mja ik heb ze idd allemaal gezien. morgen weer een nieuwequote:Op dinsdag 13 november 2007 13:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Aan de grappen van WL te zien zal hij South Park ook wel grappig vinden
(en dan met name Terrence & Phillip)
Oja, dat soort incidentjes komen ook nog wel eens tussendoor...quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je vergeet wat hoor .. 2 jaar geleden met je blauwe enkel![]()
LOL, zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik heb ze idd allemaal gezien. morgen weer een nieuwe
refresh memoryquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Aan de grappen van WL te zien zal hij South Park ook wel grappig vinden
(en dan met name Terrence & Phillip)
die met fuck de hele tijd is ook wel grappigquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL, zo'n vermoeden had ik al
Die vorige (guitar queer-o) vond ik ook best briljant, ben benieuwd naar de nieuwe
La Petit Tourette? Of bedoel je de film?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
die met fuck de hele tijd is ook wel grappig![]()
ken alleen dat stukje herinerequote:Op dinsdag 13 november 2007 13:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
La Petit Tourette? Of bedoel je de film?
ken ik nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat zei de Spaanse priester tegen de Iraanse gynaecoloog?![]()
ja fantastisch heh. zeker met dat spel Heroine hero hahaquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL, zo'n vermoeden had ik al
Die vorige (guitar queer-o) vond ik ook best briljant, ben benieuwd naar de nieuwe
Die is uit South Park the movie, net als die grap over die Spaanse Priester (eerste 'grap'quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ken alleen dat stukje herinere
met :
would you liek to suck my balls
what did you say
WOULD YOU LIKE TO SUCK MY BALS
kolere dat je dat nog weetquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die is uit South Park the movie, net als die grap over die Spaanse Priester (eerste 'grap'van T&P in "Asses of Fire".
Mén, ik heb die film té vaak gezien
hijs wel goedquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die is uit South Park the movie, net als die grap over die Spaanse Priester (eerste 'grap'van T&P in "Asses of Fire".
Mén, ik heb die film té vaak gezien
Dude, vraag me een willekeurig moment uit die film, en zónder te googlen kan ik je vertellen wat er werd gezegdquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kolere dat je dat nog weet
You are an incredible robot, A.W.E.S.O.M.-O. I was just wondering, are you by chance a *pleasure* model?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dude, vraag me een willekeurig moment uit die film, en zónder te googlen kan ik je vertellen wat er werd gezegd
Ach weet je wat het ook is, als je maar voor jezelf blijft sporten. Zie te veel lui die zichzelf meten aan anderen. Kan ik echt ontzettend slecht tegenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, ben benieuwd hoe ik er over 4 jaar bij zal lopen... Eigenlijk had ik al veel eerder willen beginnen, maar dat ging niet helemaal. Toen ik een jaar of 10 was ben ik een keer zohard onderuit geklapt met de fiets (en met m'n hoofd tegen een lantaarnpaal gekomen), de 10 jaar erna kreeg ik telkens hoofdpijn als ik mij ook maar een klein beetje in zou spannen. Rond m'n 19e/20e was dat redelijk over, en kon ik weer wat gaan doen
Eerst maar even een paar kilootjes verloren en conditie een beetje opgebouwd, begin dit jaar begonnen met sportschool etc, gaat wel goedkomen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
You are an incredible robot, A.W.E.S.O.M.-O. I was just wondering, are you by chance a *pleasure* model?
Daar help je jezelf ook niet echt mee, je hebt altijd van die figuren in de sportschool rondlopen die veel te groot zijn. Verschil is, zij nemen zo nu en dan een AAS kuurtje, waar ik zelf dus van m'n leven niet aan ga beginnen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach weet je wat het ook is, als je maar voor jezelf blijft sporten. Zie te veel lui die zichzelf meten aan anderen. Kan ik echt ontzettend slecht tegen
Daar heb ik me idd helemaal blauw om gelachenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
deze vond ik echt geniaal
Kitty: Meow?
Cartman: No, kitty, this is my pot pie.
Cartman: No, kitty. Get back, kitty.
Cartman: No, kitty, it's my pot pie.
[Kitty hisses at Cartman]
Cartman: Mom. Kitty's being a dildo.
Cartman's Mom: Well, then, I know a certain kitty-kitty who's sleeping with Mommy tonight.
Cartman: What?
ik heb echt geen idee :Squote:Op dinsdag 13 november 2007 13:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar heb ik me idd helemaal blauw om gelachen
Uit welke kwam die ook alweer... Cartman gets an anal probe?
Volgens mij wel, als Cartman tegen z'n kat loopt te schreeuwen steekt ie per ongeluk nog iets in de fik ofzo, of hij blaast iets tegen die kat aan... Weet het niet meer preciesquote:
Veel succes/plezier enzoquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:40 schreef lynda het volgende:
Zo ik gaat richting school! Geen Lynda meer vandaag en morgenWie mij morgen op fok spot.. schop me er aub keihard weer vanaf
Tot donderdag!
* Friday12 schop in toekomst geeftquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:40 schreef lynda het volgende:
Zo ik gaat richting school! Geen Lynda meer vandaag en morgenWie mij morgen op fok spot.. schop me er aub keihard weer vanaf
Tot donderdag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |