Kom ik aan met mijn twee liter water en vier broodjes...quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Netjes
- turkse pizza met sambal
- 2 broodjes pindakaas
- 2 broodjes gebraden gehakt
- 2 broodjes kipfilet
- halve liter melk
- uiensoep
Wat hebben we nog meer gegeten vandaag?
gewoon je wanten aan doenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:49 schreef lynda het volgende:
wat is het KOUD!!!!!! buiten :|
Ehm nee, ontbijt was een paar schaaltjes cornflakes, koffie en en halverwege de ochtend 4 broodjes pindakaas. Okee, lijkt misschien wat veel, maarja, moet ik dan honger gaan lijden ofzo?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:54 schreef DavyE het volgende:
[..]
jij eet wel veel tussen de middag is dat inclusief ontbijt![]()
Ben ook best wel sportfreak de laatste tijd, daarom eet ik ook zoveelquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn twee liter water en vier broodjes...
Zucht misschien toch wat minder sport freak zijn![]()
ik alleen maarquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn twee liter water en vier broodjes...
Zucht misschien toch wat minder sport freak zijn![]()
ah oke dan verbruik je wel veel energie jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben ook best wel sportfreak de laatste tijd, daarom eet ik ook zoveel
ik lus geen frikandelquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:55 schreef DavyE het volgende:
[..]
ben je vegetarisch. Misschien heb je lekkere vegetarische dingen![]()
het lijkt er eerder op dat je daar knetterstoned zit met je vreetkickquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan kan ik niet roken jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon je wanten aan doen
[ afbeelding ]
Stoere leren vingerhandschoenenquote:
LOLquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het lijkt er eerder op dat je daar knetterstoned zit met je vreetkick
Same here, sport ontzettend veel, eet alleen maar een bepaalde hoeveelheidquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ja dan worden het idd speciale brandweerhandschoenen!quote:
ok dat wordt trakterenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
* Sm0keZ zet hiermee zijn 8000e post neer.
Wie wil me aanraken?
* Sm0keZ zet voor iedereen taart neerquote:
Eiwitrijk voedsel ftwquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, sport ontzettend veel, eet alleen maar een bepaalde hoeveelheid
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Wie wil me aanraken?
zeg je wil toch niet de hele taart in je eentje opeten ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ zet voor iedereen taart neer
Huh? Wat? Heeft iedereen net gegeten en geen honger meer?
Nouja, okee, dan niet hoor..
wat krijg ik ervoor?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LOL
Wie wil me aanraken?
* WhiteLightning trekt aan Seventees vingerquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
* Seventees steekt haar vinger uit
True that is, alleen ik ben van nature al breed, en ik heb ook de aanleg om ontzettend snel breed te worden. Heb ook al het niveau bereikt dat ik zeg, tot hier en niet verder, anders krijg je zo'n anabolen uiterlijkquote:
ik wil wel stukjequote:Op dinsdag 13 november 2007 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ zet voor iedereen taart neer
Huh? Wat? Heeft iedereen net gegeten en geen honger meer?
Nouja, okee, dan niet hoor..
Nou zeg, doe eens niet zo verlegen ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
* Seventees steekt haar vinger uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |