lachen gieren brullen tochquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:48 schreef shmoopy het volgende:
Een homo een surprise laten maken, veeg me op.
Vanwaar die keuze?
Ik ga er eigenlijk van uit dat de TS probeert grappig te zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:06 schreef 1DIOOT het volgende:
wat een kneuzen zeg.. wat doet een homo anders dan een hetrero met suprises maken?
nog belachelijker vind ik eigelijk de homo die meewerkt hier mee..
Het is serieus en niet voor de grap. Wat zijn nou typische dingen die homo's zouden kunnen maken? Zo'n rare vraag is dat toch niet?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:11 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk van uit dat de TS probeert grappig te zijn.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Alvast: hou het een beetje beschaafd.
-->FEE
tv bestaat uit stereotypes.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:46 schreef Slarioux het volgende:
Dat schiet op, lekker stereotypes opblazen op tv
Typisch eigenlijkquote:
Vraag is alleen hoeveel nichterige homo's zich identificeren bij een opgetutte leernicht die een goatse uitpakt.quote:
Weet niet? Anders speel jij toch Anaalpietquote:
Ik zou zeggen: huur een reclamebureau in zoals normaal en ga niet hier over de ideeen van FOK!-ers geld verdienenquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:37 schreef koekjesmonstertje het volgende:
Voor een Sinterklaas commercial gaan we een homo een surprise laten maken. Dit zie je dus in de video (een homo die een Sinterklaassurprise maakt).
Maar wat kunnen we hem laten maken dat typisch of grappig is als een homo dat maakt.
Thanxs.
ik vermoed dat ie geen bedrijf is maar een bepaalde studie doet, ben naam kwijt maar daar moeten ze heel vaak reclames bedenken enzoquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: huur een reclamebureau in zoals normaal en ga niet hier over de ideeen van FOK!-ers geld verdienen![]()
En als je geen budget meer hebt: volgend jaar je budget wat opschroeven zodat je ons niet nodig hebt![]()
De HBO opleiding 'homosurprise commercials' natuurlijk.quote:Op maandag 19 november 2007 07:31 schreef Angst het volgende:
[..]
ik vermoed dat ie geen bedrijf is maar een bepaalde studie doet, ben naam kwijt maar daar moeten ze heel vaak reclames bedenken enzo
Dan hoop ik voor TS dat ie eerste jaars is, want zoiets triests bedenk je niet snel.quote:Op maandag 19 november 2007 07:31 schreef Angst het volgende:
[..]
ik vermoed dat ie geen bedrijf is maar een bepaalde studie doet, ben naam kwijt maar daar moeten ze heel vaak reclames bedenken enzo
Je bent mijn held.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:47 schreef NMGN23 het volgende:
...... je weet toch dat de sint het niet erg vindt
Als je het mannelijk geslacht bemint
Zo heeft sint geen blad voor z'n mondje
Hij houdt ook wel van een lekker strak kontje
Wat dacht je, dat ik voor de lol elke dag
Met honderd zwarte mannen doorbrengen mag
Ik ben ook best vaak te vinden in de IT
Waar ik graag met m’n jurk aan in de DARKROOM zit
Want de Sint is volgens menig zwarte Piet
Een mooie maar flink behaarde echte travestiet
Nou vindt de Sint dat een beetje overdreven
Hij heeft gewoon een aparte manier van leven