Heb je Aaf nog gezien?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zondag ja. En VET dat 't was! Soooodeju!!
Ah dat kan ook natuurlijk, maar nu heb ik op pann dus niemand kunnen ontdekken, alleen TMM die mij herkende.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zondag ja. En VET dat 't was! Soooodeju!!
Ik heb je niet gezie neequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:30 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Ah dat kan ook natuurlijk, maar nu heb ik op pann dus niemand kunnen ontdekken, alleen TMM die mij herkende.
Ja, Brabant is gewoon gezelligerquote:Het was wel erg geslaagd, zeker beter dan in utrecht, toch jammer dat die bus er zo lang over deed.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:22 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Heb je Aaf nog gezien?.
Als je nu denkt "Aaf, Aaf, welke Aaf?" dan is het definitief: ik leef in een complete andere wereld dan de rest van dit topic.
Moet het voornamelijk hebben van d'r achternaamquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:39 schreef Zakje het volgende:
Ik haat die zure, omhooggevallen, quasi intellectuele helleveeg!
![]()
Dan had ze zich wel Aaf Grijs genoemd.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet het voornamelijk hebben van d'r achternaam?
-no problemo, niet dat ik dat verwachtte, en het was best druk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezie nee
[..]
Ja, Brabant is gewoon gezelliger
Bo komt uit Maastrichtquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:48 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
-no problemo, niet dat ik dat verwachtte, en het was best druk.
-ja eigenlijk wel, het zuiden sowizo,
maastricht
Serieus, dat mens schrijft en redeneert precies zoals iemand die al minstens 20 jaar droog staatquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet het voornamelijk hebben van d'r achternaam?
Voor mij zit het slapen er alweer opquote:Op woensdag 14 november 2007 00:28 schreef Tomasso het volgende:
Ik kan niet slapen.
ik ben er nu achter waar het bij Cairon aan ligtquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar dat mag niet van Cairon.
ik vind het juist een erg goed geschreven columnquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik haat die zure, omhooggevallen, quasi intellectuele helleveeg!
![]()
Hmm, mijn ervaring is andersquote:Op woensdag 14 november 2007 07:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ben er nu achter waar het bij Cairon aan ligt
hij heeft smetvrees, echt hoor, ik heb het zaterdagnacht ontdekt, hij wordt het liefste niet aangeraakt en al helemaal niet door mannen
en zoenen is al even afgrijselijk
en dit lieg ik niet ik heb getuigen
zoals ik al vermeld had (oh ja jij was diegene die nooit teruglas he)quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:36 schreef Weemz het volgende:
Waar blijven eigenlijk de foto's van het 'er is van alles gebeurd maar stiekem toch niet' grote PANN feest?
ach gij stakker zo zonder stekkerquote:Op woensdag 14 november 2007 07:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zoals ik al vermeld had (oh ja jij was diegene die nooit teruglas he)
ik mis een stekkertje
en nee Ang3l ik bedoel geen stackertje
maar de stekker om mijn fototoestel aab mijn pc te pluggen
Iemand anders ook niet.....quote:Op woensdag 14 november 2007 00:28 schreef Tomasso het volgende:
Ik kan niet slapen.
Voor mij nu ook. Goedemorgen trouwensquote:Op woensdag 14 november 2007 06:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Voor mij zit het slapen er alweer op![]()
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 14 november 2007 07:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben er nu achter waar het bij Cairon aan ligt
hij heeft smetvrees, echt hoor, ik heb het zaterdagnacht ontdekt, hij wordt het liefste niet aangeraakt en al helemaal niet door mannen
en zoenen is al even afgrijselijk
en dit lieg ik niet ik heb getuigen
Nou nou wat loop jij van je af te bijten op de vroege ochtend. Toch vind ik het heel normaal om elkaar een kus te geven als begroeting dit heeft niks met flikkerachtig te maken zoals jij het stelt. Ik kus al mijn vrienden en vriendinnen ter begroeting, homo en hetero, het maakt niet uit. Maar goed dat kan ook een cultuuurverschil zijn.quote:
* zakdoekje aanreikt *quote:Op woensdag 14 november 2007 11:42 schreef DennisMoore het volgende:
*snif* Sollicitatie op een erg leuk lijkende baan mislukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |