Ik kan er niet tegen om zolang geen seks te hebben, dus dan word ik net een puber.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoezo? Zou ik er persoonlijk slechter van zijn geworden?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Bonjour.
Ik ga nu slapen, want dat is immers waarvoor ik me heb afgemeld @ school.
Ben zó ontzettend moe.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen om zolang geen seks te hebben, dus dan word ik net een puber..
Dan masturbeer je te weinig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen om zolang geen seks te hebben, dus dan word ik net een puber..
Oeh. Kijk.quote:
Masturberen bevredigt mijn behoefte niet. Ik wil handen over m'n lichaam, kusjes in m'n nek, warmte tegen me aan, begeerte... AAAARRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Masturberen bevredigt mijn behoefte niet. Ik wil handen over m'n lichaam, kusjes in m'n nek, warmte tegen me aan, begeerte... AAAARRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!
Mja, ach, maar t helpt wel een beetjequote:Op dinsdag 13 november 2007 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Masturberen bevredigt mijn behoefte niet. Ik wil handen over m'n lichaam, kusjes in m'n nek, warmte tegen me aan, begeerte... AAAARRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!
Ja, voor een minuut of vijf, of zo.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:57 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mja, ach, maar t helpt wel een beetje
Ben je eerst ff geholpen. Een "quick fix".quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, voor een minuut of vijf, of zo.
/agree,quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:27 schreef Prosac het volgende:
kappen met die praat. Ik moet tot het weekend volhouden en dat gaat zo niet lukken natuurlijk!!!
Ik reageer me derhalve af op de klaagbaak. Mooiste subforum van fok!.
seks![]()
Ik moet ook nog tot het weekend hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:27 schreef Prosac het volgende:
kappen met die praat. Ik moet tot het weekend volhouden en dat gaat zo niet lukken natuurlijk!!!
seks![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:27 schreef Prosac het volgende:
seks![]()
ik zie daar een match....quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet ook nog tot het weekend hoor..
Maar ik hou al op!
Goed zo, want die foto in je fotoboek deed mij ook al geen goed.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet ook nog tot het weekend hoor..
Maar ik hou al op!
O ja, ga door, ga door.....quote:
Ik wou je daar al heen verwijzen, voor een potje van "dat-waar-je-naar-verlangt", maar stel je voor dat ik iets gemist had, en je opeens single was.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op zich heb ik best wel een vriendje..
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Goed zo, want die foto in je fotoboek deed mij ook al geen goed.![]()
Grootste schade is al gedaan dus.
quote:
stille wateren, diepe gronden....quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Teigan, zo ken ik je niet!.
Voyeuristisch ingesteld, weten waar je tegen praat.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Hahaha, waarom kijk je dan ook!
[..]
Ja de jouwe wel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:46 schreef teigan het volgende:
[..]
stille wateren, diepe gronden....
Gelukkig komt mijn lief vanavond gewoon weer thuis....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |