ChipsZak.

ChipsZak.

Ik kan er niet tegen om zolang geen seks te hebben, dus dan word ik net een puber.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoezo? Zou ik er persoonlijk slechter van zijn geworden?
 .
.

quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Bonjour.
Ik ga nu slapen, want dat is immers waarvoor ik me heb afgemeld @ school.
Ben zó ontzettend moe.
 Nou welterusten dan. Neem het ervan!
 Nou welterusten dan. Neem het ervan!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen om zolang geen seks te hebben, dus dan word ik net een puber..
 Maar, dan word MM toch nog steeds niet persoonlijk slechter van, als jij een puberale uitlating doet...
 Maar, dan word MM toch nog steeds niet persoonlijk slechter van, als jij een puberale uitlating doet... .
.

Dan masturbeer je te weinig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen om zolang geen seks te hebben, dus dan word ik net een puber..

Oeh. Kijk.quote:

Masturberen bevredigt mijn behoefte niet. Ik wil handen over m'n lichaam, kusjes in m'n nek, warmte tegen me aan, begeerte... AAAARRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!quote:

quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Masturberen bevredigt mijn behoefte niet. Ik wil handen over m'n lichaam, kusjes in m'n nek, warmte tegen me aan, begeerte... AAAARRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!
 Stop it!!!!!!
 Stop it!!!!!! .
.

Mja, ach, maar t helpt wel een beetjequote:Op dinsdag 13 november 2007 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Masturberen bevredigt mijn behoefte niet. Ik wil handen over m'n lichaam, kusjes in m'n nek, warmte tegen me aan, begeerte... AAAARRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!!

Ja, voor een minuut of vijf, of zo.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:57 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mja, ach, maar t helpt wel een beetje

Ben je eerst ff geholpen. Een "quick fix".quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, voor een minuut of vijf, of zo.
 .
.

/agree,quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:27 schreef Prosac het volgende:
kappen met die praat. Ik moet tot het weekend volhouden en dat gaat zo niet lukken natuurlijk!!!
Ik reageer me derhalve af op de klaagbaak. Mooiste subforum van fok!.
seks

Ik moet ook nog tot het weekend hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:27 schreef Prosac het volgende:
kappen met die praat. Ik moet tot het weekend volhouden en dat gaat zo niet lukken natuurlijk!!!
seks
 .
. 

quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:27 schreef Prosac het volgende:
seks
ik zie daar een match....quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet ook nog tot het weekend hoor..
Maar ik hou al op!

Goed zo, want die foto in je fotoboek deed mij ook al geen goed.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet ook nog tot het weekend hoor..
Maar ik hou al op!

O ja, ga door, ga door.....quote:

Ik wou je daar al heen verwijzen, voor een potje van "dat-waar-je-naar-verlangt", maar stel je voor dat ik iets gemist had, en je opeens single was.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op zich heb ik best wel een vriendje..
 .
.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Goed zo, want die foto in je fotoboek deed mij ook al geen goed.
Grootste schade is al gedaan dus.
 Hahaha, waarom kijk je dan ook!
 Hahaha, waarom kijk je dan ook!quote:

.
.

stille wateren, diepe gronden....quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Teigan, zo ken ik je niet!.

Voyeuristisch ingesteld, weten waar je tegen praat.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Hahaha, waarom kijk je dan ook!
[..]

Ja de jouwe wel.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:46 schreef teigan het volgende:
[..]
stille wateren, diepe gronden....
Gelukkig komt mijn lief vanavond gewoon weer thuis....
 .
. .
. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |