Tsja, uitlokken iig wel maar dat is nu ook verleden tijd (zeggen ze).quote:
Lieke moet gewoon de volgende keren dat ze getreiterd wordt volledig uit haar pan gaan en dreigen met zelfmoord of zoiets.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, uitlokken iig wel maar dat is nu ook verleden tijd (zeggen ze).
Ik neem aan dat je doelt op zijn uitspraken? Die gast is een ongeleid projectiel net als zijn snollenvriendinnetje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:51 schreef noekje het volgende:
Huub zou zgn bang moeten zijn als die weer de maatschappij in gaat. De maatschappij moet bang zijn als die Brian er weer in gaat. Wat een nitwit zeg.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:51 schreef noekje het volgende:
Huub zou zgn bang moeten zijn als die weer de maatschappij in gaat. De maatschappij moet bang zijn als die Brian er weer in gaat. Wat een nitwit zeg.
Nou, Amanda zou ik niet uit bed schoppen. Zit tenminste bil aan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:49 schreef riri het volgende:
Het mooiste figuurtje heeft Lieke...dat strakke jurkje staat haar goed
Daar doel ik idd op. Dan heb je die Janice die Huub een soort van waarschuwing geeft. Kan iemand de maatschappij waarschuwen als die engerd de villa verlaat. Een luchtalarm lijkt me uitermate geschikt. Ik hou iig de ramen dicht en zet de streams aan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je doelt op zijn uitspraken? Die gast is een ongeleid projectiel net als zijn snollenvriendinnetje.
Ik had allang uitgehaald. Bewondering voor Lieke.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Lieke moet gewoon de volgende keren dat ze getreiterd wordt volledig uit haar pan gaan en dreigen met zelfmoord of zoiets.
De reden dat zij getreiterd mag worden en Brian niet komt omdat wanneer Brian maar even de schijn van druk voelt hij volledig ontoerekeningsvatbaar wordt en Lieke erg lang rustig blijft.
Idd ik had zeker een van de twee neer geslagenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik had allang uitgehaald. Bewondering voor Lieke.
[ afbeelding ]
misschien de oogjes beter openen....Lieke heeft prachtige ronde billen en met haar borsten is ook niks mis....puur en echt in tegenstelling tot die van Amandaquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:56 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nou, Amanda zou ik niet uit bed schoppen. Zit tenminste bil aan.![]()
"Boobies en billen laat ze lekker trillen..."![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:02 schreef riri het volgende:
[ afbeelding ]
Nu ik de arm van Nadia zie is het net een mannenarm....ook de breedte van de pols in niet vrouwelijk
Je kunt die doos ook alles wijsmaken.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:04 schreef beequeen het volgende:
Jan kan misschien iets voor Amanda regelen zodat zij haar certificaat Lingerie-ontwerpen kan halen en dat binnen een half jaar tijd.
Moooooooi, die tijd krijgt ze dus niet.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:03 schreef Meganog het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht ook even dat het Brian was.
En Amanda; maar dit is toch beter?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:10 schreef beequeen het volgende:
Jan begint weer over het haar van Amanda.
Jan: Het voelt ook echt als stro.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |