Omdat ze denken (door bijvoorbeeld zogenaamde "trendy" bladen) dat zo'n kapsel helemaal hip en lekker pittig isquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb je er weleens aan gedacht dat er vrouwen zijn die een kapper opdragen om hun haar kort te knippen? Ze werken dorogaans in opdracht van de klant hoor
quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:16 schreef Darklight het volgende:
rik was echt vies, zat toch ook onder de luizen, of wat wa dat ook alweer
Je zag die Jan toch ook Amanda dat kapsel aanpraten...quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Heb je er weleens aan gedacht dat er vrouwen zijn die een kapper opdragen om hun haar kort te knippen? Ze werken dorogaans in opdracht van de klant hoor
Klopt. En Rik had die luizen gekregen van een huisgenoot ...... Jan Bosmans dus !quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:16 schreef Darklight het volgende:
rik was echt vies, zat toch ook onder de luizen, of wat wa dat ook alweer
Alsof ze met anderhalve nerd en een paardekop rekening moeten houdenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
Omdat ze denken (door bijvoorbeeld zogenaamde "trendy" bladen) dat zo'n kapsel helemaal hip en lekker pittig is.
In dit geval heeft die gozer groot gelijk dat hij Amanda een kort kapsel adviseert, die extensions zijn te erg voor woorden, zelfs een kale kop zou haar nog beter staanquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zag die Jan toch ook Amanda dat kapsel aanpraten...
Maar van mij mag ze. Ik hou wel van kort haar.
dit is bobquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:13 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
jongens, jongensGelukkig kwam ik net langs.
dit is een boblijn: http://www.hairmobile.nl/trends_bestanden/image003.jpg
Jij mag helemaal niet voor de gemiddelde man praten.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:19 schreef Frasier het volgende:
Omdat ze denken (door bijvoorbeeld zogenaamde "trendy" bladen) dat zo'n kapsel helemaal hip en lekker pittig is. Als ik voor de gemiddelde man mag praten; hip en pittig is niet aantrekkelijk.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:19 schreef Frasier het volgende:
Omdat ze denken (door bijvoorbeeld zogenaamde "trendy" bladen) dat zo'n kapsel helemaal hip en lekker pittig is. Als ik voor de gemiddelde man mag praten; hip en pittig is niet aantrekkelijk.
Waar haal jij die anderhalve nerd en paardekop vandaan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Alsof ze met anderhalve nerd en een paardekop rekening moeten houden![]()
Laat ze lekker doen wat ze zelf mooi vinden!
Volgens mij gaat hij haar dan ook eindelijk eens adviseren om er dan niet zoveel meuk in te smeren.... Sommige dingen kun je niet zomaar veranderen, moet je weer helemaal bij het begin beginnenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:22 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In dit geval heeft die gozer groot gelijk dat hij Amanda een kort kapsel adviseert, die extensions zijn te erg voor woorden, zelfs een kale kop zou haar nog beter staan
En waarom niet dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:23 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet voor de gemiddelde man praten.![]()
![]()
Maar hij deed toch mee met project Catwalk...is hij ook haarstylist dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij haar dan ook eindelijk eens adviseren om er dan niet zoveel meuk in te smeren.... Sommige dingen kun je niet zomaar veranderen, moet je weer helemaal bij het begin beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |