Ik hoop dat hij alle bewoners een spiegel voor kan houden.... maar vooral dat hij zich niet inlaat met plannetjes... Het spel mag/kan toch niet gespeeld worden dus laten ze dat dan alsjeblieft dan ook niet doen. Geeft alleen maar frustraties bij spelers en mij....quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind deze gast wel geinig, hij neemt werkelijk geen blad voor de mond, hij is hyper en zegt alles wat hij denkt.
Dat kan best voor leuke situaties zorgen hij is heel confronterend
Al lang hoor maar Huub is ook achter geweesd ..toen hij treug kwam vroeg Lieke heb je nog iets gezien.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:49 schreef Lady-night het volgende:
Hoe lang is Brian al achter??????
Misschien bedoelt Jan met: ''dat hij op Marokkanen valt'' wanneer hij er door één met zijn hoofd eerst van een flat gegooid wordt ??quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:47 schreef PeterNB het volgende:
Hij valt op Marokanen..................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(ik ook...)
Zonder hoofd wordt zo'n gedoe bovenop die flatquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:58 schreef Borga het volgende:
[..]
Misschien bedoelt Jan met: ''dat hij op Marokkanen valt'' wanneer hij er door één met zijn hoofd eerst van een flat gegooid wordt ??
quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian ook weer terug ...... Het script is 'langszaam ingebracht' .......
Uw voorspelling?quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian ook weer terug ...... Het script is 'langszaam ingebracht' .......
Naad d'r voet ligt alweer buiten het bedquote:Op dinsdag 13 november 2007 02:05 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix en Nadia gaan vast sexen ze zijn nu al aan het rommelen.
Dennix is het knipperlicht van het hokje geworden, daar bepalen ze of hij mag sexen :quote:Op dinsdag 13 november 2007 02:05 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix en Nadia gaan vast sexen ze zijn nu al aan het rommelen.
Dus Nadia is prostitueequote:Op dinsdag 13 november 2007 02:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dennix is het knipperlicht van het hokje geworden, daar bepalen ze of hij mag sexen :
- Luc als gastspeler - geen sex voor Dennix
- Jantje voor 2 weken gastspeler - Dennix mag 'n keertje
- .........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |