Nee, bij ons gaat het alleen langdurig regenen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ooooh, daar heb ik niks mee te maken
ik gaf ook al een hint daarnetquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou klopt het weer niet.
Het staat daar al verkeerd gespeld [afbeelding]
Je zou eigenlijk 'sowieso verkeerd spellen' hadden moeten posten [afbeelding]
Maar ook niet gepraat....quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Dan wordt er überhaupt niet geslapen![]()
![]()
ook lekker als je je binnenshuis kunt vermaken, toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:22 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, bij ons gaat het alleen langdurig regenen. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
in relatie tot
strontvegen op je rug
Mja, maar ik moet er vanmiddag nog door... op de fietsquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook lekker als je je binnenshuis kunt vermaken, toch?
pas dan maar op voor strontvegen op je rugquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:22 schreef eer-ik het volgende:
Effe de WC eend voeren, brb
quote:
quote:
Dus jullie hebben eigenlijk alleen maar orale sex?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:27 schreef OA het volgende:
[..]
Dus jullie hebben eigenlijk alleen maar orale sex?
No commentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In tegenstelling tot de TS van dat topic, ben ik wél in staat om fatsoenlijk af te vegenquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:25 schreef MPG het volgende:
[..]
pas dan maar op voor strontvegen op je rug
Dan is het vast eventjes droog. Alleen op de heen of terugweg, niet allebei natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:24 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, maar ik moet er vanmiddag nog door... op de fiets [afbeelding]
aah, duidelijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[/spoiler]
No comment [afbeelding]
Je weet dat dit vrij geïnterpreteerd wordt hè?!quote:
Dat scheelt, ik hoef alleen terug. Heen ben ik vanochtend al geweest.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan is het vast eventjes droog. Alleen op de heen of terugweg, niet allebei natuurlijk.
Ja ik weet dat ik haar vrij interpenetreer jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:29 schreef OA het volgende:
[..]
Je weet dat dit vrij geïnterpreteerd wordt hè?!![]()
Dan is het op de terugweg niet droogquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik hoef alleen terug. Heen ben ik vanochtend al geweest.![]()
ach, als het maar veilig is, tenzij er kinderen van moeten komen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ik haar vrij interpenetreer ja
so what?
[afbeelding]
Er was toch zo'n scriptje, waarmee je dat zelf kon doenquote:
Klaar met behandeling?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
En weer terug uit het ziekenhuis. Ik ben er klaar mee![]()
Het gaat ook vandaag weer hard hier
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ach, als het maar veilig is, tenzij er kinderen van moeten komen.
Maar ook in Safari?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:32 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Er was toch zo'n scriptje, waarmee je dat zelf kon doen.
Keurigquote:
Hier ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:36 schreef Deansensitized het volgende:
Het is hier de hele ochtend al droog
Hehe, altijd mooiquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja docent kwam langsWaarom ben je niet met autocad bezig ?
Het gaat nog... het kan echt nog sneller hierquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:39 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ook hoor![]()
Gaat in een moordend tempo hier
Vrij rustig in vergelijking met gisteravond.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:39 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ook hoor![]()
Gaat in een moordend tempo hier
quote:
We zaten net al de trial version van halo 1 te spelen met 16 manquote:
* OA Noteert in agenda: half augustus 2008, JJ & Fruts feliciteren!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Gaan jullie aan kleine JJ_frutseltjes beginnen?
Je post te veelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |