized het volgende:
Jawel, had je even moeten vragen... we dachten dat je dat wel wist
wat kan die van jou?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:15 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ruilen? Beter plan2 mannen zijn me teveel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |