Dat vond ik ook...quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:07 schreef yellowfirst het volgende:
Janus tegen Amanda: "Toen ik je haar zag met die muts op,toen vond ik het mooi..."![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:09 schreef BsJanssen het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat een bop/bob is?
Ik wordt niet goed van die gast! Hoe hebben ze hem in godsnaam de villa in kunnen doen, als afleidingsmaneuvre ofzo?
Mannen met smaak houden van vrouwen met mooi lang haarquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:08 schreef Frasier het volgende:
Ja, ga een beetje vrouwen kort haar aanpraten. Daar moet je ook echt wel homo voor zijn
. Mannen houden van vrouwen met lang haar
.
zoietsquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:09 schreef BsJanssen het volgende:
Ik wordt niet goed van die gast! Hoe hebben ze hem in godsnaam de villa in kunnen doen, als afleidingsmaneuvre ofzo?
Rik was kapperquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Jan heeft samengewoond met Rick (broer van Tijn) van Big Brother
Op de hoogte van de oren horizontaal afsnijden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:09 schreef BsJanssen het volgende:
jongens, jongensquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:10 schreef bosb het volgende:
[..]
Hahahaha ik had de streams op de achtergrond aan staan, en dacht ik moet echt even op fok gaan kijken, want daar weet vast wel iemand wat een bob is...
Dankzij al die homoseksuele kappers lopen sommige vrouwen er echt als een draak bij door ze kort te knippen omdat ze 't vanuit een verkeerd (niet mannelijk) oogpunt bekijken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mannen met smaak houden van vrouwen met mooi lang haar
Het is wel inteelt met al die gastenquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Da's geen bobquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:13 schreef Darklight het volgende:
of wat haar grote voorbeeld heeft
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:13 schreef Darklight het volgende:
of wat haar grote voorbeeld heeft
[ afbeelding ]
Heb je er weleens aan gedacht dat er vrouwen zijn die een kapper opdragen om hun haar kort te knippen? Ze werken dorogaans in opdracht van de klant hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dankzij al die homoseksuele kappers lopen sommige vrouwen er echt als een draak bij door ze kort te knippen omdat ze 't niet vanuit een verkeerd (niet mannelijk) oogpunt bekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |