Omdat gij er geen gedegen onderzoek naar hebt gepleegd...Anders wil graag even een linkjequote:
Yup... ik denk dat heel erg kort haar Amanda prima staat...quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In dit geval heeft die gozer groot gelijk dat hij Amanda een kort kapsel adviseert, die extensions zijn te erg voor woorden, zelfs een kale kop zou haar nog beter staan
Ik ging even af op wat ik over 't algemeen opvang in mijn omgeving over vrouwen die hun haar kort hadden laten knippenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:26 schreef Borga het volgende:
[..]
Omdat gij er geen gedegen onderzoek naar hebt gepleegd...Anders wil graag even een linkje![]()
Ik denk dat echte vrouwen geen mannen willen die alleen vrouwen willen met lang haar. ( mooie zin)quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:27 schreef Darklight het volgende:
Echte mannen willen geen vrouwen met kort haar
Die mensen zouden echt wat anders moeten gaan doenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:31 schreef Dreamboy het volgende:
Jan. er zitten nou gewoon mensen te kijken als jullie aan het slapen zijn.
Huub. ja zat
quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:32 schreef Kaleddis het volgende:
Het hokje zal zo langzamerhand ook wel spijt hebben van de vrolijke noot in huis. Hij snapt er geen reet van en lult over vanalles wat er gebeurd.![]()
Waar is Brian dan ? Komt hij nog terug ? Zit hij nog in het hokje ?
Amanda: Jaaaabghaaaaghaaaa dat hoor ik vaak dat die muts leuk staat!quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:07 schreef yellowfirst het volgende:
Janus tegen Amanda: "Toen ik je haar zag met die muts op,toen vond ik het mooi..."![]()
Type vrouwen die de Libelle lezen zullen eerder hun tijd spenderen aan kantklossen dan aan mailtjes sturen naar een tv programma waar ze vast niet naar kijkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup... ik denk dat heel erg kort haar Amanda prima staat...
Maar het zal wel gescript zijn... de febo is al die mails met geklaag, van die Libelle lezen vrouwen, over Amanda's haar meer dan zat....![]()
Alles voor haar eigen waarheid hequote:Op dinsdag 13 november 2007 01:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda: Jaaaabghaaaaghaaaa dat hoor ik vaak dat die muts leuk staat!
Dat kan alleen Amanda, daar nog een compliment uit purken.
Fout!quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:29 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat echte vrouwen geen mannen willen die alleen vrouwen willen met lang haar. ( mooie zin)
Ja, ga even lekker lopen kauwen op een antenne van een 900 euro dure zender.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jan zat te kauwen op de antenne van z'n zender
Op de Plasma : "Niet op de antenne bijten, maffie"
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |