Ik weet niet of het zo is hoor, maar het zou wel geestig zijn als Gilligan Anderson een gastrollertje zou krijgen. Ook al zou hij maar heel klein zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:22 schreef Profesor het volgende:
Bij elke bed scene verwacht ik dat agent Dana Scully met getrokken revolver komt binnen stormen en dat de dame in bed verandert in een buitenaards monster. (en zijn pik eraf bijt.)
quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:22 schreef Symer het volgende:
[..]
[..]
![]()
'Californication' was/is een bestaand begrip in Amerika. Omdat de RHCP dat een keer als titel hebben gebruikt hebben zij nu ineens het alleenrecht op die term? Dan kan zender ABC net zo makkelijk Michael Bublé aan gaan klagen omdat zijn nieuwe single 'Lost' heet![]()
Amerikaanse aanklaag-cultuur
Zolang Californication een doodnormale term is en Dani een naam is en California een staat is het gewoon publiek domein.quote:Op dinsdag 20 november 2007 20:17 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het vooral heel slordig dat het niet van tevoren afgedicht is. Ik bedoel, zo'n serie-titel *en* iemand Dani California noemen, dat check je toch ff vantevoren?
Slayer lijkt me niet zo aanklaag-geil.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:18 schreef Migue het volgende:
[..]
Zolang Californication een doodnormale term is en Dani een naam is en California een staat is het gewoon publiek domein.
God Hates Us All en Seasons In The Abyss wordt al snel een ander verhaal.
Cat Stevens..quote:Op maandag 26 november 2007 23:11 schreef Xurk het volgende:
Weer leuk! Ik moet me echt gaan inhouden om niet vooruit te gaan kijken, een week wachten steeds op maar 28 minuten is best moeilijk
Ik vond alle scènes tussen die impresario en zijn assistente briljant, evenals de scène waarin Hank inbreekt in dat huis voor het hondje
Hardheid ten top is datquote:Op dinsdag 27 november 2007 06:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat Henry Rollins trouwens in de serie voorkomt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |