Lezen is ook een kunst.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:24 schreef Buschetta het volgende:
CD's koop e niet maar download je.....
is het niets dan delete je hem. Mits je een uurloon voor je eigen tijd rekent een stuk goedkoper dan bagger kopen....
zowieso eerst die rotzooi luisteren kan ook het e.e.a. voorkomen.
ongegrondeklacht dus
Le-zen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:24 schreef Buschetta het volgende:
is het niets dan delete je hem. Mits je een uurloon voor je eigen tijd rekent een stuk goedkoper dan bagger kopen....
ongegrondeklacht dus
Mee eensquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:22 schreef SpostBob het volgende:
Download ik zo'n nieuwe cd (Hardstyle Bass vol 2) en dan blijkt het een kut cd te zijn met allemaal bagger plaatjes erop en jump nummersDit terwijl de vorige (vol 1) wel leuk was.
Klacht: Vol 2 waarvan je verwacht dat die wreed is blijkt een kut cd te zijn
Rauwe hardcore is voor homo's die de schijn willen ophoudenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:16 schreef Pakspul het volgende:
Hardstyle is voor homo's, echte mannen luisteren rauwe hardcore 14.gif
HET IS SOWIESO!!!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:24 schreef Buschetta het volgende:
ongegrondeklacht dus
Godskolere hoe dom moet je ze nog hebben hier op FOK!????quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:02 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ik ben geen mof. In het N.L is het zowieso.....
Ja ik snap ook niet waarom iemand dat niet weet. Maar achquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Godskolere hoe dom moet je ze nog hebben hier op FOK!????
quote:Het woord zowieso wordt massaal verkeerd gespeld.
Via Google vonden we duizenden keren zoiezo, zowiezo, zo-wie-zo, so wie so en so-wie-so. Zelfs soiezo komt voor in teksten op het internet. De verwarring komt doordat we het woord vaker zeggen dan schrijven, maar nog meer doordat veel taalgebruikers het nog steeds beschouwen als een Duitse uitdrukking.
Dit is uiteraard niet correct. Het Nederlands is namelijk gewoon om andere talen te adapteren en in de Nederlandse spelling te wijzigen. Het is dan ook een misvatting dat mensen het op de Duitse wijze zouden moeten schrijven.
Zowieso was zeldzaam voor de Tweede Wereldoorlog, en is erg populair geworden vanaf de jaren zestig. En hoewel het woord dus al bijna een halve eeuw gangbaar is, kunnen we het nog niet goed
schrijven.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:05 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet waarom iemand dat niet weet. Maar ach![]()
Zorg je wel dat je de Van Dale op tijd hebt bijgewerkt?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:05 schreef Buschetta het volgende:
[..]
[..]
Haha leuk he de boel stangen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:05 schreef Buschetta het volgende:
[..]
[..]
daarom is er terrorquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:03 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Rauwe hardcore is voor homo's die de schijn willen ophouden![]()
En dat is dan voor hetero's die zich homo gedragen ofzo?quote:
inderdaad, net zoals alle muziek met een gitaar rockmuziek is!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En dat is dan voor hetero's die zich homo gedragen ofzo?
Wat is zoiezo het verschil, het lijkt allemaal op elkaar
Hardbass Chapter 11 en 12 zijn lekker.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:22 schreef SpostBob het volgende:
Download ik zo'n nieuwe cd (Hardstyle Bass vol 2) en dan blijkt het een kut cd te zijn met allemaal bagger plaatjes erop en jump nummersDit terwijl de vorige (vol 1) wel leuk was.
Klacht: Vol 2 waarvan je verwacht dat die wreed is blijkt een kut cd te zijn
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:16 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is zoiezo het verschil, het lijkt allemaal op elkaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |