Nee, het hoort namelijk zo.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M, zeg nou zelf eens serieus, vind je friet nou niet triest klinken?
Neequote:
Ralle tinnefquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wel Raspatat dan hč
Weet iemand Raspatat snacktoko's in Leeuwarden?
limbo's zijn dan ook reserverbelgenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik aan het woord friet denk dan denk ik aan de belgenFriet boh
![]()
![]()
![]()
Patat![]()
Een beetje belg spreekt beter (verstaanbaar) Nederlands dan een limburgerquote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een beetje belg spreekt beter (verstaanbaar) Nederlands dan een limburger![]()
![]()
Nou mot je toch eens op je woorden gaan passenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een beetje belg spreekt beter (verstaanbaar) Nederlands dan een limburger![]()
![]()
Jij komt uit het noorden van Limburg, dat is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou mot je toch eens op je woorden gaan passen![]()
nou vooruit dan:quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja als die limburgers nou eens normaal gaan pratenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:25 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Jij komt uit het noorden van Limburg, dat is nogal een verschil.
Gelukkig maarquote:
Maar vind het met Joppie lekkerder dan gewone patatquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee
Daar krijg ik zo'n oh heb die gozer niet gneoeg geld voor echte patat gevoel bij![]()
![]()
ik als Utrechtse breng het er volgens mij ook nog wel redelijk vanafquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja als die limburgers nou eens normaal gaan praten![]()
Ik als halve Hagenees en halve Drenth spreek gewoon accentloos Nederlands, (mits nuchter)![]()
Absoluut, ik versta je primaquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ik als Utrechtse breng het er volgens mij ook nog wel redelijk vanaf
Utrechts accent is nog welquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:29 schreef Muck het volgende:
[..]
ik als Utrechtse breng het er volgens mij ook nog wel redelijk vanaf
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Broertje vingert vriendin op MIJN bed
Echt, ONZ is er niets bijKLB
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Utrechts accent is nog wel![]()
Het hoort niet zo, het hoort patat te zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, het hoort namelijk zo.
Patat.. dat klinkt zo... zo... Hollands![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:25 schreef MPG het volgende:
[..]
gelukkig maarquote:
ik woon nu zowat 3 jaar in Gelderland, dus het wordt steeds minder eigenlijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daarom open ik ook nooit een topic in ONZ... wel in KLB, maar niet als OA...quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Broertje vingert vriendin op MIJN bed
Echt, ONZ is er niets bijKLB
![]()
Meen je dat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat had ik met de ouders van mijn exquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:33 schreef Frutsel het volgende:
En volgens JJ spreek ik ook nauwelijks Twents...
tenzij ik echt met vrienden was... één of twee keer verstond ze d'r geen zak van
Twents ftwquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:33 schreef Frutsel het volgende:
En volgens JJ spreek ik ook nauwelijks Twents...
tenzij ik echt met vrienden was... één of twee keer verstond ze d'r geen zak van
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik vind het echt stom klinken...
Ze maken er echt een potje van
En de TS is ook nog eens een vrouwquote:
Nou bij een leuke damequote:Op dinsdag 13 november 2007 13:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Meen je dat?
Ik vind het echt stom klinken...
Ze maken er echt een potje van
Alles wat op "o" eindigt wordt "oe"...quote:
de vader van lars kwam uit almelo, zijn moeder uit hengeloquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:36 schreef OA het volgende:
[..]
Alles wat op "o" eindigt wordt "oe"...
Hengeloe, Almeloe, etc...![]()
http://youtube.com/watch?v=PEH39Bs49Yoquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:36 schreef OA het volgende:
[..]
Haha jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En de TS is ook nog eens een vrouw![]()
egnie...quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:36 schreef OA het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha ja
Leuke familie daarzo
lekker ding?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En de TS is ook nog eens een vrouw![]()
Sucsexquote:
ik zou d'r een h achter plakken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
egnie...
alles eindigt op o wordt OOOO... en we slikken een e in...
Hengloooo, Almloooo... neukn...
Doen ze bij jullie ook nog aan brommers kiekn?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
egnie...
alles eindigt op o wordt OOOO... en we slikken een e in...
Hengloooo, Almloooo... neukn...
Oeh even kijken of ze een fobo heeftquote:
wie is 'jullie' in dit geval?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Doen ze bij jullie ook nog aan brommers kiekn?
Vind je het gek, met zo'n titelquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JaViews lopen ook aardig op
![]()
wel aan roep'n op 'n moosquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Doen ze bij jullie ook nog aan brommers kiekn?
twente int algemeen...quote:
quote:
Boerenkoolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |